Stránka 3 z 4
Napsal: stř črc 04, 2007 22:38
od Nemo
Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
kedy je GO motora
Napsal: čtv črc 05, 2007 14:26
od janci
Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora? a co to vsetko obnasa?
Ja som pred 2000tis km dal sundat hlavu, pretesnitu ju,nove gufera na ventili, ventili nejako vybrusoval ci co. Tachac 160tis a GO na tom nebolo robene.
Napsal: čtv črc 05, 2007 16:49
od Nemo
janci píše:Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora?
On si motor řekne...

Napsal: čtv črc 05, 2007 21:43
od janci
ja sa pytam vazne:D,,,aby som vedel,kedy to zistim,a co sa tak robieva..
Lebo ked som bol maly,fotrovci vzdy rozpravali na GO sa robi vybrus motora,ale co pod tym mysleli neviem
Napsal: čtv črc 05, 2007 22:00
od Little Red Riding Hood
vybrus motoru spočívá ve výbrusu stěny válců (když jsou nadměrně opotřebené, motor má malé tlaky, netěsní, nebo dojde k jinému poškození pístu, nebo samotné stěny a nebo taky když jsou písty demontovány z bloku) a pak se dělá výbrus kliky (když se klika zadře, nebo jsou ložiska nadměrne opotřebená, velké vůle a podobně)...
Napsal: pát črc 06, 2007 17:16
od Myso
janci píše:Chcem sa spytat,kedy treba robit GO motora?
Najlepsie v lete, lebo vtedy sa da jazdit aj na bicykli
Napsal: pát črc 06, 2007 17:23
od janci
ja som to myslel uplne seriozne
[ Komentář přidal: Myso: pá červenec 06, 2007 18:23 ]
mas zle zavrete dvere

Napsal: pát črc 06, 2007 19:09
od Nemo
janci píše:ja sa pytam vazne:D,,,aby som vedel,kedy to zistim...
Nemo píše:On si motor řekne...

Já to myslel vážně, naozaj

Ale Myšo má taky pravdu!
Napsal: sob črc 07, 2007 10:22
od Stanley__001x
Úplná generálky motoru a výbrusem ustavením kliky a podobných věcí s tím souvisejísích je výraz, který velmi deprimuje mojí peněženku. Když vemu že generálky motorky kde je pár gufírek a ložisek a vesměs je to jednoduchý, tak výbrus stopětasedmy i s pístem mi vyšel na nějakých 1200 tak u žigula bych to vyděl jen za výbrus s písty a kroužky tak na nejméně na 6000. nehledě na vyvažování motoru, tak se jebat s klikou, hlavu nechat stočit do roviny protože bude do vrtule, klavitní ložiska----> vychází mi ztoho měsíc práce, strašně cigaret a tak 10000 až 15000 Kč, tak newim jestli bych se na to nevysral, teda jestli máš závodnický plány tak nabuš tu 02ku a hurá na okruh

Napsal: ned črc 08, 2007 22:31
od čmelák
Nemo píše:Nu, jelikož jsme téma guferka snad vyřešili, budu pokračovat tímhle.
V souvislosti s výměnou motoru a následným citelným snížením hlučnosti, jsem vysledoval, že největší přenos hluku od motoru a dokonce i od převodovky probíhá u mého VAZu přes závěsy zadního dílu výfuku.
Zkusil jsem ho na místě vyvěsit a podepřít špalkem, a změna úrovně hluku je výrazná.
Podotýkám, že se potrubí nikde nedotýká karoserie, a spoje jsou v rámci možností těsné.
Takže uvažuju o předělání závěsů, resp. úpravu tím směrem, aby se daly použít silenbloky výfuku z nějaké běžné produkce, třeba škoda..
Nezkoušeli jste někdo něco podobného? Zkušenost?
ahoj ja som mam vyfuk zavesene na gumach tvaru O uchyt su vlatne dva kusy ohnutej gulatiny jedna je privarena na vyfuku druha na kasni. problem zadny a hlavne sa to netrha
Napsal: úte črc 10, 2007 21:19
od Nemo
čmelák píše:mam vyfuk zavesene na gumach tvaru O.......
No vida, to by asi šlo, díky čmelo!
Napsal: čtv črc 12, 2007 06:02
od Pan Petr
Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Napsal: čtv črc 12, 2007 13:02
od Vašátor
Pan Petr píše:Omlouvám se, že je to off topic, ale bavili jste se tady o těch guferách - z jaké jsou gumy.
Tenhle problém mám třeba s prachovkama co jsou na těch tyčích rejdovýho ústrojí. Jedna se mi nezdála a vyměnil jsem ji a asi to byla chyba. Nevíte kde se dají koupit takový, který se hned za měsíc nerozpadnou?
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.
Napsal: čtv črc 12, 2007 17:23
od janci
Vašátor píše:
Stačí je jednou za čas řádně nastříkat silikonovým olejem. Taky jsem s tím bojoval.
MNE ESTE NASTASTIE DRZIA
BTW pytal som sa bratrancov,,na to GO,,a ze pokym mi olej nezere,tak nemam co riesit,
a povedal,ze skodula po 100tisic km musi ist na GO.
a taky ziges dava 200-300bez problemov bez GO,a videl aj zigesi co mali najazdenych 500tisic.
heh,som nevedel,ze do skodul sa davali take zle materialy.
Napsal: čtv črc 12, 2007 17:52
od Vašátor
Škodovácká klika je hlavně uložena pouze na třech ložiskách. Žigo jich má 5 .. .a v tom je zásadní rozdíl

. Jinak, pokud se o motor řádně staráš a nemačkáš z něj plný výkony, vydrží klidně i těch 500 000Km ... pár takových jedinců znám
