topení
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
ak jsem zjistl že moje lada topí už u druhé čárky na teploměru a topí docela dost po po odvzdušnění,ale musím to nějak v létě vyčistit,protože nefouká moc vzduchu jak teplýho tak studenýho,prostě nemá výon
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě drobná připomínka: Správně by Žigul měl začít vytvářet teplo v kabině ještě dříve, než se vůbec ručička teploměru pohne, to je alespon moje zkušenost na kulaté řadě a když jsem jeden krátký čas loni v zimě pojížděl s 2107, tak to myslím bylo taky tak... I když možná na hranatých začíná ukazatel ještě dříve, než na cca 45 jako u kulatých, to už si nepamatuji.
Nebo máš moc rychlý teploměr.
Nebo máš moc rychlý teploměr.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Tak me napada, jak to kdo vlastne "meri". Ono asi bude rozdil, kdyz nekdo vyjizdi treba z garaze a nekdo z venku. Pri takovych -5 mi trva urcite dobry kilometr po rovne ceste nez z toho leze aspon vlazny luft. Ten kilometr jedu tak 70 - 80, bez sytice. Na sytic se jen rozjedu a pak na 5. kvalt udrzuju rychlost.
VAZ 2104 1.3 1989
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
OT: Škodovka, která není nějak v pořádku... Pokud v pořádku je, potom se s ní Lada s pomstou, která si říká Ozon, nemůže vůbec srovnávat. Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...kewin-tomas píše:jj ja taky na sytic se jen rozdjedu,kdezto taková škodovka se rozjede sundáte sytič a škodovka při roujezdech a vubec při jízdě skáče jak nakopnutá koza
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ale furt na prd....Honza 21061 píše:...Weber, který pracuje s bohatší směsí, je na studené jízdy bez sytiče mnohem lepší...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ja dávam sýtič keď vychádzam z garáže, postupne ho sťahujem a o cca 500 - 700 m ho vypínam a vtedy už je teplo na nohy, čiže topiť začne rýchlo.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No nevim, kdysi jsem vytopil Ládínka na 39°C při venkovních -12°C ... Docela sranda potom ve městě, každej vejráKoko Loko píše:Je ovšem pravdou, že kulaté topení mi připadá efektivnější, než
Topení je podle mě stejný, hraje roli spíš použitá kapalina, termostat, hadice, možná i mot. olej, ale hlavně styl jízdy
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Už to tu bylo řečeno - kulátá řada topí lépe a je to pravda ! všimnul jsem si to po koupi 043 předtím jsem měl 02. u té 043 to výraznějc chvíli topilo po průjezdu levou zatáčkou a pak to "povadlo".
PS: Dotaz ?. Je provedení chladící soustavy u kulaté řady stejné včetně rozměrů odboček jak u hranaté? Mám tušení že co si pamatuji u 02 je jinak řešena trubka mezi čerpadlem a topením. I malá změna může mít zásadní vliv.
PS: Dotaz ?. Je provedení chladící soustavy u kulaté řady stejné včetně rozměrů odboček jak u hranaté? Mám tušení že co si pamatuji u 02 je jinak řešena trubka mezi čerpadlem a topením. I malá změna může mít zásadní vliv.
Toť naprostá pravda ale neprojevovalo by se to i při jízdě po dálnici.?JmJ píše:No u motoru s ozonem
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!