Acibuk píše:já to chápu tak, že to bude mít přesně opačnou funkci, než blow off ventil u turba, který po ubrání plynu snižuje tlak, který vzniká setrvačností turba. Prostě když pustíš nohu z plynu, vrtulka bude ještě nějakou chvíli "tlačit vzduch" do karbu.
:-D na to jsi prisel brzo, snad to nevemes spatne.. ale to sme vedeli od zacatku
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Tuto téma mě tu nejvíc dostává
Nic ve zlým, nikdo o tom nic neví a je to nejživější topík celýho fóra
Soráč, ale mě už to prostě nedalo
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.
Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Ta vrtule je zajiste maly proudovy motor a zigul tedy nabere unikovou rychlost a za postupneho ztraceni dilu karoserie se vznese a zaujme misto byvale vesmirne stanice Mir.
Nebo druha varianta bude, ze ta plastova vrtulka z polska se vcucne, prorazi vzduchovy filtr a toto vse vleti do motoru, ktery se timto zadre.
Když už žiguláckej motor dokáže bez úhony přežvejkat M6 podložku, tak tu plastovou vrtulku z Polska by si ani nevšim
je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...
dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...
myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...
dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...
myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....
tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Atex píše:tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
Pod karbecem se ty kovové stacionární vrtulky montovaly aby pomohli lépe promísit palivo se vzduchem.
Pokud si někde u auta viděl tu podložku s dírou(menší) než průměr difuzoru jedná se o tzv. RESTRIKTOR omezující výkon motoru !
Vyskytuje se to hlavně u německých aut , určených pro mladé řidiče.
To fakt stojí 3000? Já prvně myslel 300, tak to je nářez. Přidám se k těm spekulantům co o tom ví prd, ale řeční, podle mého mozečku to bude spíše bránit průchodu vzduchu, do motoru neb to bude sát pohybovou energii proudícího vzduchu, nebo to má vlastní pohon? Ta teorie o přidání energie při přeřazování zní sice zajímavě, ale myslím, že to je blbost, stejně při přeřazení člověk zacvičí i s plynem, takže myslím že to bude k ničemu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
ti primitivnejsi se snazi co nejvice zkratit a ulehcit sectu studenymu vzduchu do sani . asi sem sto let za vopicema. ale ja ten nasavac primo nad filtrboxem udelam
toto mi pride spis jako brzda v tom sani. ale jen teoreticky. nikde sem to nevidel
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Nemo píše:Vy tady chudáka Atexe zdeptáte tak, že až to konečně dostane do ruky, tak to rovnou rozdupe a zahodí, a pak si s úlevou oddychne, že to tak dobře dopadlo, a že auto je celý.
JO!
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu