Stránka 3 z 3
Napsal: ned bře 30, 2008 12:06
od Křečík Barbuška
Mno on je možná i problém ve stáří a opotřebovanosti jednotlivých dílů

.
Napsal: ned bře 30, 2008 12:07
od Cory
To mozem potvrdit. Komu by napadlo, ze Ozon s vacsou palivovou tryskou bude jazdit s mensou spotrebou?
Napsal: ned bře 30, 2008 12:16
od Honza 21061
Cory: Vůle na klapce je určitě dobrá, vše jsem kontroloval při loňské 3/4 generálce karburátoru. Zkrátka mu ten podtlak nesvědčí...
Že bych také zkusil přetryskování...? Do toho se mi sice moc nechce, ale možná na to dojde..

Napsal: ned bře 30, 2008 12:23
od Cory
Vyskusal si vymenit rozdelovac za iny s podtlakom? Pretryskovat? To by som si na tvojom mieste nechal az nakoniec, ked motor pobezi bez problemov, inak by to malo opacny efekt. Nie som zastanca takeho sposobu, ze ked nieco nefacha tak ako ma, tak zasiahnem napr. do 3 veci. Treba ist na to postupne. Ak si este nemenil rozdelovac, vyskusaj, dohodni sa s niekym, kto by ti pozical. Ak by to pokracovalo, potom by som vratil stary rozdelovac spat a zabrdol do karburatora.
Napsal: ned bře 30, 2008 12:28
od Honza 21061
O půjčku rozdělovače jsem se pokoušel už cca před půl rokem, bohužel bez úspěchu...

Můžu udělat "druhou vlnu". Také by mne zajímalo vyzkoušet jiný a to jak s podtlakem, tak bez.
Ale přes to všechno jsem jaksi důvěřivě přesvědčený, že můj 3 roky starý rozdělovač je v naprostém pořádku.

Napsal: ned bře 30, 2008 14:01
od Cory
zdanie moze klamat.Ja som sa s novym bezkontaktnym rozdelovacom Lada natrapil asi 2 hodiny,kym som nevymenil hlavu. Nova bola chybna.