Stránka 3 z 19
Napsal: sob lis 24, 2007 16:43
od Majo2103
S prívodom do karburátora manipulujem častejšie,lebo sem tam som sťahoval benzín do Mustanga.Takže o tom by som vedel,že to tečie.Dnes som všetko prezrel ešte raz a hadičky sú všade suché.
Napsal: sob lis 24, 2007 18:04
od Ondra 07
Majo2103 píše:hadičky sú všade suché.
A trubicky taky?...
Napsal: sob lis 24, 2007 20:49
od Sid
Nefičím na ničom a proste sa mi to auto páči. A väčšina 1500 na tom nieje o mnoho lepšie. Pre mňa je lepšie hnilé auto v originálnom stave ako doprasené auto s doprerábanou elektrikou , s
odsratým lakom a tuzing doplnkami. Keby takéto auto bolo blízko Prievidze, už by som aj zjednával cenu
Napsal: sob lis 24, 2007 21:05
od Majo2103
Trubičky sú tiež suché,aj keď už by aj mali nárok na pár kvapiek.Akokoľvek keby to aj kvapkalo,tak by som na dlažbe videl stopy,čo som však nenašiel a tak chyba bude inde.Dnes som rozpochodoval brzdové valčeky na šoférovej strane,ale bol to fakt horor.
Sid:Aj tak by som nepredal
Napsal: sob lis 24, 2007 21:20
od Sid
Píšem takéto a nie tvoje.
Stačil by aj iný VAZ 2103s červ. interiérom
Napsal: ned pro 16, 2007 18:57
od Majo2103
Dnes som sa trochu motal okolo motora a všimol som si,že na hlave mam vyrazené čísla 2101 a potom ešte nejaké ďalšie,ktoré si už nepamätám.Dosť ma to číslo 2101 zarazilo,keďže motor by mal byť 2103.Mohol by mi to niekto ozrejmiť?Je to tak všade,alebo len ja tam mám 2101?Vzbudilo to vo mne pochybnosti,lebo tiež mám mechanickú saharu,ktorú ako mi bolo tvrdené,2103 nemali(aj keď na chladiči čidlo je).
Napsal: ned pro 16, 2007 19:01
od Křečík Barbuška
Buď v klidu na všech žigulech je od nějakého roku unifikovaná hlava 21011-XX, ale v počátčích dávali 2101-x na dvanáctky i patnáctky, jen se lišily v koncových číslech x. Já třeba mám na motoru šuplou hlavu 2101-x, která se v Tůmovi v kombinaci s patnáctkou nevyskytuje a šlape to taky.
Napsal: ned pro 16, 2007 19:02
od Cory
mas tam cislo 2101 alebo 21011? hlava s cislom 2101 ma kompresny pomer 8,8, neskor sa zacali vyrabat unifikovane hlavy s oznacenim 21011,ktore maju kompresny pomer 8,5. Tato hlava je pouzita na vsetkych motoroch od 1200 po 1600.
Napsal: ned pro 16, 2007 19:02
od Majo2103
Diky.Potešil si ma
Napsal: ned pro 16, 2007 19:03
od Majo2103
Cory:Nie som si istý.Zabehnem to omrknúť.
edit:Je to presne 2101-1003015
edit2:Takže podľa Tumu je to kompresny pomer 8,5.
Napsal: ned pro 16, 2007 19:06
od Křečík Barbuška
Přesněji to máš zde
http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/57.htm ,ne všechny hlavy 2101-x jsou s kompresí 8,8 .
Napsal: ned pro 16, 2007 19:10
od Křečík Barbuška
Majo2103 píše:Cory:Nie som si istý.Zabehnem to omrknúť.
edit:Je to presne 2101-1003015
Ha, tak to máš stejnou kombinaci jako já
.
Napsal: ned pro 16, 2007 19:25
od Vašátor
Koukám, otázka hlavy vyřešena
Tož jen k té mechanické sahaře - jde vidět, že máš 2103 staršího data. Ty měli saharu mechanickou, hlavu motoru typu 2101, ještě starší modely potom měli např. mechanické ostřikovače ovládané nožní pumpou ... změn proběhlo celkem dost, takže žádnej strach
Čidlo v chladiči ukazuje akorát to, že byl chladič měněný (nebo někdo el. saharu vykopnul a namontoval klasiku vrtulu, ovšem to se mi z hlediska hlavy 2101 nezdá. Typ hlavy 21011 + montáž el. sahary šla víceméně ruku v ruce).
Napsal: ned pro 16, 2007 19:57
od Majo2103
Ostrekovanie skiel mám riešené šľapaním na pumpu.Je to r.v.1974.
Napsal: ned pro 16, 2007 20:00
od Vašátor
Myslel jsem si, že to bude něco okolo tohoto roku
. Moj osobni typ byl začatek 75