Ventily - seřizování a vše okolo

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

popest píše:No v tom případě máš hodně velký štěstí, že jsi tu měrku sehnal. Věř tomu, že v každý mototechně ji nemaj ani náhodou. Najde se tu určitě dost lidí, kteří jí rádi koupí. Zkus to napsat do prodám, když jich máš tolik resp. máš možnost kde nakupovat.
V prodám už něco je, ale zájem o měrky to určitě není.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
miso b
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:07
Bydliště: Žilina

Příspěvek od miso b »

Dobry den. Nejako sa mi uz rozladila odstrediva regulacia predstihu a mozem robit s tymi pruzinkami hocico , aj tak to uz nieje ono, a hned na to neviem ako je to mozne ale povolilo sa mi kladivko v rozdelovaci a medzera sa odost zvacsila. Nieco teraz v motore strasne klepe a uz to ani poriadne netaha.Mohlo mi podpalit ventyly? Ale neviem ci by to tak strasne klepalo.
miso b
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:07
Bydliště: Žilina

Příspěvek od miso b »

a este som zabudol napisat ze ked uberem plyn tak striela z vyfuku
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

- napiš si do profilu model VAZu
- když už jej nemáš napsaný v profilu, připiš ho ke svému dotazu
:!:

Protože čím přesněji popíšeš problém, tím lépe ti můžeme poradit :wink:

Klepání motoru a střílení z výfuku může být způsobeno právě špatně nastaveným rozdělovačem. Proto v první řadě správně nastav odtrh kladívek - v největší rozevřené poloze má být odtrh 0,37 - 0,43mm. Dále správně nastavit základní předstih 5-7st. před horní úvratí, dle značek na rozvodovém víku.
Pružinky slouží pouze k odstředivé regulaci - k nástupu předtsihu při zvýšení otáček.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

miso b píše:Nejako sa mi uz rozladila odstrediva regulacia predstihu a mozem robit s tymi pruzinkami hocico
Vašátor píše:Pružinky slouží pouze k odstředivé regulaci - k nástupu předtsihu při zvýšení otáček.
Mno - takže pružinkový problém je tím pádem "vyřešen". Pokud jsi s pružinkami či jejich úchyty nějak manipuloval (ohnutí úchytů, natažení pružinek) tak je to v ... . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
miso b
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:07
Bydliště: Žilina

Příspěvek od miso b »

Viete mi poradit , ked zhodim hlavu ako spoznam na ventyloch ci su podpalene?
A ked dam vylestit sedla ventylov ako sa to vlastne roby a cim?
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

miso b píše:Viete mi poradit , ked zhodim hlavu ako spoznam na ventyloch ci su podpalene?
ešte som to nerobil, ale tuším treba obrátiť hlavu naopak a naliať na ventily benzín a počkať... keď benzínu neubudne, ventily by mali byť ok :)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Když už je hlava dole tak se vyplatí vždy ventily vyndat a zabrousit je pastou .
Napoprvé je dobré si přečíst nebo "odčumět" jak se ventily vyndávají a dávají zpět .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

aj takto vyzera fajny ventil
Přílohy
21122008174.JPG
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

čmelák píše:aj takto vyzera fajny ventil
Tak už si chybu asi našel.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

To sa ako môže ohnúť ventil ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

rozvody v pi a stretne sa ti s piestom... ako inak :P
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ale remenova 13ka ee. ta ma vybrani na pistech
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Jablonec.2102
Příspěvky: 32
Registrován: úte bře 20, 2007 07:37

Vule ventilu

Příspěvek od Jablonec.2102 »

A co se stane když nastavim vůli větší o 5 stovek - místo 0,15 tam dám 0,20 ???
Ohrožuje to nějak životnost či výkon motoru?
Tom
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Tak trochu jj.
Vůle 0,2 je na teplém motorů, takže pokud máš jenom měrku 0,2mm, tak ohřej motor na provozní teplotu a jakmile se ti otevře termostat cca 85°C, tak cípní motor a snaž se seřídit ventily v co nejkratším čase, abys neměl rozdílnou vůli na ventilech ( vliv chladnutí motorů. ) :wink:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“