Stránka 3 z 3

Napsal: úte dub 22, 2008 16:10
od Čahoun
Plastová hlavice řadící páky se tahá směrem nahoru,je jen naražená,není jinak zajištěná.Jinak ten kloub dole stojí celých 10(slovy deset) Kč,takže hurá do práce.

Napsal: pát dub 25, 2008 20:25
od plavec
Zatím jsem tu palubovku nevyndaval ven, až to budu dělat, tak vás budu informovat jak to šlo. :wink: Pořád mi to nějak nevychází.Možná ten další týden,když je tolik volných dní se na to vrhnu.

Napsal: pon dub 28, 2008 14:09
od utia
plavec píše:
zelvotron píše:a proč bych jí neměl mít :-) ale nic rozebírat nebudem, leda Plavcovu, tam už je to stejně jedno :lol: ( :oops: )
U mě je to vážně asi jedno, během jízdy už mi vypadávají různý plastový krytky z interieru, to by mi nevadilo, ale když někoho vezu tak to při vystupování vytahá ven, nebo se ty věci nějak ztrácí, ale volant mám, 4 kola zatím taky, fridex nemizí, tak se jede dál.
Už mám od Jakuba ty obrázky z komixu "jak na to BA3 2111" :P Tak teď jen odvahu a pořádnou flexu a hurá do práce.Jo tak na okukování interieru samary bych se taky přijel podívat. :lol: Zrovna nedávno jsem jel za jednou bílou samarkou lpg, ale ty klucí s tím jeli jako když to ukradli (pak že se lady nekradou), sice jsem je dojel ale pak se mi zas ztratili, a to jsem jen chtěl okouknout stroj a dát pokec. :roll:
Muzeme se domluvit, ja bych chtel zase okouknout "novou radu", jeste jsem nemel tu cest :roll:

Re: Palubovka- jak na demontáž a montáž?

Napsal: pon dub 28, 2008 16:34
od markyf
Měl jsem u své 2111 palubovku celkem už 6x dole. Mé zkušenosti jsou tedy bohaté, ale můžu vám říct, že jsem se u toho po celé tři dny navztekal jak podrážděná micka. Nechtějte však po mně postup, to radějš ne. Budete potřebovat hodně trpělivosti.

Napsal: pon dub 28, 2008 16:49
od radek mb
Zdejsi vlastnici Lad desitkove rady jsou vetsinou masochiste,takze jim to nebude vadit :laughing8:

Napsal: pon dub 28, 2008 20:02
od plavec
radek mb píše:Zdejsi vlastnici Lad desitkove rady jsou vetsinou masochiste,takze jim to nebude vadit :laughing8:
To řekli Čahounovi na stk, že si tohle auto může dneska koupit tak nějakej masochista. :lol:

Re: Palubovka- jak na demontáž a montáž?

Napsal: pon dub 28, 2008 20:07
od plavec
markyf píše:Měl jsem u své 2111 palubovku celkem už 6x dole. Mé zkušenosti jsou tedy bohaté, ale můžu vám říct, že jsem se u toho po celé tři dny navztekal jak podrážděná micka. Nechtějte však po mně postup, to radějš ne. Budete potřebovat hodně trpělivosti.
Trpělivosti moc mít nebudu, ale kolik času to tak zabere vyndat a zandat komplet palubovku?Kde všude drží? Zatím jsem zjistil že budu muset vyhodit ven tachometr, výdechy topení, ovládací panel topení, ty 4 kostičkový vypínače(varovný blinkry, přepínač lpg,vol.pozice a vnitřní okruh topení), pak taky rádio, kastlik.
Spíš mi jde o to, jak vyndat ten středovej panel. :roll:

Napsal: pon dub 28, 2008 20:14
od tavri
Teda nevím jak vyndat středový panel, ale když jsem tam táhnul kabel coby ke kontrolce na pásy, tak jsem do jedé škvíry zabodnul velký šroubovák, vypáčil a udělal si tak otvor pro prostrčení prstů a kabelu.

Napsal: pon čer 09, 2008 21:02
od rudo.
Stredový panel je predelený na polovicu pozdĺžne. Najprv je nutné uvoľniť skrutky zo strany predných sedadiel, preto je nutné sedadlá odmontovať, potom už si nepametám. Problém je z jeho rozpolením kôli už spomínaným sedadlám. Po odmontovaní hornej časti sa uvoľní prístup ku spodnej a na jej dne vidno skrutky, ktorými je priskrutkovaná ku podlahe. Všetky diely medzi stredným panelom a stredným horným prieduchom sa vyťahujú jemným zapáčením skrutkováka. Celá prístrojovka drží hore na dvoch matičkách v ľavom a v pravom rohu pod čelným sklom, ktoré sú zakryté maličkími prieduchmi. Tie sa musia vylupnuť niečim tenkým ako napr. nôž. (pozor na ich poškodenie, keďže ich vidno). Potom je treba ponachádzať všetky skrutky zo spodu prístrojovky, blízko riadicej jednotky je tiež držiak, jedna skrutka je aj v rukavičníku. Po odmontovaní prístrojovky sa naskytne pohĺad na obrovskú spleť káblov a vecí s tým súvisiacich. Tak, potade som sa dostal ja a honem som to dával naspeť. Môj pôvodný zámer prečo som to robil, bola chuť to odhlučňovať, a pátranie po zatekajúcej vode. Po vrátení prístrojovky na pôvodné miesto sa objavilo nepríjemné vŕzganie, ale to sa mi podarilo odstrániť, vazelínou a olejom na problémové miesta. Na Tavrii som dal dole prístrojovku za hodinu a naspeť za dve. No tu to chce minimálne asi desať krát viac času. Predpokladám, že všetky súčasné jednorázovky sú robené tak, aby sa veľmi neopravovali, ale rovno kupovali nové.

Napsal: pon pro 08, 2008 21:52
od rudo.

Napsal: pon pro 08, 2008 22:11
od zelvotron
Tý bláho Rudo, boduješ, to sou super stránky :thumbleft:

Napsal: pon pro 08, 2008 23:55
od plavec
Teda fakt to je parádní návod, ty obrázky jsou jako doopravdy. Díky Rudo máš boda :wink:

http://translate.google.cz/translate?u= ... l=ru&tl=cs

Tak a tady je dobrý bod 4, sranda musí být: Nájemné mimo hrad, s stud nespadá z domácího hradu. :D Jak psal PetrHC, překladač je báječná věc :D

Napsal: úte pro 09, 2008 09:38
od rudo.
Mám radosť :D. Už sa budem snažiť menej kecať a dávať tu viac konkrétnych návodov. :idea: Rusi tie návody volajú "murzilka" :roll:

Napsal: stř pro 10, 2008 20:21
od rudo.
Chlapi! Spolu to dokážeme! :!: Translátor? Tak, keď ja u vás mám bod, tak vy u mňa sto bodov.
Ja som slabý do toho počítača, ako čaj, ale na šťastie mi má kto s tým pomôcť.
Takže, to skúsme trocha to tu rozfofrovať :!: , aby z toho niečo mali aj tí, čo nevládnu bukvami :!: :!: . :!: Samozrejmä po troškách, lebo to asi ináč nevychádza.
Pre tých, čo vedia po rusky: www.meta.ua http://www.yandex.ru/keyboard_qwerty.html za pomoci ruskej klávesnice a ukrajinského vyhľadávača, nájdede veľa, čo by mal na tomto klube vedieť každý, ak ho to samozrejmä zaujíma.
Ja sa do toho pustím z druhej strany. :) cez ruský Ladaklub. Tak smelo do predu :!: :idea: :D Určite vyhráme :!: