O kolik snížit hlavu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pool

Příspěvek od Pool »

Mně se znatelně posunul krouťák a to přesně tak, jak mi to předem definoval Marek, na hodnotu 4000 ot/min Přesně tam to zabírá nejvíc a dál je to živější. Naopak jezdit 2500 ot/min na čtverku je vražda, před tím to šlo. Teď si to můžu dovolit jen po rovině, bez nutnosti zrychlovat... Chce to prostě točit, točit a točit... Ale zase nemůžu říct, že by to nějak zázračně chodilo do vyšších otáček, než před tím. K téhle změně, kterou jsem si od toho sliboval, moc nedošlo. Ikdyž asi takhle.... při vytáčení motoru naprázdno to jde vyhnat opravdu vysoko, nebo jednička, nebo dvojka... ale při plné zátěži na čtverku na dálnici dosáhnu 6000 ot/min a dál to nepřetočím, stejně jako před snížením.
Jinak těch zvukových efektů jsem si nějak nevšimnul :o :lol:
Snižovali jsme o 1.4mm :wink:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Zajímavý. Mě motor získal na síle při nízkých ot. a na zrychlení od cca 3000ot. a to celkem citelně. Do 3tis. ot. to bylo také tupější, jako před tím, ovšem sílu to získalo. Od 3tis. ot. to pak vystřelilo jako raketa a nebyl problém dosáhnout 7500ot. 8). Spotřeba šla dolů :-)
Ale je fakt, že já u té příležitosti dělal ještě GO hlavy + kompletní seřízení a "turbínku" pod karb.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pool

Příspěvek od Pool »

Vašátor píše:nebyl problém dosáhnout 7500ot. 8)


Hmm... :o to budu zkoušet až půjde žigul do kytek :lol: :lol: zatím mám psychický limit 6500 ot/min :lol: :lol:

[ Komentář přidal: Vašátor: st prosinec 19, 2007 23:49 ]
Nebo až tě naštve nějakej Fabiatik, jako mě :mrgreen:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Při přiblížení rozvodových kol k sobě dochází k posunutí vačky zpět, jelikož napínák řetězu prohne řetěz víc jen na tlačný straně rozvodů a tim pootočí s vačkou zpět. Dá se to řešit buď stavitelnym kolem vačky, nebo prostě jen do původního kola vyvrtat aretační díru jinde, tak aby to zase odpovídalo. :idea:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no motor 100% vytahovat nebudu, tred jen zvazuju po vasi prispevcich o kolik tu hlavu, jako optimalni reseni mi ted pripada tak 1mm.. vic uz se projevi na rozvodech
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

-1mm ani neries, zbytocne rozhodis motor a ucinok to bude mat skor ziadny ako nejaky, ak si od toho slubujes ze auto pojde zrazu ako gula tak to si vyciarkni
a preco nie von blok? ved motor s prevodovkou vyberes z auta za hodinku to nie je take dramaticke nie?
a dokup nejaku rozumnu vacku a potom uz nieco aj vyriesis
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Ja mam snizeni o 1,5mm, upravenou hlavu, jezdim pouze na LPG, benzin uz ten motor vic neuvidi. Nastup trosku pomalejsi, nejvic mi to tahne od 3,5 tis nahoru..3mm tu maji jini experti.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Proto tu neustále tvrdím, že pokuď někdo chce mít patřičnej výsledek s minimem nežádoucích účinku ( časování a délka řetězu ) , tak ať se nejdřív sníží blok a potom se dá laborovat hlava.
Jestli Atexi nechceš dát na tuhle radu, tak to je tvoje věc, ale z vásledku potom budeš trochu zklamanej... :P :D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

kurec vy me snad jeste nakonec presvedcite nebo co :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Dusan
Příspěvky: 3880
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

No to tu riesite :) JA som na 1500 dal doole z hlavy 2mm. NO problema :) vole na piestoch mam na druhu GO :D jazdi to... Pikoska ... vymenim kruzky ze to zerie olej :D pri tej prilezitosti som zistil roztavene loziska na kluke na 3-4 pieste :D zaujimave je ze sa to neprejavovalo zvukovym efektom. JA som rad ze som do toho siel ... kazdyy na valstne riziikoo. Pre to LPG je to fajn. Retaz som neriesil podlozil som napinak o 0,2- 1cm a super spanovanie :)
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

Seriove tesnenie kolko asi vydrži :?: ?Malo by tak do 10.5.
Ake su vlastne nevyhody vyšej kompresie nad 10- treba ine piesty :roll: ?čim vic tim lip :D
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

2,5 mm hlavu papierove hovno tesnenie nevydrzi. skusenost
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

2 mm zase jo...
Uživatelský avatar
Jany_RS
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jany_RS »

nad 2 mm treba už jake :?: hrubšie :idea: abo počul som o nejakom tesneni s medenymi kružkami,jest take :?:
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Velice důležité je správné zvolení dotahovacího momentu hlavy. Pokud sníženou hlavu dotáhnete momentem předepsaným pro sériovou hlavu, těsnění samozřejmě nevydrží. Ideální je hlavu dotáhnout na 120Nm a to nejméně na třikrát dle předepsaného schématu.

Zakázkové těsnění pod hlavu vyrábí třeba Kalina industries s.r.o. http://www.kalina.cz/ . jedná se o celoplechové těsnění, čili žádný sériový papír :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“