Stránka 3 z 5

Napsal: stř úno 27, 2008 13:13
od Luděk Musil
Jiri píše:Nevím co je to kontrolka C-E
C-E = Check engine :D

Napsal: stř úno 27, 2008 20:32
od plavec
Mě svítí právě C+E jak řekl Luděk. kontrolka dobíjení nesvítí.Mám zajít teda rovnou k elektrikáří na proměření toho dobíjení, nebo se mám ještě rači trmácet do Sadský nebo někam, kde maj diagnostiku?Aby mi přečetli počítač...
Jiri, já nejsem uživatel, ale hňup, kterej doufal v to že lada je stejná lidovka jako škoda ale to že se to začne takle srát jsem nečekal. teď se v tom pořád s někým vrtám

Napsal: čtv úno 28, 2008 08:09
od Jiri
taky jsem si myslel že kdžy koupim pul roku stare auto s 2500km tak budu mít klid:-) holt stane se..

Napsal: čtv úno 28, 2008 10:22
od Wolf
Jiri píše:taky jsem si myslel že kdžy koupim pul roku stare auto s 2500km tak budu mít klid:-) holt stane se..
... prodej takoveho auta je ale dost podezrely. Zrejme predchozi majitel po koupi noveho procitnul :wink: .

Napsal: čtv úno 28, 2008 12:49
od Jiri
wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)

auto bylo zboreno na zadek hned cestou z autosalonu, jemu pojstovna uhradila vse a auto prodala - a nekdo tady z cech kdo se tim zivi to dotahnul a opravil a chili s tim jezdil a pak pres inzerat prodal:-) byly k tomu papiry, fotky stavu pred opravou...
no a prvnich 30000km bezproblemove skoro nove auto :-) do 60000 jsem si rikal pokazdy ze je to nahoda a pak už jsem premyslel jak se toho rychle zbavit :-)))

Napsal: čtv úno 28, 2008 13:05
od JmJ
Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.

Napsal: čtv úno 28, 2008 13:22
od Wolf
Jiri píše:wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)...
Tak to se omlouvam. Je pravdou, ze drive jsem moc do nove rady nechodil, neb mi to vzdy trochu pripadalo, ze je mezi krabicemi a vajicky tak trochu bariera, coz mi ostatne pripada dodnes. A tak mi to zrejme uniklo.

Napsal: čtv úno 28, 2008 15:41
od Petr HC
JmJ píše:Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.
Neukvapovat se ! Někdy stačí "přišponovat" klínový řemen .

Napsal: čtv úno 28, 2008 16:30
od Jiri
Wolfe , nemusis se omlouvat.... s tou barierou mas pravdu - krabice jsou se vsim vsudy jiny auta a rekl bych že diky letitemu vyvoji jsou konstrukcne vychytany a jednodussi...
tak se stava že si lidi s novym kusem nemaji občas co povidat s majiteli krabic... stejne jsou akorat roztece sroubu na kola, ...jo prehanim ale v zasade je to tak....

Napsal: čtv úno 28, 2008 17:31
od zelvotron
Jak to tak pozoruju, tak problémový jsou hlavně kusy dovezený ze západu :-P :mrgreen:

No já sem se při prohlížení katalogu ND celkem divil, kolik dílů je stejnejch s krabicema. I když jde hlavně o drobnosti, typu těsnění pod víčkem oleje, čidlo teploty vody, tlaku oleje (vše 2101 :shock: ), stmívač osvětlení palubky (2106), dveřní spínače (2107)...

Napsal: čtv úno 28, 2008 19:00
od plavec
Petr HC píše:
JmJ píše:Vemu volt metr a zmerim dobijeni, to je prvni, co bych udelal, kdyz mi odejde baterka, zvlast, pokud odchazi rychle a predcasne. Az pak me cenu dal spekulovat, jestli to hodit ze skaly, nebo opucovat kontakty nebo opravit alternator.
Neukvapovat se ! Někdy stačí "přišponovat" klínový řemen .
Řemen volný není, takže ho šponovat ani nemusím. :wink:

Napsal: čtv úno 28, 2008 19:04
od plavec
třeba včera jsem vlezl do auta, a podotýkám, že stropní světlo mám vypnutý, otočím klíčkem a ono se to vypnutý světlo rozsvítí, tak jsem ho zapnul a znova vypnul a nic.Tak jsem zhasnul motor, znova nastartoval a už nesvítilo a fungovalo, tak jak má.

Napsal: pát úno 29, 2008 18:29
od plavec
Zdá se že s dobíjením problém nebude, měřil jsem všechny čláanky a jsou v zeleným poli, jeden sice je je na hraně ale jde to.Tak to vidím na diagnostiku. Už to vidím přijedu tam a řeknou mi- závada chodu větráku a vada řídící jednotky. :P

Napsal: sob bře 08, 2008 15:50
od rudo.
Wolf píše:
Jiri píše:wolfe historii meho vozitka j sem tu kdysi popisoval doost podrobne:-), (dovezene z rakouska)...
Tak to se omlouvam. Je pravdou, ze drive jsem moc do nove rady nechodil, neb mi to vzdy trochu pripadalo, ze je mezi krabicemi a vajicky tak trochu bariera, coz mi ostatne pripada dodnes. A tak mi to zrejme uniklo.


Mám taký dojem, že ta bariéra začala už konečne padať, z čoho mám v konečnom dôsledku radosť, lebo o čom je takýto klub, ak členovia majú rovnakú značku, len iný model a každý si prihrieva len svoju polievku. A pri tom je jasné, že autá sú už len tým špecifické, že sa vyrobili v Rusku.

Napsal: stř úno 18, 2009 20:24
od Vláďa B
Dnes mně ve 112 vyplivla baterka a to po dvou mněsících provozu. Předtím sem ji mněl 1,5 roku v 04 a byla naprosto v pohodě. Dal jsem ji na nabíječku a spěchám se zeptat, zda pokud by mně nedobíjel alternátor, se mně rozsvítí Check engine. Po přečtení všech příspěvků v této rubrice mně tento dotaz už připadá zbytečný. Ale chci se zeptat, jestli je možné, že mně baterku vytahalo autorádio. Když jsem auto koupil, tak bylo odpojeno. S výmněnou baterie jsem ho zapojil. Dnes jsme ho s kamarádem měřili a bere 40 miliampér, i když je vypnuté. Počítali jsme to a vychází to na 57 dnů, což zhruba odpovídá době, kdy se dávala jiná baterka.