Stránka 3 z 20
Napsal: ned říj 26, 2008 21:25
od Maysner
kudy jsi natahl to plynovy tahlo? mel jsi "ickovej" plynovej pedal s lankem nebo jsi to nejak vyrabel?
... odpovede ...
Napsal: ned říj 26, 2008 22:37
od slama
To
Puhi: nevravím, že ma tá renovácia nebaví, ale po zložení by som si chcel dať od tohto chvíľu pauzu, stálo ma to nemálo nervov a úsila
. Nabudúce by som si rád však zrenovoval nejakú inú "búrku" ... niečo z amerických "muscule" by bolo fajn
... ale to je hudba budúcnosti. Inak neblázni, toto čo vidíš som neurobil za tých pár dní čo tu posielam tie fotky. Ale niečo som mal nafotené a zistil som, že toho už je dosť, tak som to tu začal pomaly posielať
. Do tohto štádia mi to trvalo asi tak 2-3 mesiace.
To
Maysner: nechal som pôvodný plynový pedál. Prvý kĺb, ktorý slúžil pôvodne na ovládanie karburátoru som odstránil. A od toho miesta som potiahol lanko. Taktiež v tom mieste som si vyrobil niečo na spôsob "Z" z plechu a doňho umiestnil jeden koniec bowdenu. Druhý koniec samozrejme k ovládaniu klapky (tam je taktiež "Z" ale už od výroby). I tak neviem či si to pochopil, zle sa to takto vysvetľuje
. Ak chceš, môžem ti to odfotiť no najbližšie až keď sa dostanem k autu, čiže na ďalší víkend
.
slama
Napsal: ned říj 26, 2008 22:40
od Maysner
dobry. fotit nemusis. nejak to chapu. jen me na fotkach udivilo ze nikde nevidim tahlo. seriovy jde okolo oc prepazky k chladici a pak se staci ke klapce
... šijaci stroj značky LADA ...
Napsal: pon říj 27, 2008 19:46
od slama
Len taká zaujímavosť, ktorú som náhodou objavil na jednom vrakovisku, keď som zháňal nejaké veci na žiguľa. Konkrétne šijaci stroj značky LADA
Napsal: pon říj 27, 2008 20:02
od Pavel V.
Maminka na něm dosud šije!
... auto po vytmelení a po nástreku epoxidovým základom ...
Napsal: pon říj 27, 2008 20:44
od slama
A teraz trošku k veci. Fotky z procesu gitovania/tmelenia nemám (nechcelo sa mi fotiť
). Môže to pripadať ako jednoduchý proces, no poviem Vám, že je to pekne zdĺhavá činnosť a i napriek tomu ako som sa snažil pár kazov po nastriekaní auta epoxidovým základom vyšlo na povrch. No nebude to ako lak porsche, ale určite bude aspoň 99 krát krajší ako pôvodná karoséria
...
Toto je vlastne približná podoba, ako to vypadá momentálne. Až na to, že základ je už obrúsený (šmirgľom 1000 pod vodou) a pripravený na lak. Bude mi to striekať známy normálne v kabíne, takže kvalita by mala byť OK a taktiež by to mohlo byť trošku za "priateľnejšiu cenu" tak uvidím (predbežné výpočty tomu i nasvedčovali
). No hovoril mi, že lepšie urobím, ak mu to donesiem komplet a tak musím vytmeliť ešte aj kufor a prednú kapotu a pár drobností. A keďže momentálne mám na auto čas len cez výkend a to len občas, tak ešte nejaký ten čas. Zatiaľ som v tom, že pôjdem do kombinácie čiernej a modrej metalízy no uvidíme
...
Pavel V.: ak "šije" ako žigulik, tak sa nedivím
...
... trošku iné pohľady ...
Napsal: pon říj 27, 2008 20:45
od slama
Trošku z iných pohľadov ...
slama
Napsal: pon říj 27, 2008 20:48
od Puhi
boha, budem sa zase opakovať, ale paráda, veľmi sa mi to pozdáva
pekné kolieska a bude ťahať pohľady ostatných šoférov
Napsal: pon říj 27, 2008 23:33
od Kopr
Ten nás ale napíná darebák
Napsal: úte říj 28, 2008 00:21
od ger007
pocuvaj chlape ti spravis za tyden to co ja za pol roka !!
ako je to mozne ?? kde robim chybu
Napsal: úte říj 28, 2008 06:35
od Cory
slama píše:toto čo vidíš som neurobil za tých pár dní čo tu posielam tie fotky. Ale niečo som mal nafotené a zistil som, že toho už je dosť, tak som to tu začal pomaly posielať
. Do tohto štádia mi to trvalo asi tak 2-3 mesiace.
Napsal: úte říj 28, 2008 07:32
od Fuksa.Tomas
Je to super prácička.A sem zvědav jak auto bude vypadat ve finyši,ale myslím že určitě suprově.Tak jen tak dál
Napsal: úte říj 28, 2008 07:43
od Cory
Odporucal by pred konecným striekanim nahodit kontrolnu vrstvu, pretoze na ciernej vidno aj to, co tam skoro ani nie je
Napsal: úte říj 28, 2008 08:25
od zigul01
já proste řikam super prace
Napsal: úte říj 28, 2008 09:59
od Jakub Metelka
Mám stejný názor jako
zigul01