O kolik snížit hlavu
Moderátor: Moderátoři
Mně se znatelně posunul krouťák a to přesně tak, jak mi to předem definoval Marek, na hodnotu 4000 ot/min Přesně tam to zabírá nejvíc a dál je to živější. Naopak jezdit 2500 ot/min na čtverku je vražda, před tím to šlo. Teď si to můžu dovolit jen po rovině, bez nutnosti zrychlovat... Chce to prostě točit, točit a točit... Ale zase nemůžu říct, že by to nějak zázračně chodilo do vyšších otáček, než před tím. K téhle změně, kterou jsem si od toho sliboval, moc nedošlo. Ikdyž asi takhle.... při vytáčení motoru naprázdno to jde vyhnat opravdu vysoko, nebo jednička, nebo dvojka... ale při plné zátěži na čtverku na dálnici dosáhnu 6000 ot/min a dál to nepřetočím, stejně jako před snížením.
Jinak těch zvukových efektů jsem si nějak nevšimnul
Snižovali jsme o 1.4mm
Jinak těch zvukových efektů jsem si nějak nevšimnul
Snižovali jsme o 1.4mm
Zajímavý. Mě motor získal na síle při nízkých ot. a na zrychlení od cca 3000ot. a to celkem citelně. Do 3tis. ot. to bylo také tupější, jako před tím, ovšem sílu to získalo. Od 3tis. ot. to pak vystřelilo jako raketa a nebyl problém dosáhnout 7500ot. . Spotřeba šla dolů
Ale je fakt, že já u té příležitosti dělal ještě GO hlavy + kompletní seřízení a "turbínku" pod karb.
Ale je fakt, že já u té příležitosti dělal ještě GO hlavy + kompletní seřízení a "turbínku" pod karb.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Při přiblížení rozvodových kol k sobě dochází k posunutí vačky zpět, jelikož napínák řetězu prohne řetěz víc jen na tlačný straně rozvodů a tim pootočí s vačkou zpět. Dá se to řešit buď stavitelnym kolem vačky, nebo prostě jen do původního kola vyvrtat aretační díru jinde, tak aby to zase odpovídalo.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no motor 100% vytahovat nebudu, tred jen zvazuju po vasi prispevcich o kolik tu hlavu, jako optimalni reseni mi ted pripada tak 1mm.. vic uz se projevi na rozvodech
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-1mm ani neries, zbytocne rozhodis motor a ucinok to bude mat skor ziadny ako nejaky, ak si od toho slubujes ze auto pojde zrazu ako gula tak to si vyciarkni
a preco nie von blok? ved motor s prevodovkou vyberes z auta za hodinku to nie je take dramaticke nie?
a dokup nejaku rozumnu vacku a potom uz nieco aj vyriesis
a preco nie von blok? ved motor s prevodovkou vyberes z auta za hodinku to nie je take dramaticke nie?
a dokup nejaku rozumnu vacku a potom uz nieco aj vyriesis
Ja mam snizeni o 1,5mm, upravenou hlavu, jezdim pouze na LPG, benzin uz ten motor vic neuvidi. Nastup trosku pomalejsi, nejvic mi to tahne od 3,5 tis nahoru..3mm tu maji jini experti.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
No to tu riesite JA som na 1500 dal doole z hlavy 2mm. NO problema vole na piestoch mam na druhu GO jazdi to... Pikoska ... vymenim kruzky ze to zerie olej pri tej prilezitosti som zistil roztavene loziska na kluke na 3-4 pieste zaujimave je ze sa to neprejavovalo zvukovym efektom. JA som rad ze som do toho siel ... kazdyy na valstne riziikoo. Pre to LPG je to fajn. Retaz som neriesil podlozil som napinak o 0,2- 1cm a super spanovanie
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Seriove tesnenie kolko asi vydrži ?Malo by tak do 10.5.
Ake su vlastne nevyhody vyšej kompresie nad 10- treba ine piesty ?čim vic tim lip
Ake su vlastne nevyhody vyšej kompresie nad 10- treba ine piesty ?čim vic tim lip
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
2,5 mm hlavu papierove hovno tesnenie nevydrzi. skusenost
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
nad 2 mm treba už jake hrubšie abo počul som o nejakom tesneni s medenymi kružkami,jest take
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
Velice důležité je správné zvolení dotahovacího momentu hlavy. Pokud sníženou hlavu dotáhnete momentem předepsaným pro sériovou hlavu, těsnění samozřejmě nevydrží. Ideální je hlavu dotáhnout na 120Nm a to nejméně na třikrát dle předepsaného schématu.
Zakázkové těsnění pod hlavu vyrábí třeba Kalina industries s.r.o. http://www.kalina.cz/ . jedná se o celoplechové těsnění, čili žádný sériový papír
Zakázkové těsnění pod hlavu vyrábí třeba Kalina industries s.r.o. http://www.kalina.cz/ . jedná se o celoplechové těsnění, čili žádný sériový papír
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/