Stránka 3 z 3

Napsal: ned led 06, 2008 16:57
od Křečík Barbuška
K tomu převodovému oleji u Samary, onehdá jsem četl manuál a do převodovky tam píší motorový 15W40 je to zajímavé. http://mujweb.cz/www/samarka/Samara-manual/2108_45.jpg

Napsal: ned led 06, 2008 18:11
od Marek
Koko Loko píše:K tomu převodovému oleji u Samary, onehdá jsem četl manuál a do převodovky tam píší motorový 15W40 je to zajímavé. http://mujweb.cz/www/samarka/Samara-manual/2108_45.jpg

Tak vidíš, že jsem to slyšel správně :wink: !!!

Napsal: ned led 06, 2008 20:48
od Štěpán
Asi kolem 19. 12. 07 jsem měnil olej v převodovce na samaře. Starej olej byl hodně řidkej. Novej jsem použil od OMV PP90 a jedinýho čeho jsem si všimnul, byle nepatrne zvýšení síly při řazení za studena. Jinak na dlouhé cestování je to bezvadný a trošku se ztíšila převodovka.

Napsal: ned led 06, 2008 20:51
od Trevor
mohol si dat 80-90 a s radenim by nemusel byt problem

Napsal: stř led 09, 2008 00:06
od Hurikán
Marek píše:
Hurikán píše:Marku, máš pravdu a souhlasím s tebou. Oba oleje normu splňují.
Jen bych si dovolil trošku polemizovat o dolití minerálu do syntetiky. Mám dojem, že se minerální olej se syntetikou nespojuje. Je to obdoba smíchání aditivovaného oleje M6A a aditivovaného, detergentního M8AD.
Alberte, minerál i syntetika se bez potíží spojí, je to úplně jedno.

Olej M6A je jediným zástupcem olejů, který nesmíme smíchat s olejem řady AD (všechny ostatní na trhu). Ale to sem nepatří.
OK. Díky za objasnění. Kdysi mi totiž někdo říkal, že to nejde a právě to přirovnával k těmto starým olejům. Jak vidno, žil jsem v bludu. Naštěstí ne na trvalo. :)