Stránka 3 z 4
Napsal: čtv zář 11, 2008 23:09
od Little Red Riding Hood
odhadem při jakem extremu snižení hlavy muže dojít ke "zničení" te mezery??.. respektove rozumim tomu dobře že když by se hlave snižilas na uroveň že by už zmizela ta hránka v nejnižším bodě spalovačího prostoru hlavy, tak by mohlo jít pomalu do tuheho?..
Napsal: pát zář 12, 2008 06:16
od Pája
To já tomu nerozumim vůbec. Přece povrch komp. prostoru hlavy se skládá i z roviny, která je totožná s dosedací plochou celé hlavy, ne?
Napsal: pát zář 12, 2008 08:30
od Saša
Pája píše:Přece povrch komp. prostoru hlavy se skládá i z roviny, která je totožná s dosedací plochou celé hlavy, ne?
Ano , ale je tam těsnění které tu štěrbinu vytvoří . Tahle diskuze vznikla jak je v tématu že má píst přeběh a tím zajíždí "skrz" těsnění k hlavě . V tomhle případě se musí vyfrézovat v hlavě ona štěrbina se sklonem ke středu spalovacího prostoru .
Napsal: pát zář 12, 2008 11:15
od Luděk Musil
Pájo, to co jsi vyfotil a poslal je standardní obrázek hlavy 21213 případně snížené uni-hlavy 21011-103XXXXXXX o 1,5 - 2 mm.
Standardní hlava 21011-103XXXXXXXXXX má (jak řekl Saša) už z výroby štěrbinu, která má sklon ke středu spalovacího prostoru. L.
Napsal: pát zář 12, 2008 11:32
od Marek
Taky se mi zdá, že ten tvar kapličky není dle seriového tvaru.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá září 12, 2008 12:42 ]
To se Ti zdá správně .... Pája už začal "konstrukčně" "řádit"
. L.
Napsal: pát zář 12, 2008 13:36
od Pája
To není moje hlava, to je z Janodob.hu. Ale pořád nevím, co myslíte tou mezerou. Šla by naznačit na tomhle obrázku, kde teoreticky má být?
Napsal: pát zář 12, 2008 14:53
od Saša
Polož si na hlavu (motoru) těsnění a díru pro píst omaluj na hlavu . Když má píst "přeběh" a jde krs těsnění tak se musí roviná plocha hlavy odfrézovat , aby tam vznikla ta mezera . (Mezi písten a hlavou).
Napsal: pát zář 12, 2008 17:38
od Pája
Nádhernej vše vysvětlující výkres, ale to, cos zakroužkoval, na hlavě mám i s milimetrovym schodem k rovině hlavy. A to, že mi lezl píst o 0,8mm z bloku na tomhle "svahu" nic nemění, takže se s tim nemusim crcat?
No stejně už sem to dal frézařovi, ať mi písty o 0,2mm olízne. Komprese klesne na 10,1:1, vzdálenost pístu od hlavy se zvětší na 0,4mm a trošku ulehčim ojnicím při tahání těhle větších a těžších pístů. Navíc při dalším zvyšováním komprese broušením hlavy by se ta antidetonační mezera neměla dostat svou výškou pod 0,4mm a s použitím těhle pístů by neměla bejt ani moc "hluboká(dlouhá)". Uff, to bylo dlouhý... Nemelu nějaký nesmysly?
Napsal: pát zář 12, 2008 20:21
od Marek
Meleš docela srozumitelně, není problém
.
To Saša: Skvělý nákres (ventily jsou sice v ose za sebou a ne vedle sebe, nicméně antidetonační mezera je tam jako z partesu !!!)
.
Napsal: sob zář 13, 2008 15:13
od Roman
To je zrejme stvorventil
Napsal: sob zář 13, 2008 17:43
od Marek
Roman píše:To je zrejme stvorventil
Aha, tak v tom případě je obrázek v pořádku.....
Napsal: úte říj 14, 2008 21:21
od Pája
Tak to vypadá, že tahle diskuse byla k ničemu. Můj slavnej frézař to posral a olíznul písty asi o 0,7mm. Dneska sem to dal do bloku a písty nevyjížděj ani desetinu. A to sem to tak pilně počítal. Snad mi moc nespadne komprese, budu muset vyhrabat výpočty...
Napsal: stř říj 15, 2008 16:19
od Dusan
0,7 je dost.... to budes hodne pod 10 skor 9,001...kto sa nudi nech vypocita
Napsal: stř říj 15, 2008 16:23
od Saša
Pája píše:Můj slavnej frézař
Tak mu to tam odnes ať Ti omluvou za to "lízne" blok .
Napsal: stř říj 15, 2008 21:14
od Yellow01