Stránka 3 z 5
Napsal: pát črc 29, 2005 06:25
od MZ
něco podobnýho co tu popisuje Pool je v Klatovech ve směru od Domažlic, hned za cedulí značící obec. Docela bych tomu věřil, ukazovat správně by to mělo
Napsal: úte srp 02, 2005 09:14
od dmatej
V Kladrubech (u Stříbra) mi to s 21053 naměřilo při přesných tachometrových 50km/h 48km/h. To by šlo

... jel jsem tudy asi 20x, tak jsem to proměřil víckrát. Bohužel mi tuhle hračku už odmontovali

. A teď navíc na jízdní kola to stejně nefunguje

Napsal: stř srp 03, 2005 08:40
od Tomáš
tyhle radary sou prakticky už všude...ale o jejich přesnosti bych pomlčel...když jezdím na chatu míjím dva a každej ukazuje jinak i když mám na ručičce vždy 60km/h což býva něco málo přez 50km na radaru to ukazuje 62km necce se mi všřit že by mi rychloměr měřil s přesností na 2km
.
Napsal: pon kvě 07, 2007 18:53
od Wejra
aaaa
Napsal: pon kvě 07, 2007 19:08
od Myso
predpokladajme ze mas gumy 165/80/13
s difom 3,9 by si mal
na 3ke pri 3000....62kmh
na 4ke pri 3000....84kmh
na 4ke pri 3500....98kmh
s difom 4,1 by si mal
na 3ke pri 3000....59kmh
na 4ke pri 3000....80kmh
na 4ke pri 3500....93kmh
s difom 4,3 by si mal
na 3ke pri 3000....56kmh
na 4ke pri 3000....76kmh
na 4ke pri 3500....89kmh
takze si to spocitaj, zanes odchylku tachometra a bohvie aky tam vobec mas nahon tachometra...
Napsal: pon kvě 07, 2007 19:46
od Štěpán
Čau pánove. Nevim co s tím laborováním všichni máte. Zhruba před 7 - 8 roky se na skoro 20 let starou 2103 ( podotýkam velice zachovalou a udržovanou ) v tý době najetou zhruba 250 000 ( dnes 320 000 ) namontoval 5-ti kvalt a to auto tahá bez problému i plně naložené ( spíše přetížené ). Ten samej typ jsem si před dvěma lety pořídil i já. Kompletně jsem to rozebral. par drobnosti vyvařil, jeden lakýrnik mi to přestříkal a dal jsem to do hromady. Při té příležitosti jsem repasoval a zároveň předělal 4-ř kvalt na 5-ti kvalt. Rok jsem jezdil s 1500 motorem, dokonce jsem s tim minulý léto absolvoval VÝLET po Evropě ( Mladá Boleslav - Neapol( Itálie ) - Lutsk ( Ukrajina ) - Mladá Boleslav , celkém 5160 km za 15 dní ) Bez problému jsem projel Alpy a držel krok na dálnicích s temperamentními Italy.

)
5-ti kvalt můžu jen doporučit!!! Po dálnici, do mírnýho kratkýho kopce s rozjezdem nebo s kopce po dálnici, dokonce i s CITLIVOU nohou na plynu lze ( plati pro 1500 a výší objem ) držet 65 - 70 km/h na 5-ku. Vždycky lze přeřadit na nižší rychlost.
ps: Už týden jezdim s motorem FIAT 125 S - 74kW. Mám tam 2106 karburátor. Na 5-ku a I. komoru jede po rovině 120 km/h . Sám jsem čuměl

. Ještě to ale chce pořádně odladit. Už se těšim na Příbram

Napsal: pon kvě 07, 2007 19:47
od Wejra
jo pravda myšo zapoměl jsem napsat rozměr pneu,ale mám tam klasiku a tachometr podle radarů u silnice ukazuje o trochu víc takže o na ten dif 3,9 sedí takže mám s difem klid a je jasné že nezbývá než nahodit jinou převodovku:( To jsem zvědav kolik bude nějaká stát pokud se dá sehnat
Napsal: pon kvě 07, 2007 19:56
od Myso
Štěpán Getsko píše:Na 5-ku a I. komoru jede po rovině 120 km/h
a to je nieco spesl? to zvladala aj moja 1300vka, ovsem musela to byt 100percentna rovina

ale to som mal 3,9 dif a 0,79 5ku...
Napsal: pon kvě 07, 2007 20:20
od Štěpán
Myso napsal:
a to je nieco spesl? to zvladala aj moja 1300vka, ovsem musela to byt 100percentna rovina ale to som mal 3,9 dif a 0,79 5ku...
Nemáš tu 1300 náhodou trošku vyladěnou.
Teď jen tak trošku teorie:
Karbec sériovej 2106 ( resp. 2103 ) má SKORO obědvě komory stejně velké. Takže když je otevřena jedna komora, tak by motor měl dávat poloviční výkon, než když jsou otevřeny dvě. A pokuď si něco pamatuju z fyziky, tak odpor vzduchu roste s druhou mocninou oproti rychlosti. Takže mi logicky vychází, že už ten motor zaběham, tak bych měl lítat tak kolem 180 km/h. Sám jsem na to zvědavej! Původní odhad byl tak kolam 170 - 175 km/h.
Co myslíte vy?
Schválně si typněte maximálku. ( ale až byde motůrek zaběhanej )
Dif. 4,1 , motor DOHC 74kW při 6400ot/min - 133Nm při 4000ot/min. Pneumatiky standart 165/13 OR34 ( vim, že je to na

ale nic jiného zatim nemam )
Napsal: pon kvě 07, 2007 20:55
od Myso
Štěpán Getsko píše:Nemáš tu 1300 náhodou trošku vyladěnou.

hlava -1mm, k tomu umerne skratena odstrediva regulacia. nic viac
mne vychadza ze ked ides na 1komoru 120 tak na 2 ti to pojde 240
Napsal: pon kvě 07, 2007 21:46
od Ivo
Napsal: úte kvě 08, 2007 07:12
od Štěpán
Napsal: úte kvě 08, 2007 08:33
od Myso
Nie, ale ja tu nehadzem taketo mudrosti:
Štěpán Getsko píše:když je otevřena jedna komora, tak by motor měl dávat poloviční výkon, než když jsou otevřeny dvě. A pokuď si něco pamatuju z fyziky, tak odpor vzduchu roste s druhou mocninou oproti rychlosti.

Napsal: úte kvě 08, 2007 08:40
od Štěpán
Myso napsal:
Nie, ale ja tu nehadzem taketo mudrosti:
Jen jsem trochu teoretizoval. Ale stejně jsem zvědavej, jestli se mi to podtvrdi.
Napsal: úte kvě 08, 2007 09:43
od Roman
"Sediva je veskera teorie, zeleny je strom zivota" ja nic, iba tak trochu basnim
