problem s motorom

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Môže to rozlaďovanie motora spôsobovať aj oska na rozdeľovači ? Alebo môže byť k.o. aj rozdeľovač ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Jirka 2103
Příspěvky: 102
Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
Bydliště: Plzeň-Bory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka 2103 »

Myslel jsem jestli je ten kondenzátor originálné nebo ne.

VYběhaný rozdělovač dělá pěkný brajgl v nastavení motoru..

Takhle je to s tou zapalovací cívkou s předřadným odporem... :

http://ukazto.com/img/jedem.jpg
Škoda Rapid 130 1987

Škoda a Lada mohou být přátele... :wink:
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Roman píše::shock: vystup z indukcnej cievky sa pohybuje radovo v kV (t.j. 1kV=1000V) a byva ich tam tak 14 az 19. Takze tie tvoje 2 - 3V by asi vela nezavazili :lol: Jedine, ak si myslel 2 - 3kV. Inac do Lady mozes v principe pouzit akukolvek indukcnu cievku, ktora je urcena pre rozdelovac s mechanickym prerusovacom. V skodovkach (od nejakeho roku vyroby) sa pouzivali cievky s vyssim prevodom a predradnym odporom. V trvalej prevadzke isla s predradnym odporom, pri startovani sa za ucelom kratkodobeho zvysenia napatia predradny odpor premostil spinacom v starteri. Asi najlepsia cievka, ktora sa dala kupit v casoch fungovania Mototechny, co sa tyka prevodu, indukcnosti a teda aj vystupneho napatia je cievka, ktora sa pouzivala v automobiloch Tatra 603.
Cize sa nic nestane ked tam budem mat napr tu skodovacku,,tak?

BO raz sa mi stalo,ze som zhasol motor.a uz som ho nenastartoval, odpalila sa inducka ,,prečo.to netusim doteraz
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Príčina asi bola odstránená. Ráno v servise bol predzápal 6, nastavil sa na 14. Po prejdený cca 20km. a podradený sa opäť dodrbal motor. Už sa ani nedal naštartovať. Po odtiahnutí do servisu bol zmeraný predzápal a mal znova 6. Nakoniec sa vymenil rozdeľovač lebo mal už vôľu. Tak dúfam, že to už bude ok.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“