SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Acibuk píše:já to chápu tak, že to bude mít přesně opačnou funkci, než blow off ventil u turba, který po ubrání plynu snižuje tlak, který vzniká setrvačností turba. Prostě když pustíš nohu z plynu, vrtulka bude ještě nějakou chvíli "tlačit vzduch" do karbu.

:-D:-D na to jsi prisel brzo, snad to nevemes spatne.. ale to sme vedeli od zacatku :wink:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tuto téma mě tu nejvíc dostává :D :D :lol:
Nic ve zlým, nikdo o tom nic neví a je to nejživější topík celýho fóra ;) :mrgreen: :finga:

Soráč, ale mě už to prostě nedalo :D :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6505
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nevim co resite :-)

Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.

Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.

:occasion9:
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

JmJ píše:Nevim co resite :-)

Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.

Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.

:occasion9:


Když už žiguláckej motor dokáže bez úhony přežvejkat M6 podložku, tak tu plastovou vrtulku z Polska by si ani nevšim :D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ty vo... vy mne dokazete potesit :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Ničeho se neboj. Z práce donesu hasičák a zkusíme to :lol: .
Hanz
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

:lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Hanz píše::lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:

tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?

Pod karbecem se ty kovové stacionární vrtulky montovaly aby pomohli lépe promísit palivo se vzduchem.
Pokud si někde u auta viděl tu podložku s dírou(menší) než průměr difuzoru jedná se o tzv. RESTRIKTOR omezující výkon motoru !
Vyskytuje se to hlavně u německých aut , určených pro mladé řidiče.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To fakt stojí 3000? Já prvně myslel 300, tak to je nářez. Přidám se k těm spekulantům co o tom ví prd, ale řeční, podle mého mozečku to bude spíše bránit průchodu vzduchu, do motoru neb to bude sát pohybovou energii proudícího vzduchu, nebo to má vlastní pohon? Ta teorie o přidání energie při přeřazování zní sice zajímavě, ale myslím, že to je blbost, stejně při přeřazení člověk zacvičí i s plynem, takže myslím že to bude k ničemu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Za 3000,- bych zkusil radši sehnat nějakýho 2.0l DOHC od fiatu nebo lancie :D
Byla by z toho potom aspoň větší sranda.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ti primitivnejsi se snazi co nejvice zkratit a ulehcit sectu studenymu vzduchu do sani :lol: . asi sem sto let za vopicema. ale ja ten nasavac primo nad filtrboxem udelam :P
toto mi pride spis jako brzda v tom sani. ale jen teoreticky. nikde sem to nevidel :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý. :lol:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6505
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nemo píše:Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý. :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: JO! :P
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Počkejte, až zahlásí, že jezdí za 5 litrů a trhá dlažební kostky na čtverku, co budeme říkat pak?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“