Stránka 3 z 8
Napsal: čtv úno 28, 2008 21:52
od Cory
Som zvedavy ako sa bude tvarit moj novy karb "Webozo"
Je to krizenec Ozona s Weberom-prakticky je to Ozon, len ma mechanicke otvaranie 2. komory. Je divoko otryskovany a ovzdusnikovany, ale ide pekelne
Napsal: čtv úno 28, 2008 22:41
od Miči
ty Cory dávej bacha, aby ti u benzínky nelítaly chechtáky moc divoko z peněženky... btw.jak to jede s takovým karbcem a na jakým to máš motoru?
Napsal: čtv úno 28, 2008 23:03
od Cory
Ide to asi tak, ze zrychlenie mam na 1,3ke 15sekund.Mam k tomu este otvorene sanie. Mam namontovanu kontrolku otvorenia 2. komory, takze vidim ako jazdim a na 1. komoru sa da ist v pohode 110.Aj dobre to zrychluje na 1. komoru. Nechce mi to drzat volnobeh, ked mam na 1.komore trysku 107 (neviem cim to je, asi by to nemalo spolu suvisiet, ale vtedy sa to vobec neda nastavit), takze otryskovanie mam take: 1.komora: tryska 125, vzdusnik 170
2. komory: tryska 107 (inu zatial nemam), vzdusnik 150. Musim zmerat spotrebu a dam vediet.
Napsal: čtv úno 28, 2008 23:15
od Hurikán
Miči, nojo, co naděláš. Pokrok nezastavíš. Ale ta tebou udávaná spotřeba se mě vůbec nezdá. Je to moc. Hlavně těch 16
Někde bude určitě chyba! Já sem zatím na mé 03 s weberm spotřebu neměřil, tak nevím, ale u 1200 a 1300 nemám problém jezdit v létě po městě pod 10, spíš kolem 9 a to tomu šlapu na krk fest a skoro pořád. V zimě mám nárůst skoro o 2 L. Dálky běžně kolem 8, občas i 7,5.
Jako příklad pokroku ti dám i lepší: Sierra 2.0i DOHC, 125 koní, jízda ve 4 a kufry, kombinace norm. silnice a dálnice + jízda v horách = 5,8 l/100 km
A kdybys chtěl fakt extrém, tak skus pohledat Citroën AX spot. Je to už taky trošku postarší, ale zato má kombinovanou spotřebu jen 3,3 l nafty na 100 km.
Napsal: pát úno 29, 2008 07:07
od Maysner
jo jo. aixo. ma ho kamos. jezdi za 3,5l nafty. ale ma tam tusim nakou 1,4D. nebo mozna jeste min.
mici: ty tvy spotreby sou divny. asi to mas furt zaslaply naplno v podlaze
Napsal: pát úno 29, 2008 07:32
od JmJ
Miči píše:Po několika měřeních s různejma ladama, jsem došel k názoru, že je lepší to neměřit, dělá se mi špatně.. naposled lada 2103 motor 1,5 12L/100km skákačka po městě.. mimo sotva pod 10L, svižná (tedy trvale plnej) jízda do Jihlavy 16L/100km.. a rozhašený to není, jen má 130 000km.. naštěstí není moje. Jinak nemáte náhodu pocit, že všechny ostatní auta jezděj na vzduch? V posl.době nemůžu vydejchat majitele fábií a jejich 5L/100km, nebo pitomce s feliciema 1,9d a jejich 4L/100km... prostě buď by mi měli být odebrány všechny zkoušky z matematiky, nebo by se měli někteří ulhaní majitelé fabií UKLIDNIT!!!
co to tu zas meles covece, ty si extremista.
srovnavas jizdu motoru trvale pod plnym plnym s jizdou motoru za normalnich nedej boze setrivych podminek. a to, ze ty neumis jezdit na spotrebu neimplikuje to, ze majitele jinych aut lzou. spotreba 5 - 6 litru je u modernich beniznovych motoru s objemem kolem 1.3 litru zcela normalni. pri normalnim jezdeni. takze bych odporucal uklidnit tvou zavodnickou dusi a naucit se ridit auto a to nejen tocit tim kolem, ale i mackat pedaly
Napsal: pát úno 29, 2008 09:32
od Miči
začíná mi to lézt krkem, splaším někde nějakej úspornej krám, kterej bude mít psanou spotřebu 3,5
a třeba se s tím vejdu do 6L na 100km, já prostě asi nevydržím jet "normálně"... jinak netvrdím, že bych na tý podlaze nestál - od čeho tam je, že ano
jinak chlapi proč do těch aut dáváte pětikvalty? Dyť já nepotřebuju většinou ani čtyřku
no jo ok, JMJ má pravdu asi bych se měl naučit jezdit... jestli máte někdo tip na něco opravdu úspornýho jak je třeba to AXso sem s tím.
Napsal: pát úno 29, 2008 09:41
od Marek
Já tedy nevím, ale i při svižném stylu jízdy lze jezdit relativně úsporně.
Například když jsem jezdil na trnavské srazy, byl jsem schopen urazit vzdálenost Sokolov - Trnava (asi 550 km) za čas chlup přes pět hodin. Vezmete-li v úvahu, že v cestě stojí spousta vesnic a malých měst, kde se nedá "letět" a navíc Praha, kde znáte jistě i vy jejich cestnú premávku, je každému jasné, že po dálnici jsem vyloženě letěl na doraz. Nebylo výjimkou držet Ladu trvale přes 150 km/h i několik desítek kilometrů. Vyžíval jsem se tím, že jsem před sebou tlačil Octavie s mnohdy papírově silnějšími motory než jsem měl já.
A i přes to všechno jsem měl v benzinu spotřebu pod sedmi litry (motor po úpravách). Takže v autech asi skutečně "ašíbka" nebude.
Napsal: pát úno 29, 2008 10:11
od Wolf
Miči píše:.. jestli máte někdo tip na něco opravdu úspornýho jak je třeba to AXso sem s tím.
U nás bude asi na prodej Oktávka TDi v provedení Drive, jezdí do šesti litrů i při tvrdším způsobu jízdy, ale cenu ještě neznám.
Napsal: pát úno 29, 2008 14:37
od Miči
wolfe - já myslel auto tak do 20tyček..
Napsal: pát úno 29, 2008 17:07
od zigulman
Miči píše:wolfe - já myslel auto tak do 20tyček..
ha ha ha ha ha ha ha ha sorry ha ha ha ha ha ha ha ha
Napsal: pát úno 29, 2008 17:16
od JmJ
zigulman píše:Miči píše:wolfe - já myslel auto tak do 20tyček..
ha ha ha ha ha ha ha ha sorry ha ha ha ha ha ha ha ha
no ja to nechtel psat tak "nahlas", tale taky me to dostalo
Napsal: pát úno 29, 2008 18:03
od Miči
Napsal: sob bře 08, 2008 15:11
od Cory
Prinasam nove spravy ohladom mojho prerobeneho Ozona. Spotreba mi vysla 6,5L/100km
Meral som ju tym istym sposobom ako na starom karburatore, na ktorom mi vychadzala spotreba okolo 8L. Najcastejsie som sa pohyboval v rychlostiach 70-90km/h. Mozno hodnota 6,5L nie je presna, ale oproti 8L, je to sakra rozdiel
Napsal: úte dub 15, 2008 17:27
od PAL-nepal
Miči píše:wolfe - já myslel auto tak do 20tyček..
Fiat. Uno 1,3D 1,4D nebo Tipo,r.v. kolem r.90. Obvykle kolem 5l nafty při normální jízdě.