Stránka 3 z 4

Napsal: pát čer 20, 2008 18:49
od kubahosi
oki aspon ze tak :roll:

Napsal: pát čer 20, 2008 20:00
od Marek
Je třeba ventily po demontáži pořádně očistit od všech usazených a napálených částí - brání to chlazení ventilů.

Já to dělám tak, že ventil za stopku upnu do vrtačky, tu do svěráku horizontálně, a brusným papírem to orvu při vysokých otáčkách vrtačky.

To je základ všech prací na hlavě.

Napsal: pát čer 20, 2008 21:53
od Dusan
JA dom to cistil dvoma sposobmi:) bud upnut do vrtacky drateny kartac upnut ju do sveraku a tlacit ventily az kym nebudu ako nove. Alebo kupit kartac do brusky a cistit ventili na tom. TA flexa je lepsia lebo ma vysoke otacky a te nsajrajt z ventilov ide rychlo dole aj bez tlacenia. pouzivat okuliare :D

Napsal: pát čer 20, 2008 22:29
od Nemo
No a jinak jdou úsady taky oškrabat nožem (to totiž nepráší) a pak jen dočistit zbytky výše popsanými metodami. :wink:

Napsal: sob čer 21, 2008 10:03
od kubahosi
ted jsem objevil na 4 ventilu ze shora¨jak tlaci voditko mam ventil naky trochu vyryty jako by korytko asi tak 0,5 mm vadi to v necem? na voditko jsem jeste nekoukal

Napsal: sob čer 21, 2008 20:01
od Marek
Nejedná se o vodítko, nýbrž vahadlo - mluv správně, kluku jeden ušatej :-D. Vodítko je to pouzdro v hlavě, v němž ventil chodí.

Je to častý jev způsobený dlouhodobě nastavenou velkou vůlí na ventilu. Je to špatně a je třeba to zlikvidovat.
Nejlepší je ventil vyměnit (stojí pár desítek korun). Ovšem kdo šetří, může tu "závadu" obrousit pomocí magnetické brusky do roviny - riskuješ tak ale ztrátu tvrdosti (konec stopky je kalený) a když to ubrousíš, máš sice rovnou plošku, ale měkkou a tudíž se to tam rychle utvoří znovu.

Napsal: úte čer 24, 2008 18:51
od kubahosi
tak uz to pomalu pasuji dohromady a neni mozne ze by mely ruzne prumery talirky ventilu? Zda se mi to nak velky najednou

Napsal: úte čer 24, 2008 20:01
od Nemo
Si piš! Sací se od výfukového liší průměrem zcela nepřehlédnutelně. 8)

Napsal: stř čer 25, 2008 16:19
od kubahosi
mi teda porad jakto ze saci i vyvukovej ventil ma 8mm a misky jsou 9mm

Napsal: stř čer 25, 2008 17:38
od kubahosi
prosim o pomoc co nejrychleji ventily a zdvyhatka ma na stejnym miste ale misky asi ne a perka

Napsal: stř čer 25, 2008 20:19
od Křečík Barbuška
Misky a pružiny jsou rozměrově identické, nějak ten problém zkus nafotit. Máš to podle tohoto obrázku?

Napsal: stř čer 25, 2008 21:22
od Nemo
prosim o pomoc co nejrychleji ventily a zdvyhatka ma na stejnym miste ale misky asi ne a perka
Možná by bylo lepší komunikovat v češtině... :|

Napsal: čtv čer 26, 2008 08:43
od Marek
Rovněž neznám jazyk jeho kmene :wink: .

Napsal: čtv čer 26, 2008 14:13
od kubahosi
mám fotky, tak jak ted poznam jakej kam patrí

Napsal: čtv čer 26, 2008 14:32
od Saša
Pružiny a misky je celkem jedno na který ventil příjdou s ventily je to již jiné , ale když je zabrousíš do sedel není pořadí tak krytické . Jen je po zabroušení nesmíš přeházet.Samozřejmě vyměň i simeringy ventilů .
Pokud Jsis neoznačil vahadla 1-8 tak Máš zaděláno na problém . Vačka a vahadla jsou do "sebe" zaběhlá . Né že by motor nešel ale vačka a vahadla si na sebe budou muset zvykat .