
Zatěsnit to zkoušel i předchozí majitel nějakým bílým silikonem, či do je to tam nablemcaný. A už vážně doufám, že to všechno je kvůli tý nádržce a po roce se lada ukáže jak má vůbec správně jezdit.
Moderátor: Moderátoři
hmm, taky jsem měl zálusk na 04ku, když jsem začal mít potíže s desítkou.Myslím, že to je starej poctivej žigul, ale jak se do toho začala strkat elektronika, tak to nestojí za nic.Kolik Ti to žralo?Petr HC píše:Vážení kolegové Ladisti ,
s hrůzou zjišťuji, že vozy Lada řady 211x na našem trhu jsou co kus to originál . Jen ŘJ jsem našel řadu typů u kterých se neshoduje ani zapojení vývodů . Asi brzo začnu litovat ,že jsem prodal svoji Ladu 2104, která mi dobře sloužila 18 let.
Ale k věci: Podle mé dokumentace k Ladě 2112 r.v.2005 má čidlo teploty chladiva určené pro palubní teploměr (správněji teplotoměr) jeden vývod (měří proti kostře), kdežto čidlo pro ŘJ a tedy pro ovládání ventilátoru má dva vývody A,B asi bych našel i barvy vodičů - ale čert tomu věř. Jeden vývod je napájen z +5V stab.(společný pro čidlo polohy škrtící klapky a čidlo nárazů od vozovky) a druhý vede na pin č.45 ŘJ .kde je připojen na rezistor se kterým tvoří dělič - takže kdo by chtěl řešit spouštění ventilátoru hardwarově , musel by provést velice riskantní zásah do ŘJ (nelze doporučit) . O softwarovém řešení pomocí palubního počítače rovněž silně pochybuji . Pro SW řešení by byl nutný počítač s adapterem K-line RS232 nebo USB a tuningoým programem .
On Zelvotron rád přehání a má rád když je sranda, že?Wolf píše:zelvotron píše:To si piš, že ho slyšim, navíc to dycky oklepe celým autem, teda když stojí....![]()
a neni tam neco povolenyno? slyset muze byt, ale otrasat autem by to nemelo
Mě to kluci naučili takle: uložit na disk a uploadem načíst. Nastavení a Upload image from your machine. A nesmíš mít ten obrázek moc veliký.Petr HC píše:A ještě jeden dotaz - jak dostanu obrázek 2112zz.jpg (příloha) do levé kolonky ?
Dík předem . Petr