Stránka 3 z 4

Napsal: sob čer 28, 2008 07:51
od Petr HC
Re: Voda v benzinu z 20.06.2008. Před nalitím lihu do benzinu cukal motor každých 2 - 5 km . Po nalití cca 3dcl do 25 l benzinu si už 70 km necukl , takže doporučuji . Souhlas s Markem ,že to snad katalytátoru a ostatním elementům "stříkaček" nevadí . A k tomu Velfobinu - to je jen podvod chemiků-ekonomů - je to obyčejný obarvený líh ,jinými slovy 1 l lihu za 40 Kč + 1 Kč za barvivo = 120 Kč za litr Velfobinu . Větší zloději jsou už jen ekonomové-farmaceuti . Tam se např. obyčejný peroxid vodíku prodává za > než 500 násobek výrobní ceny (nepočítám-li obal) a pořád mají málo. Na to by se měli podívat pánové z cenových kontrolních orgánů .

Napsal: sob čer 28, 2008 21:55
od Atex
po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV

Napsal: sob čer 28, 2008 22:03
od Ivo
Máš prostě zmlsané auto. Týden bych mu dával benzín z naší benzínky a pak by byl rád za všechno ostatní :lol: .

Napsal: sob čer 28, 2008 22:12
od Atex
ne fakt, te musim nekdy povoit poradne, to nepochopis ;-)

Napsal: ned čer 29, 2008 21:19
od Marek
Já mám s naftou od OMV rovněž nejlepší zkušenosti. Mají fakt skvělá paliva.

Napsal: pon čer 30, 2008 13:35
od Majo
Atex píše:po dnesku vim ktery benzin je nejlepsi (aspon na muj motor) OMV Carrera 95! na sprinty sem jel se Shell V-Power racing 100 a jako jelo to, sice ne tak jak by melo ale videl sem problemy v jinych vecech, cestou domu sem nabral OMV Carrera 95 a lidi to ted taha jak blazen, jak sem dojel domu do F-M tak sem jeste dokoupil za 400 a proste masakr, to auto je zive jak prase.. . Pokud to takhle bude pokracovat tak jedine OMV
ja len neviem co si mohol ocakavat od 100oktanoveho benzinu ked mas motor odladeny na 95ku

Napsal: pon čer 30, 2008 13:39
od Atex
no snazil sem se ho "odladit" na 100, ocividne bez uspechu

Napsal: stř srp 06, 2008 21:13
od martinz
Marek píše:
R.I.P. píše:No dobře, tak jsem si z této diskuze vyvodil, že vyšší oktanové číslo je pro starou ladu špatné.

Špatné není. Ale k tomu, abys mohl vysokooktanová paliva používat, bys musel motor jinak seřídit (především předstih a volnoběžnou bohatost). Pokud zvýšíš předstih z původních cca 5° při volnoběhu na dejme tomu 12 - 15°, můžeš úplně klidně 98 až 100-oktanové palivo používat a motoru to neublíží. Ale proč? - Žádný extra pozitivní efekt to mít nebude, protože motory Lada mají ve srovnání s moderními motory malý kompresní poměr, což nezaručí zdaleka tak kvalitní využití tohoto paliva.

Prostě se smiřte s tím, že paliva s oktanovým číslem vyšším než 95 jsou prostě určena pro jiné motory. Neblbněte a myslete hlavou :wink:.
Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(

Napsal: stř srp 06, 2008 21:45
od Kewint
když jste u těch benzínu..vím žeto sem nepatří,ale tátovi se stala taková kuriozitka....po otevření hranic-přístupu nebo jak to bylo tenkrát....jel se žgulem do rakouska....nabra ltam nějakej benzín..jenže byl méně oktanovej,prostě auto mělo samozápaly.....vypnul motor a auto jelo dál.....tak to chcípal přes čtyřku...zastavily ho policajti místní a chtěli doklady....policajt strčil hlavu do okýnka a jak chtěl táta chcípnout auto zase přes čtyřku tak to pěkně cuklo a policajt si dal do hlavy pěkně o sloupek...kolega se prej začal tak gebit.....no nic provedli kontolu a táta odjel

EDIT : upravene díky Emi

Napsal: čtv srp 07, 2008 07:58
od EMI
Kewint, tak to byl asi méně oktanovej

Napsal: čtv srp 07, 2008 12:59
od Marek
martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).

Napsal: čtv srp 07, 2008 16:22
od Lada Rider
ja mam 3,5mm znizenu hlavu na 1500 a najviac sa mi osvedcil asi ten Slovnaft Evo, ked tam 95 to stupam plny plyn a nic to nejde, skusal som aj ten Shell V-Power racing 100 ale s tym sa mi zda ze to bolo nejake lenivsie ako s tym slovnaftom

Napsal: pát srp 08, 2008 16:05
od martinz
Marek píše:
martinz píše:Jaký doporučuješ předstih při volnoběhu na Vaz 2105 1300ccm-seriovku při provozu na LPG.Předem dík za radu,nějak jsem to neodladil:-(
Pro palivo s oktanovým číslem 93 (tedy pro benzin předepsaný výrobcem) je ve volnoběhu psán předstih 6° před HÚ. Budeš-li uvažovat, že LPG má oktanové číslo přibližně 105 (plus minus autobus), pak předstih musíš zvýšit o cca 5 - 8°, tedy ve volnoběhu asi kolem 12° před HÚ (někdy i víc - jak který motor).
Díky za radu,vyzkouším to.Mám tam rozdělovač z Vaz 2101.Ten podtlakovej pořád blbnul,už od koupě.Střílelo to do výfuku,občas pořádná rána při ubrání plynu z kopce.Motor šel nepravidelně.Vyzkoušel jsem všechno,až ten jinej rozdělovač pomohl.Měl jsem půjčenej i úplně novej podtlakovej a blblo to pořád.

Napsal: pát srp 08, 2008 16:08
od lada1600ttt
NO k tomu benzinu asi tolko. Najviac pomoze dobre nadstaveny motor. Pi tom ako som daval znizovat hlavu som zistil od jedneho starsieho pana co zavodil do vrchu dalsiu zaujmavu vec a to ze: ked hu dam dole o viac ako 1,75mm tak mi uz nepomoze ani svatena voda lebo na to nemam prisposobeny rozdelovac. Takze aj keby som to ako nadstavil tak to pojde normalne iba v urcitom rozmedzi otacok a iba pri urcitom druhu paliva. Hlavu mam znizenu presne o 1,46mm a najlepsie mi to ide na 95 a nejak som moc nezistil ze by bol velky rozdiel v tom kde natankujem aj jed musim povedat ze na OMV carrera ma motor najpravidelnejsi chod.

Napsal: sob srp 09, 2008 09:53
od Majo
1,75? 1,46? Tomu hovorim presnost :thumbleft:

A ja tu furt trocharcim 2-3mm, pol milimetra hore-dole :lol: