Napsal: stř srp 29, 2007 19:37
Môže to rozlaďovanie motora spôsobovať aj oska na rozdeľovači ? Alebo môže byť k.o. aj rozdeľovač ?
Cize sa nic nestane ked tam budem mat napr tu skodovacku,,tak?Roman píše: vystup z indukcnej cievky sa pohybuje radovo v kV (t.j. 1kV=1000V) a byva ich tam tak 14 az 19. Takze tie tvoje 2 - 3V by asi vela nezavazili Jedine, ak si myslel 2 - 3kV. Inac do Lady mozes v principe pouzit akukolvek indukcnu cievku, ktora je urcena pre rozdelovac s mechanickym prerusovacom. V skodovkach (od nejakeho roku vyroby) sa pouzivali cievky s vyssim prevodom a predradnym odporom. V trvalej prevadzke isla s predradnym odporom, pri startovani sa za ucelom kratkodobeho zvysenia napatia predradny odpor premostil spinacom v starteri. Asi najlepsia cievka, ktora sa dala kupit v casoch fungovania Mototechny, co sa tyka prevodu, indukcnosti a teda aj vystupneho napatia je cievka, ktora sa pouzivala v automobiloch Tatra 603.