Stránka 3 z 7

Napsal: úte bře 27, 2007 21:09
od zigul
ted budu kupovat za 3000 karburatory 4 z kawasaki ninja upravene na auto byly na zavodnim voze su zvedavy kolik to veme benzina uvidim ale moze to byt super na kazdy valec karbec zvlast :wink:

Napsal: úte bře 27, 2007 21:20
od Majo
to hej, hlavne ak si ich budes sam stelovat a kazdy valec bude mat iny chod/vykon :finga:

Napsal: úte bře 27, 2007 21:25
od Little Red Riding Hood
tak to by jsi měl ale potom počkat až silničáři posekaj trávu kolem silnice, jinak by ti to mohlo žrát aj trávu u silnice a zasrat motor.. :mrgreen:

Napsal: úte bře 27, 2007 22:09
od Roman
Mohol by si si niekde zohnat dvojkarburatorovu tisicku, alebo staru octaviu touring a natrenovat si to na dvoch karburatoroch :D

Napsal: stř bře 28, 2007 14:03
od Dusan
Tak len ist za chapavym motorkarom....co ti to zosteluje na lade :D

Napsal: pon dub 02, 2007 18:14
od zigul
asi se na ty karbecy vyseru kvuli spotrebe ale doufam ze s originalem to pojede aspon dobre

Napsal: úte dub 03, 2007 11:27
od dusin
Jestli do toho deš,tak si hravně nehraj s bohatostí směsi.

Napsal: úte dub 10, 2007 06:22
od Pája
Jo, jo, naladit 4 karburátory z motocyklu na autě nebyla žádná sranda, ale za tři dny ve dvou lidech se to celkem povedlo a je to docela mazec...

Napsal: stř dub 11, 2007 11:42
od zigul
a byl to moc rozdil oproti normal karbecu?

Napsal: čtv dub 12, 2007 05:48
od Pája
V ladění to rozdíl byl. Než přijdeš na to, kterej šroubek co znamená... Tři dny práce oproti cca dvoum hodinám ladění Ozonu je rozdíl. Ve výkonu to znát bude, ale na sériovce moc ne. S ve spotřebě je to rozdíl cca o 35 procent. Původně tam byly dva jednoduchý karbce...

Napsal: sob dub 28, 2007 00:01
od zigul
neska me napadla taka vec jedna kamos mi prevari disky a ja je necham nachromovat a dam nizkoprofil gumy sou to 13nactky to bude vypadat dobre sy myslim co vy nato?

Napsal: sob dub 28, 2007 00:13
od Pavel04
to das jako na ty uzky disky nizkoprofily? jakoze tam obujes 165/50 r 13? To se vyrabi??? nebo to nejsou puvodni disky? pokud bys udelal to co pisu tak by to bylo asi dost sileny...

Napsal: sob dub 28, 2007 08:21
od Roman
Robi sa taketo nieco http://www.barum.cz/main.php?pageid=32& ... yre_type=0 ale na povodnych diskoch to budu neskutocne papuce, to by chcelo nie len otocit, ale aj rozsirit.

Napsal: sob dub 28, 2007 19:26
od Maysner
maly kola vypadaj s nizkoprofilama na aute dobre. nemci to dost pouzivaj na "cult" auta. ale casto maj ty rafky sirku kolem deviti palcu

EDIT: kola v rozmeru 165/55R13 se sehnat daj. dneska sem je videl na fiatovi ve vyskove

Napsal: pon kvě 07, 2007 09:06
od Wejra
o téhle variantě jsem taky uvažoval,ale když srovnám ceny nízkoprofilu,tak raději přejdu na plecháče 14ky a k tomu 175/60 ceny jsou přiatelné,plecháč když se nechá přelítnout koaxitem vypadá mnohdy na žigulovi lépe jak liták...nedám přece na ládu kola za 20tis když jsem ho koupil za 5:)