Mně se znatelně posunul krouťák a to přesně tak, jak mi to předem definoval Marek, na hodnotu 4000 ot/min Přesně tam to zabírá nejvíc a dál je to živější. Naopak jezdit 2500 ot/min na čtverku je vražda, před tím to šlo. Teď si to můžu dovolit jen po rovině, bez nutnosti zrychlovat... Chce to prostě točit, točit a točit... Ale zase nemůžu říct, že by to nějak zázračně chodilo do vyšších otáček, než před tím. K téhle změně, kterou jsem si od toho sliboval, moc nedošlo. Ikdyž asi takhle.... při vytáčení motoru naprázdno to jde vyhnat opravdu vysoko, nebo jednička, nebo dvojka... ale při plné zátěži na čtverku na dálnici dosáhnu 6000 ot/min a dál to nepřetočím, stejně jako před snížením.
Jinak těch zvukových efektů jsem si nějak nevšimnul
Snižovali jsme o 1.4mm
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)