topení

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

ak jsem zjistl že moje lada topí už u druhé čárky na teploměru a topí docela dost po po odvzdušnění,ale musím to nějak v létě vyčistit,protože nefouká moc vzduchu jak teplýho tak studenýho,prostě nemá výon
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Ještě drobná připomínka: Správně by Žigul měl začít vytvářet teplo v kabině ještě dříve, než se vůbec ručička teploměru pohne, to je alespon moje zkušenost na kulaté řadě a když jsem jeden krátký čas loni v zimě pojížděl s 2107, tak to myslím bylo taky tak... I když možná na hranatých začíná ukazatel ještě dříve, než na cca 45 jako u kulatých, to už si nepamatuji.
Nebo máš moc rychlý teploměr. :D
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Mne to topí skoro okamžite.Do 5minút je už príjemne.
Uživatelský avatar
Miichaal
Příspěvky: 391
Registrován: pát led 20, 2006 18:07
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Miichaal »

Majo2103 píše:Mne to topí skoro okamžite.Do 5minút je už príjemne.
jj..5 minut a je teplo
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6598
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Tak me napada, jak to kdo vlastne "meri". Ono asi bude rozdil, kdyz nekdo vyjizdi treba z garaze a nekdo z venku. Pri takovych -5 mi trva urcite dobry kilometr po rovne ceste nez z toho leze aspon vlazny luft. Ten kilometr jedu tak 70 - 80, bez sytice. Na sytic se jen rozjedu a pak na 5. kvalt udrzuju rychlost.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

jj ja taky na sytic se jen rozdjedu,kdezto taková škodovka se rozjede sundáte sytič a škodovka při roujezdech a vubec při jízdě skáče jak nakopnutá koza :mrgreen: :ANAL:
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

kewin-tomas píše:jj ja taky na sytic se jen rozdjedu,kdezto taková škodovka se rozjede sundáte sytič a škodovka při roujezdech a vubec při jízdě skáče jak nakopnutá koza :mrgreen: :ANAL:
OT: Škodovka, která není nějak v pořádku... Pokud v pořádku je, potom se s ní Lada s pomstou, která si říká Ozon, nemůže vůbec srovnávat. :P Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
ale furt na prd....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Ja dávam sýtič keď vychádzam z garáže, postupne ho sťahujem a o cca 500 - 700 m ho vypínam a vtedy už je teplo na nohy, čiže topiť začne rýchlo.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Laďuša píše:
Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
ale furt na prd....
Seřídit, vyčistit, přetěsnit... 8)

[ Komentář přidal: Hurikán: čt prosinec 20, 2007 23:19 ]
Mám pocit, že toto sem už nepatří. Pozor na OT.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Koko Loko píše:Je ovšem pravdou, že kulaté topení mi připadá efektivnější, než
No nevim, kdysi jsem vytopil Ládínka na 39°C při venkovních -12°C ... :D Docela sranda potom ve městě, každej vejrá :D
Topení je podle mě stejný, hraje roli spíš použitá kapalina, termostat, hadice, možná i mot. olej, ale hlavně styl jízdy :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Už to tu bylo řečeno - kulátá řada topí lépe a je to pravda ! všimnul jsem si to po koupi 043 předtím jsem měl 02. u té 043 to výraznějc chvíli topilo po průjezdu levou zatáčkou a pak to "povadlo".
PS: Dotaz ?. Je provedení chladící soustavy u kulaté řady stejné včetně rozměrů odboček jak u hranaté? Mám tušení že co si pamatuji u 02 je jinak řešena trubka mezi čerpadlem a topením. I malá změna může mít zásadní vliv.
Uživatelský avatar
Malda
Příspěvky: 1013
Registrován: čtv srp 18, 2005 13:17

Příspěvek od Malda »

Zkuste omotat trubky alobalem, aby nemely takovy tepelny ztraty :mrgreen:
mimochodem, tak pekny auto a je tak zbastleny tou cernou maskou a hroznejma poklicema a ty blinkry, no skoda mluvit. fuj
Calling name Bastl One
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6598
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

No u motoru s ozonem, treba muze delat hodne i to, ze brzdeni motorem docela motor ochlazuje. Neb motor jen saje studeny vzduch, ten se ohreje od motoru a leti ven. Nic se nepsaluje. Staci tak 500 metru s kopecka a rucicka teplomeru jde dolu.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

JmJ píše:No u motoru s ozonem
Toť naprostá pravda ale neprojevovalo by se to i při jízdě po dálnici.?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“