Stránka 3 z 3

Napsal: čtv říj 16, 2008 20:28
od Puhi
Ano, aj tym hovnivalom či ako sa volaju asi hovno vonia ako najlepšia pochúťka a nám to smrdí :lol:

Napsal: pát črc 16, 2010 18:04
od Henry
Nazdar!
Mam podobny problem s netesnym natrubkom na vstupe benzinu do karburatora a aj na vystupe benzinu z palivoveho cerpadla. Naklepnutie nepomaha a riesit lepidlom by som to moc nechcel, pretoze kazde lepidlo casom degraduje a nahodou by som si dalsi unik nevsimol a mohlo by to sposobit problemy. Su nejake ine sposoby? Pripadne ako vyzeraju dnes vyrabane veka karburatorov a vrchne casti cerpadiel - su tie natrubky tiez len naklepnute alebo zavarene, prip. zaletovane? Chcem to vyriesit raz a navzdy uz. Diky za rady!

Napsal: pát črc 16, 2010 18:08
od Hurikán
Mosazný nátrubek k hlikové slitině nepřiletuješ. Nejlepší řešení je povrch obou částí odmastit, trošku zdrsnit, natřít kvalitním dvousložkovým epoxidem, nátrubek naklepnout a nechat dostatečně dlouho odpočinout. Když se to udělá pořádně a použije se kvalitní lepidlo, tak je vše OX.

Napsal: ned črc 18, 2010 12:49
od Saša
A není na škodu po montáži hadičky spoj zajistit nerezovým tenkým vázacím drátem . Přes sponu na hadici a křížem kolem šroubu s filtříkem na karbecu . Takto zajištěný spoj již vevypadne .