Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min.Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.





Moderátor: Moderátoři
Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min.Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.
já prvně taky jezdil z kopce na volnoběh..ale co jsem namontoval karbec z 2107 využívám ekonomizer...spotřebu změřím teď při cestě do Bechyně..a uvidíme...jinak mě na jízdě z kopce hodně štvalo že otáčky už byly fakt nizký a když mám puštěno víc věcí pohasínají mi světla..Nulašestka píše:Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min.Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu.
Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál.
A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu.
To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem
...
kdyz se system ekonomizeru polame, tak nejhorsi co se muze stat je to, ze nepujde volnobeh. staci uzit syticNulašestka píše:Mě drží vždycky chvíli 1500ot/min.Honza 21061 píše: když např. vyřadím po delší jízdě z dálničního kopce, tak motor jde pomalu do volnoběhu, drží chvíli i 1200 ot. a potom postupně jde do normálu.Z kopce nejezdím jinak než na neutrál a pouze když je silnice v zimě zmrzlá tak s velkou nechutí jedu na kvalt.V tomto ohledu mě velmi těší 5.převodový stupeň kde jedu třeba 60km/h a je to na úrovni volnoběhu.
Ekonomizér sem,ekonomizér tam,než mít strach kdy se mi ta krabička potentononc tak radši volím bezporuchový provoz s ježděním na neutrál.
A na spotřebu si teda stěžovat nemůžu.
To bych rád viděl jak bych jezdil tak úsporně jak teď s ekonomizérem
...
motor brzdi velice silne. s ekonomizerem jeste vic. motorem opravdu _brzdim_ ne, ze to uzivam misto neutralu. ale nebrzdi zas tak, aby to z rozumneho kopce nejelo. pokud mas seriovy motor, tak bych tu nehledal duvody proc nebrzdit a radeji se naucil jezdit s tim, ze se motorem brzdi. ja sem take driv jezdil na neutral, ale ted si to bez brzdeni motorem uz neumim predstavit.Nulašestka píše:Nevím jakou kompresi máte vy,ale mohu vás ubezpečit že při jízdě na kvalt bych musel u každého druhého kopce šlapat na plyn,protože by mi to jinak skoro nejelo...Kola se odvalují velmi dobře,brzdy nepřibržďují,geometrie O.K.(v rámci možností)...
Já mluvil o děravé.JmJ píše:ja ji tam nemel vubec a byl smitecKoko Loko píše:Jen podotknu, že i s děravou membránou ekonomizéru vozidlo uspokojivě drží volnoběh, sobně vyzkoušeno.