Stránka 3 z 3

Napsal: stř srp 29, 2007 19:37
od Marek89
Môže to rozlaďovanie motora spôsobovať aj oska na rozdeľovači ? Alebo môže byť k.o. aj rozdeľovač ?

Napsal: stř srp 29, 2007 19:48
od Jirka 2103
Myslel jsem jestli je ten kondenzátor originálné nebo ne.

VYběhaný rozdělovač dělá pěkný brajgl v nastavení motoru..

Takhle je to s tou zapalovací cívkou s předřadným odporem... :

http://ukazto.com/img/jedem.jpg

Napsal: čtv srp 30, 2007 11:00
od janci
Roman píše::shock: vystup z indukcnej cievky sa pohybuje radovo v kV (t.j. 1kV=1000V) a byva ich tam tak 14 az 19. Takze tie tvoje 2 - 3V by asi vela nezavazili :lol: Jedine, ak si myslel 2 - 3kV. Inac do Lady mozes v principe pouzit akukolvek indukcnu cievku, ktora je urcena pre rozdelovac s mechanickym prerusovacom. V skodovkach (od nejakeho roku vyroby) sa pouzivali cievky s vyssim prevodom a predradnym odporom. V trvalej prevadzke isla s predradnym odporom, pri startovani sa za ucelom kratkodobeho zvysenia napatia predradny odpor premostil spinacom v starteri. Asi najlepsia cievka, ktora sa dala kupit v casoch fungovania Mototechny, co sa tyka prevodu, indukcnosti a teda aj vystupneho napatia je cievka, ktora sa pouzivala v automobiloch Tatra 603.
Cize sa nic nestane ked tam budem mat napr tu skodovacku,,tak?

BO raz sa mi stalo,ze som zhasol motor.a uz som ho nenastartoval, odpalila sa inducka ,,prečo.to netusim doteraz

Napsal: čtv srp 30, 2007 19:59
od Marek89
Príčina asi bola odstránená. Ráno v servise bol predzápal 6, nastavil sa na 14. Po prejdený cca 20km. a podradený sa opäť dodrbal motor. Už sa ani nedal naštartovať. Po odtiahnutí do servisu bol zmeraný predzápal a mal znova 6. Nakoniec sa vymenil rozdeľovač lebo mal už vôľu. Tak dúfam, že to už bude ok.

Napsal: čtv srp 30, 2007 20:00
od Pisty
:shock: :shock: :shock: :shock: