Stránka 3 z 6

Napsal: čtv led 08, 2009 22:37
od Křečík Barbuška
Motorek na ostřik čelního skla je připojen permanentně na +12V a páčkou u volantu je ovládán mínusem. Ostřikovač světel má permanentní mínus a je ovládán relátkem, které připíná +12V. Samotné relátko je ovládáno též mínusem od páčky u volantu, ale tahá jen za předpokladu, že jsou zaplá potkávací či dálková světla na jejichž vlákna je přes diodu připojeno. Mrkni do toho nebarvičkového schéma, kde je to pěkně namalováno.

Napsal: pát led 09, 2009 00:07
od Maysner
at zapojis jakejkoli par dratu pojedou ti ostrikovace, jeden par i za vyplyho klice druhej jen se zaplym klicem a svetlama

Napsal: pát led 09, 2009 00:47
od Little Red Riding Hood
Koko Loko píše:Motorek na ostřik čelního skla je připojen permanentně na +12V a páčkou u volantu je ovládán mínusem.
díky ti rudý psanče.. :!:

dál by mě zajimalo jestli jsou ve 07 pojistkovce nějake volne pozice, jakože myslí pojistky ktere zatím nejsou používány, nebo jen volne konektory pro nove nesmysly ktere budou žrát (napřikald přidavne světla a podobně)..

a další věc, v autě jsou dráty ktere jsou: červený (nebo spíše do ružova) se světlím proužkem a žluty s proužkem (myslím že proužky jsou u obou kabelu šede, nebo modre) k nim jsou napřiklad v palubce připojene ruzne budiky, nebo svetylka, nebo třeba větrak.. jeden je zavislej na kličku druhej ne, máte někdo zkušenost s připojovaní novejch věci na tyhle kabely (napřiklad radio, nebo třeba central a podobne), jde mi o to aby když na to naložim "moc" věcí abych nevyhořel, nebo je možne na to něco přidat.... :?: :?: :?: oni so o to tak přímo řikaj, abych na ně něco připojil... :lol:

Napsal: pát led 09, 2009 07:24
od Luděk Musil
Kdysi jsem proměřoval pojistkovou skříňku na bývalé 073i a měl jsem na kousku papíru zakresleny "pozice" pojistek č. 3 a č. 4. Jestli ten papír najdu - dám to sem. L.

Napsal: pát led 09, 2009 08:52
od Little Red Riding Hood
Luděk Musil píše:pojistek č. 3 a č. 4.
ano ty jsem tušil , nemaj žádnej popisek na vičku, ale nevěděl jsem jestli mohou byt volne.. ludo zjisti najdi.. :)

Napsal: pát led 09, 2009 16:31
od Ivo
pijistky

Napsal: pát led 09, 2009 17:52
od Little Red Riding Hood
Ivo, super!!!! jinak z čeho to máš??.. já chci víc.. :)

Napsal: pát led 09, 2009 18:46
od Ivo
Je to z knížka "Návod na obsluhu VAZ 21044 a21073" , co se snad dávala k autu, když se kupovalo nové. Jsou tam vlastně jenom takové základní věci, jako rozměry, technické údaje, jak se co ovládá, kde se co zapíná a vypíná atd. Klidně můžu oscanovat a poslat.

Napsal: pát led 09, 2009 18:59
od Little Red Riding Hood
Ivo píše:Klidně můžu oscanovat a poslat.
cele netřeba, ale jestli tam bude ještě něco k eletrice, neopovrhnu... :wink: ale asi ne jestli je to takova ta přiručka pro uživatele..

Napsal: čtv led 29, 2009 19:36
od Little Red Riding Hood
tak dnes už ty kabelove zmatky přesáhly všechny možne dymenze... potřebuju nějak pomoc doladit dobijení... chci sehnat altik s regulatorem na těle, ten kterej tam má byt k te 07 eletrice, jenže už to mam tak přebastleny že se bojim že se v tom sám stratim... :) takže našla by se hosna duše co by mi nějak shrnula v jednoduchosti jeke barvy, kolik kablu kam ma být a jak??.. budu moc vděčnej.. díky předem..


zaroven by mě zajimalo co je pravdy na tom že se da inplantovat na klasickej 01 altik ten malej regler a da se vytvořit jakoby ten 07??..

Napsal: čtv led 29, 2009 20:51
od Křečík Barbuška
Co se týče implantace kostky na jedničkový altík tak jde v podstatě jen o mechanickou záležitost, kterou si ovšem nedokážu představit :lol: , ale osobně bych to nedělal, neb v případě poruchy regulátoru musí altík ven (pokud si teda někdo nelibuje v lámání rukou). U čtverky jsem přímo nadšen z toho, že tam mám vbastlený jedničkový s regulátorem na podběhu, krásně se pak omezuje závada.

Barvičky připojení pětko-sedmičkového kostečkového (G222, ne íčkový) bych ti teoreticky mohl zjistit zítra (ale určitě zapomenu či spíše nebude čas), nicméně je to prosté. Na šroubek je chycen příchod od baterky a odchod do auta, jsou to silnější vodiče s oky na koncích. Dále je tam jeden faston na kontrolku dobíjení (u některých altíků nemusí být výstup fyzicky přítomen) a druhý faston je příchodem +12V od pojistky s označením G67, matně si vybavuji, že je oranžový, ale to asi kecám z hladu, raději to neber vážně :mrgreen: .

P.S. A ještě mám pocit, že v pětce byl "budící" vodič zakončen fastonem s plastovou krytkou (v sedmě určitě, upadl mi totiž), zatímco "kontrolkový" byl holý ... ale to jsou již asi jen moje mentální zvratky :mrgreen: .

Napsal: pát led 30, 2009 00:11
od Little Red Riding Hood
Koko Loko, jen dal rozvijej sázim na tebe... :wink:

hele jen tak nějak... tohle schéma zdá se býti zapojení jakože altiku s reglerem na těle že??.. viz obrázek... takže můj kýžený altík má vzadu šroub kterej dealuje štávu do auta, jeden kabel jde na baterku a další dva vedou někam do pojistkovky a pak myslím že jen jeden nebo oba dva na klíček ne??.. a pak má dál jen JEDNU (??) přípojku na faston, ktera slouží pro kontrolku dobijení a ta už je připojena napřimo na kontrolku??.. to znamena že by z toho mělo lezt (-)??..

Napsal: pát led 30, 2009 07:59
od Křečík Barbuška
Z toho obrázku nelze určit, co je to za typ, to již může být něco novějšího. Pokud seženeš altík z nějakého sovětského žigula co bude mít regulátor hranatý, tak přivádíš +12V přímo na regler, kontrolka je volitelná. Pokud ulovíš "íčkový", tak je buzení honěno přes žárovku kontrolky dobíjení, to ti, ale zodpoví Saša. Nejdřív si ulov altík, nafoť a pak můžeme diskutovat :mrgreen: .

Napsal: pát led 30, 2009 09:55
od Saša
Kontrolka dobíjení je v tachometru "uplusená" a jiná než kontrolky okolo (12V/3W) To platí pro altíky s regulátorem uvnitř . S jiným zapojením jsem se nesetkal , krom "kulaté řady" .

Napsal: pát led 30, 2009 19:56
od Little Red Riding Hood
Saša, ted už jsem z toho jelen.. jak je to teda ten ičkovej bych mohl použit nebo ne??... někdo mi řikal ad se toho vyvaruju, v čem je problem nebo neni??..