Sací potrubí

Moderátor: Moderátoři

Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Nulašestka píše:
Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...
já prvně taky jezdil z kopce na volnoběh..ale co jsem namontoval karbec z 2107 využívám ekonomizer...spotřebu změřím teď při cestě do Bechyně..a uvidíme...jinak mě na jízdě z kopce hodně štvalo že otáčky už byly fakt nizký a když mám puštěno víc věcí pohasínají mi světla..
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

jinak mě na jízdě z kopce hodně štvalo že otáčky už byly fakt nizký a když mám puštěno víc věcí pohasínají mi světla..
No jasně,proto to taky při sjezdu v hustším dešti musím párkrát protůrovat,abych něco viděl,jak stěrače zlenivěj... :lol:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6640
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nulašestka píše:
Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min. :lol: Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu. :wink: Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál. :wink: A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu. 8) To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem :roll: ...
kdyz se system ekonomizeru polame, tak nejhorsi co se muze stat je to, ze nepujde volnobeh. staci uzit sytic :-). to v pripade, ze se podela membranka. pokud se podela otevirani ventilu (skatulka a spol), tak proste zapojis podlak k ekonomizeru rovnou a mas to jak karbez bez ekonomizeru. a je to.

nevidim na tom systemu nic spatneho.

hovorilo se tu o tom uz mockrat. s ekonomizerem (motor vice brzdi) jsem schopen jet traba 20 km pod dedinach a u toho jen jednou brzdit brzdama.

motoru to neublizi, brzdy usetris a usetris benzin a po dlouhe jizde do kopce ochladis motor. ma to jen same plusy, nevidim na tom zadne minus :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Nevím jakou kompresi máte vy,ale mohu vás ubezpečit že při jízdě na kvalt bych musel u každého druhého kopce šlapat na plyn,protože by mi to jinak skoro nejelo... :lol: Kola se odvalují velmi dobře,brzdy nepřibržďují,geometrie O.K.(v rámci možností)...
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6640
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6640
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nulašestka píše:Nevím jakou kompresi máte vy,ale mohu vás ubezpečit že při jízdě na kvalt bych musel u každého druhého kopce šlapat na plyn,protože by mi to jinak skoro nejelo... :lol: Kola se odvalují velmi dobře,brzdy nepřibržďují,geometrie O.K.(v rámci možností)...
motor brzdi velice silne. s ekonomizerem jeste vic. motorem opravdu _brzdim_ ne, ze to uzivam misto neutralu. ale nebrzdi zas tak, aby to z rozumneho kopce nejelo. pokud mas seriovy motor, tak bych tu nehledal duvody proc nebrzdit a radeji se naucil jezdit s tim, ze se motorem brzdi. ja sem take driv jezdil na neutral, ale ted si to bez brzdeni motorem uz neumim predstavit.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

JmJ píše:
Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)
Já mluvil o děravé.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6640
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:
JmJ píše:
Koko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.
ja ji tam nemel vubec a byl smitec ;-)
Já mluvil o děravé.
sak jasne :-) ja nechtel poprit tve tvrzeni. jen s usmevem pridat mou extremni zkusenost :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11058
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

V pořádku, jinak co ti na to řekl nihilismus, že jsi tam nic neměl?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6640
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Koko Loko píše:V pořádku, jinak co ti na to řekl nihilismus, že jsi tam nic neměl?
bylo mu to necekane zcela fuk. nihilismus je strasny flegmos :-/
VAZ 2104 1.3 1989
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

už sem zas taháte ten nahnilizmus??.. :lol:

zpět k sání: lešťáci, čím ste si pomohli při leštění saní??. mám tím na myslí co jste použily na leštění toho ohýbaného průměru v sacím potrubý.. chtěl sem použít takovou tu ohebnou pružinku co se dá použít do vtračky, ale možná to půjde nějak snáž.. ??
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Nulašestka píše:Nevím jakou kompresi máte vy
to sa da namontovat aj do hranatej rady? :twisted:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“