Stránka 3 z 3

Napsal: ned kvě 27, 2007 19:31
od Dobi
Jo, u škodovky musela být kontrolka o přesné watáži/12V, ( kolik W, nevím) jinak to nefungovalo. Týkalo se to , myslím, buzení. Ale svou bývalou 120 jsem taky už dlouho neviděl a veškeré detailní vědomosti o škodácký elektrice jsem už úspěšně zapoměl.

Napsal: pát čer 15, 2007 18:49
od RadekP
Ahoj,

jde u toho samaráckýho altíku v 2107 vyndat regulátor bez toho, aniž bych samotný alternátor vyndaval nebo sundaval dole ten kryt a lez pod auto ? Asi by to jít mělo, je na to nějakej fígl, nebo mám jen šmátrat rukou se šroubovákem dokud se to nepodaří ? :))

díky

Radek

Napsal: pát čer 15, 2007 20:32
od Dobi
G 224 - jde, dost blbě, vadí termostat. Dá to trochu fušky.

Napsal: pát čer 15, 2007 20:41
od Dobi
G 224 - Už jsi ho měl venku? Rozborku regulátoru mám taky nafocenou. Po odpojení kabelů se vyšroubují 2 šroubky, co drží regulátor a ten se vytáhne ven, jen musíš na místě přidržovat držák uhlíků ( tlačíš na plochý konektor, co trčí z regulátoru ) u ten se vysune z regulátoru a vyndá se solo. Jinak to nevyndáš. Doufám, že ten můj elaborát není moc kostrbatý. Po neděli to ( doufám to stihnu ) fotky na forum. Tam to je jasné.

Napsal: pon čer 18, 2007 14:24
od Dobi
Alternátor G 224
Ad "Wolf" a "utia" - díky je to ono, v mém případě 21053 / 1990.

Napsal: pon čer 18, 2007 14:30
od Dobi
Pokračování předešlého:
Pokud by k mému výplodu měl kdokoliv, cokoliv k doplnění, k opravě, ev. doplnění popiskami, sem s nimi.