Lada 2111 větrák na chladiči nejde

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Prolíná to v závitu toho čidla.A asi i v dosedací ploše.těsnění je nový, a je to pořád to samý.Ten závit je vylágrovanej a při pokusu o dotažení převlečná matka přeskočí o závit a je vymlováno. Ten větrák slyšíš dovnitř? Už jsem stejně hluchej jak poleno z té mojí práce :lol:

Zatěsnit to zkoušel i předchozí majitel nějakým bílým silikonem, či do je to tam nablemcaný. A už vážně doufám, že to všechno je kvůli tý nádržce a po roce se lada ukáže jak má vůbec správně jezdit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí. A ještě jak si to po sepnutí větráku přidá plyn :-) . Prvně sem se docela lek :-) Navíc kdybych ho neslyšel, tak ještě to jde poznat podle brnění ve volantu. :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:Vážení kolegové Ladisti ,
s hrůzou zjišťuji, že vozy Lada řady 211x na našem trhu jsou co kus to originál . Jen ŘJ jsem našel řadu typů u kterých se neshoduje ani zapojení vývodů . Asi brzo začnu litovat ,že jsem prodal svoji Ladu 2104, která mi dobře sloužila 18 let.
Ale k věci: Podle mé dokumentace k Ladě 2112 r.v.2005 má čidlo teploty chladiva určené pro palubní teploměr (správněji teplotoměr) jeden vývod (měří proti kostře), kdežto čidlo pro ŘJ a tedy pro ovládání ventilátoru má dva vývody A,B asi bych našel i barvy vodičů - ale čert tomu věř. Jeden vývod je napájen z +5V stab.(společný pro čidlo polohy škrtící klapky a čidlo nárazů od vozovky) a druhý vede na pin č.45 ŘJ .kde je připojen na rezistor se kterým tvoří dělič - takže kdo by chtěl řešit spouštění ventilátoru hardwarově , musel by provést velice riskantní zásah do ŘJ (nelze doporučit) . O softwarovém řešení pomocí palubního počítače rovněž silně pochybuji . Pro SW řešení by byl nutný počítač s adapterem K-line RS232 nebo USB a tuningoým programem .
hmm, taky jsem měl zálusk na 04ku, když jsem začal mít potíže s desítkou.Myslím, že to je starej poctivej žigul, ale jak se do toho začala strkat elektronika, tak to nestojí za nic.Kolik Ti to žralo?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

zelvotron píše:To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí....
:shock: :D a neni tam neco povolenyno? slyset muze byt, ale otrasat autem by to nemelo :wink:
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Wolf píše:
zelvotron píše:To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí....
:shock: :D a neni tam neco povolenyno? slyset muze byt, ale otrasat autem by to nemelo :wink:
On Zelvotron rád přehání a má rád když je sranda, že? :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

plavec píše:On Zelvotron rád přehání a má rád když je sranda, že? :P
Tak to jo :)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No teda, čeho se člověk nedočká :-P :lol:

Ale opravdu bych to přirovnal ke startu druhýho motoru. Sem jednou popojížděl v koloně a ten větrák se vypnul zrovna když sem se rozjížděl, sem myslel že mi to zdechlo :lol: 8)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

To sis určitě říkal jako já: " No co? , je to ruský, bytelný alespoň vím že to tam je."
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
rudo.
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvek od rudo. »

Kedˇsom to prvý raz počul, tak som myslel v prvej chvíli, že takto končí motor, ale keď to vrčalo ďalej, tak som si pomyslel, že stojím nad nejakým poklopom, no keď som vybehol von a dvihol kapotu až vtedy mi to došlo. To som si vydýchol! Auto stálo 150 litrov, záruka žiadna. Jedno je pre mňa isté, ak zapne ventilátor, tak nepotrebujem žiadnu signalizáciu, že beží, pretože ak ho nepočujem, tak ho vždy cítim a vtedy viem, že sa auto začalo prehrievať. Tých ruských ťahov je tam viac, ale to by som sa už opakoval.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Trochu slyset je i u 044, ale jde to. Naproti tomu u barchetty to v kabine neni slyset vubec, na chod sahary se da usuzovat jenom z toho, ze pomerne rychle klesa teplota na teplomeru.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Taky jsem se lekl, když mi větrák poprvé spustil, je to jako kdybych byl ve vrtulníku.
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Plavec,
spotřeba 2104 - 9 -10 l (couračky) ale také 6,5 Hořice - Štětín(PL) ve dvou bez nákladu a max 100 km/hod .
Pro ostatní - ventilátor 211x lze softwarově spustit (na zkoušku) programem ICD(RU).
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

no me to spinalo jen do brutalniho kopce když se jelo na 1ku .. pri dvojce aplnem plynu auto umi jet i 100....a už pri 50 je proudeni vzduchu kolem chladice dostatecne na to aby se to uchladilo ..
vibrace
diky tomu že jsem mel motork sahary 2x venku tak jsem zjistil že plastova vrtule je priserny kus hmoty u ktere se neda o vyvazeni vubec mluvit..zkusil jsem staticke vyvaženi odvrtanim nekolika der do obvodu platoveho naboje a vibrace ustaly...
a to že si pri sepnuti sahary auto prida plyn je zpusobeno tim že ten motorek bere cca 15 A takže rozbehovy proud tipuju dost pres 100A - to snizi napeti v palubni siti a jakmile RJ zjisti pokles tak prida plyn a zvedne mirne otacky aby se nevybijela baterka :-))
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Jiří - mně sepnul ventilátor za celou dobu vlastnictví vozu 2x (slovy dvakrát) .Poprvé při první garančce ,kdy "mechanici od Božího hrobu "(o tom někdy jindy) točili nezaběhnutý motor na místě 4500 ot/min cca 10 minut (bolelo mě srdce), ale na druhou stranu jsem si říkal má-li se rozsypat ,ať se rozsype jim. Podruhé to by.lo ve 30 st.C vedru v koloně.Několikrát jsem spuštění testoval pgm ICD . Vrtule je příšerně nevyvážená . Vyvažoval jsi na pomocné hřídeli na břitech ? Nebo jak ?
A ještě jeden dotaz - jak dostanu obrázek 2112zz.jpg (příloha) do levé kolonky ?
Dík předem . Petr
Přílohy
2112zz.jpg
2112zz.jpg (13.04 KiB) Zobrazeno 2381 x
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4716
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:A ještě jeden dotaz - jak dostanu obrázek 2112zz.jpg (příloha) do levé kolonky ?
Dík předem . Petr
Mě to kluci naučili takle: uložit na disk a uploadem načíst. Nastavení a Upload image from your machine. A nesmíš mít ten obrázek moc veliký. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“