Výměna rozvodového řemene
Moderátor: Moderátoři
Mám řemeň značky Gates.rudo. píše:Pôvodný remeň od nova je výroba-Balakovo. A práve on je podľa RU to najlepšie. Takže tvrdia, že ak meniť remeň, tak jedine za Balakovo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
v létě se mi potkal motor u laguny - příčinou bypa prasklá vymezovací podložka náhoda jak svině ( výrobce asi doporučuje podložky měnit a ne brousit ) ohnutá vačková hřídel, vylomený nálitek na vačkovém kole, utržený šroub M10 který drží kolo na té hřídeli. rozvoďák měl 40 000km a zůstal celý! jo a taky to odnesly 2 ventily.... někdy je holt rozvoďák extra kvalitní ))) a urve se vše okolo ))
Všetko o rozvodových remeňoch.
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t= ... der=ascand
Plavec, ten Gates, tuším by mal byť v poriadku. Ja mám Dayco, Made in EU. Tiež by mal byt ť v poriadku.
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t= ... der=ascand
Plavec, ten Gates, tuším by mal byť v poriadku. Ja mám Dayco, Made in EU. Tiež by mal byt ť v poriadku.
Od této nešťastné anabáze - prasárny od Špůra uběhl rok a půl, za tu dobu najeto cca 17 tis. km a proto navazuji na téma.
Začátkem týdne začalo něco nepříjemně přihvizdovat z motoru. Dělá to jen při zahřátém motoru a v závislosti na otáčkách zvuk stupňuje.
Rozvoďák je ze strany nějak 1mm obraný, jakoby se ho ukousala napínací kladka. Tak to zkusím kuchnout sám. Kyž dám setrvák na rysky a současně rysky na horním ozubeném kole, tak to je už vše na co si dát pozor, aby se to nepotkalo?
Mám v úmyslu dát na zkoušku starou kladku a jiný řemen.
Začátkem týdne začalo něco nepříjemně přihvizdovat z motoru. Dělá to jen při zahřátém motoru a v závislosti na otáčkách zvuk stupňuje.
Rozvoďák je ze strany nějak 1mm obraný, jakoby se ho ukousala napínací kladka. Tak to zkusím kuchnout sám. Kyž dám setrvák na rysky a současně rysky na horním ozubeném kole, tak to je už vše na co si dát pozor, aby se to nepotkalo?
Mám v úmyslu dát na zkoušku starou kladku a jiný řemen.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Našel jsem odvahu a několikrát rozdělal rozvody. Neúspěšné pokusy s kladkou nakonec ukázaly na vodní pumpu. Po vypuštění kapaliny a vyjmutí ven vykazuje velkou vůli 1-2 mm ložiska. Svištění dělalo přidřené ložisko. Vůle na oz. kole vychylovala rozvodový řemen a ten se louskal o napínací kladku.
Zajímavé je, že pumpa netekla, proto mě hned nenapadla.
Kdo jste ji měnil a za jaký typ? Koněvovka nabízí z druhovýroby za 1200, pop art ruský FENOX za 750, na internetu jsou různé nabídky od 450 do 1500.
Zajímavé je, že pumpa netekla, proto mě hned nenapadla.
Kdo jste ji měnil a za jaký typ? Koněvovka nabízí z druhovýroby za 1200, pop art ruský FENOX za 750, na internetu jsou různé nabídky od 450 do 1500.
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ta španělská pumpa taky není žádný terno. Má řemenici na starý typ řemenu, tzn. drážky jsou o tvaru písmene U, kdežto desítková pumpa ji má na ten řemen o lichoběžníkovém tvaru s minidrážkou uprostřed. Taky ta řemenice je konstrukčně vysunutější ven, nechybí moc, aby drhla o plastový kryt rozvodů. Tí pádem řemen nejezdí po jejím prostředku, ale těsně u vnitřní hrany. Na druhou stranu zatím nemlaská a nejeví známky opotřebení, uvidíme po pár set km.
Už nemám čas ani chuť to posílat zpátky a shánět jiný fejkový výrobek. Teď když má desítka hodnotu dvou krabic si nějaký předražený originální díl ani nezaslouží. Prostě sem to tam šoupnul a děj se vůle boží.
Už nemám čas ani chuť to posílat zpátky a shánět jiný fejkový výrobek. Teď když má desítka hodnotu dvou krabic si nějaký předražený originální díl ani nezaslouží. Prostě sem to tam šoupnul a děj se vůle boží.
Dodge Avenger 2.0 VVT