Stránka 3 z 109
Napsal: pon črc 04, 2005 08:03
od Jiri
tak to vypadá že problém mizející chladící kapaliny vyřešila spona na víčku expanzní nádobky. Bohužel pořád na mě pípala s vítila kontollka i když vody bylo dost. plovák na čidle se volně posouval, kontakt spínal i rozepínal..jen maličkost:-) plovák přestal plavat. ta svinská hmota se nacucala vodou a šel ke dnu! už mám dojem že každá věc na tom autě která se může posrat se mi posere. plavák jsem natřel lepidlem aby do se do něj už nic nevsáklo....
Je to sráč...
Napsal: pon srp 01, 2005 13:42
od tavri
Tak jsem si minulou sobotu vyrazil do Prahy a v půli cesty se mi porouchalo ovládání spojky. Auto mě po více než dvouletém ježdění poprvé zklamalo. Závadou byl ulomený svár na táhlu spojky, takový ten vehement, co působí na spojkové ložisko v převodovce. Ten Aljoša, co to vyráběl tam prý jenom prsknul 2 mm sváru. Teď je tam snad navařený centimetrový límec.
Napsal: pon srp 01, 2005 13:48
od Luděk Musil
Slyšel jsem, že je to obvyklá závada, která již byla změnou technologie odstraněna. L.
Napsal: pon srp 01, 2005 13:50
od franta
tavri a kterej máš rok výroby?
F.
Napsal: pon srp 01, 2005 13:53
od Skalouš
Měj jsem stejnej problém. Zavařeno a je to OK.
Odešlo to cca v 60000tkm.
(r.v. 2001)
Napsal: pon srp 01, 2005 14:44
od tavri
franta píše:tavri a kterej máš rok výroby?
F.
r.v. prosinec 1999
Napsal: pon srp 01, 2005 14:47
od tavri
Skalouš píše:Měj jsem stejnej problém. Zavařeno a je to OK.
Odešlo to cca v 60000tkm.
(r.v. 2001)
Mám taky tolik najeto - 60800 km
A jak ti to opravili? Musela převodovka ven? Nebo to stačilo trochu vyhnout?
Napsal: pon srp 01, 2005 14:58
od Skalouš
Upadlo mi to před servisem v Praze a co s tím dělali vůbec nevím. Tvrdili, že to zavařili.... Podrobnosti neznám, ale nechal jsem si přitom vyměnit i lamelu a ložisko spojky.
Napsal: pát srp 19, 2005 08:40
od Jiri
tak co nevidet bude na tachometru 82000km (rok vyroby 2001) a vypada to ze porstredni dil vyfuku se hlasi o vymenu:-(
Zadni cast jsem menil loni v lete. Kdyz jsem se koukal na to jak po roce vypada tak uz zacina byt taky rezavej (ten zadni dil mam finsky, sice rikaji ze je lepsi nez orig ale nevim..Rozhodne ale vazi o hezkych par kilo mene, stoji stejne a jde o to jak dlouho mu to reznuti vydrzi to je otazka. Kdysi davno jsem nechaval novy vyfuk pohlinikovat ale tenkrat to bylo za babku a u skodovek to vydrzelo o nejaky ten rok dele...
Napsal: sob srp 20, 2005 20:11
od tavri
Jiri: Výfuk je normalní oběživo. Holt se nedá nic dělat. Možná je plyn kyselej nebo agresivnejší než spaliny z beňolu. No asi ne, nevím, nejsem chemik. Muj výfuk je překvapivě stale O.K. Asi se loni na UA dokonale promazal draslíkem
Spíš jsem teď dělal na rampě celkovou pohledovou kontrolu podvozku a moc se mi nelíbily ty kovové pásky, co přdržují manžety od poloos na kolech. Jsou hodně zrezatělé. Nekoukal jsi na ně náhodou ?
Nechci malovat čerta na zeď, ale až ten pásek praskne, manžeta se vyvlékne, dostane se bordel do hnacího kloubu a bude vymalováno
Napsal: ned srp 21, 2005 19:54
od Jiri
Tak prostredek vyfuku je ok (tedy ne ze by byl jako novy ale snad jeste par desitek tisic km zvladne) Zadni dil - finsky menl jsme ho pred rokem je asi stejna sracka jako origo, zvenku pekne rezne plech rezonatoru - to urcine nema nic s LPG spolecnyho. Problem je ze ty gumovy drzaky na a kterych vyfuk visi nejak odesly a vyfuk se provesil. Zacalo to foukat kolem predniho tesneni. pred katalyzatorem. jedu koupit novy gumovy zavesy..ach jo... ted vim ze by bylo uzitecny to preventivne vymenit. Tesneni pred katalyzator to je docela pecka - cca 500kc, srouby po 100kc...
TAvri: -) pasky u poloos jsou trochu orezle- ale nic tragickyho - asi bude lepsi to vymenit. ale nevim jestli by se to nevyplatilo vymenit i s manzetou.. samaristi jak dlouho tohle vydrzi - kdyz se tam dostane bordel tak je to na novy klouby...
tys krmil ladu benzinem s pridavkem drasliku co se cpe do starsich aut misto olova - vubec nevim jestli se to vzhledem ke kaltalyzatoru muze... Na emeisich to poznas:-) Na ukrajinu se autem nechystam..tak jen tak pro zajimavost..
Napsal: ned srp 21, 2005 22:05
od Flipper Tom
jiri: na samaře z roku 86 vydržely origo až do loňska (vč. manžet) 180 tkm a nějaký ty offrody. na 1500 z roku 95 jsou taky v poho a měnil jsem jen na "hanseatu" z némecka z roku 92 ale spíš preventivně když byly v prdeli manžety
Napsal: pon srp 22, 2005 06:21
od tavri
Na Ukrajině mají všechny benziny bezolovnaté. Je to však UNI benzín.
pro zajímavost
http://www.lukoil.ua/rus/products/petrol V listopadu jsem byl na STK a v pohodě.
Ty manžety jsou nezpuchřelé, bylo by škoda rozpojovat kloub a měnit je. Jen ty nešťasné pásky... Zatím jsem to poblil vazelínou.
Napsal: pon srp 22, 2005 07:41
od Jiri
tak zatim by to sneslo spis politi rezistinem ( tenvydrzi dele nez vazelina)
manzety resit nebudu:-)
Napsal: čtv zář 08, 2005 19:19
od Skalouš
Zacala mi utíkat voda a teče mi to někde uprostřed po karoserii za tyčema řízení. Nevidím tam, typnul bych si, že to teče někde okolo radiátoru topení, nevíte kudy se tam leze. Nechce se mi s tím jezdit na Mělník. Podezírám nějakou svorku u radiátoru....