palubní počítač
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Je k tomu takový docela velký reproduktor ve kterém je ukrytá i elektronika syntetizátoru + cca 1,5 metru drátu. Ten reproduktor jsem provizorně strčil do odklápěcí přihrádky před spolujezdcem, kabel je prostrčený vnitřkem palubky. Dal jsem to tam sice provizorně, ale už to tam mám přes dva roky... Ten reprák by šel bez problémů "vykuchat", elektroniku strčit do té šachty za palubním počítačem a po drobných úpravách integrovat s autorádiem. Zatím ale vítězí lenost.Flipper Tom píše:Jakub: pěkný a to mluví samo nebose to napojuje na audio?
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Što eto?
Keď som sa snažil zistiť prečo mám vo svojom vazidle Lada 110 1,5 16V jazierko pod nohami. (Bola vypadnutá priechodka na spojkovom lanku). Tak cez tú dieru popri priechodke bol prestrčený nejaký káblik. Bolo mi divnô že ide popri tej priechodke. Išlo to niekde pod ľavé svetlo a tam bol takýto bazmek. Druhý kábel z toho oného bol pripojený na baterku. Žeby to bol snímač vonkajšej teploty? Má to namiesto hodín "maršrútnyj kompjúúter".
[ Komentář přidal: zelvotron: út červen 22, 2010 09:07 ]
Sloučeno s tématem Palubní počítač
[ Komentář přidal: zelvotron: út červen 22, 2010 09:07 ]
Sloučeno s tématem Palubní počítač
Aký máš model?mirozv píše: len sa musím najprv naučiť obsluhovať ten palubný sčot
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ahoj, na 99 % je to čidlo vnější teploty k palubnímu počítači - mám stejné. Jeden kabel jde na kostru, druhý do PP. Palubní počítač se montuje až dodatečně, proto je to možná "zfušované".mirozv píše:Vyskúšam, len sa musím najprv naučiť obsluhovať ten palubný sčot . "Desiatku" ešte nemám dlho. Len ma zarazilo, že súdruhovia ten kábel k tomu onému neprestrčili cez priechodku ale popri.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Tak mi tehle zázrak dneska přišel domu.Chtěl by se zeptat,jak se to vůbec zapojuje a jestli někde jsou připravené kabely na připojení.Já si to představoval velice jednoduše.Že jen vyndám hodiny a zapojím místo nich palubák.ale asi tak jednoduché to nebude...zelvotron píše:AMK2110?
V tom případě mačkej tlačítko se symbolem auta, s odpojeným čidlem by se mělo ukázat --° případně tam budou lítat nesmyslný čísla.
_________________
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Vyndej hodiny a zaštrachej tam, měl bys najít (někde zapadlou nebo přilepenou) patici palubáku. A strč ji do něj. Ještě je většinou nutno, aby si mohl diagnostikovat přivest drát K-LIne ze zásuvky pod volantem.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch