Stránka 3 z 5
Napsal: stř říj 24, 2007 08:18
od Acibuk
jak se to vezme - když se budeme bavit o lpg - někteří jezdili s 2101 za 7L, někteří s 2101 za 10, někdo jezdí se 17kou karbem za 11, někdo se sériovou 15kou za 13, já jezdím za 14 s upravenou 15kou, předchozí majitel tuším za 9, takže Tvých 12 je tak někde u horní hranice, ale není to nic na pováženou, pokud jezdíš navíc po městě.
Napsal: stř říj 24, 2007 09:55
od tek
Shodou okolností jsem se bavil o víkendu s jedním člověkem, on má starého formana (ještě s tou nejprvnější maskou, jak je znak škody na straně) na LPG a prý mu to bere mezi 9 a 11 l/100km
Napsal: stř říj 24, 2007 10:00
od Myso
ja ked mu davam trvalo 180-190kmh po dialnici tak si to zoberie v priemere
26,45L/100km v LPGu samozrejme, ten benzin ide trochu lepsie s mensou spotrebou.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st říjen 24, 2007 13:21 ]
Sorry ..... L.
Napsal: stř říj 24, 2007 11:13
od utia
no nekecej...
Napsal: stř říj 24, 2007 11:17
od Maysner
Myso: nechybi ti jednicka pred sestkou? jinak nechapu. aby to v te rychlosti, s tak upravenym motorem jezdilo za tak malo
Napsal: stř říj 24, 2007 11:24
od JmJ
Maysner píše:Myso: nechybi ti jednicka pred sestkou? jinak nechapu. aby to v te rychlosti, s tak upravenym motorem jezdilo za tak malo
nebude v tom skryta ironie?
ono totiz tema spotreby se tu mlelo HODNEKRAT. Nekdo honi litr sem a litr tam, nekteri se dozaduji rad ohledne toho, jak udela z zigula auto na vzduch atd.
Napsal: stř říj 24, 2007 11:27
od Maysner
a nekteri to auto maji pro zabavu a spotreba je jim celkem volna
Napsal: stř říj 24, 2007 14:34
od Hurikán
Spotřebu přes dvacet není sci-fi. Při troše snahy se jí dá dosáhnout.
Někteří vysoce odb(p)orní servismani dokážou auto takto nastavit i bez příplatku.
Já jsem si kdysi nechával udělat rutinní seřízení mé 02/1200 v servisu. No a po "seřízení" za které jsem dal několik set kč auto nejenže nejelo, ale mělo navíc spotřebu asi 24/100 !!!
Upozorňuju, že nikde nic neteklo. Po reklamaci se situace radikálně zlepšila, ale stále to nebylo ono. Nakonec jsem se do toho pustil sám. Vše sem dělal podle Tůmy a výsledek se dostavil. Auto nakonec jezdilo jako divý se spotřebou asi 8,5/100.
Napsal: stř říj 24, 2007 15:31
od Laďuša
Tak když už tady řešíte tu spotřebu, tak já jsem se dostal pod osum na sto...přesněji 7,93
Juhů, jak jsem spokojen
(ale teď jsem lítal po Plzni a ručička palivoměru padla ňák rychle, to nechci radši počítat :/ )
Napsal: stř říj 24, 2007 18:05
od Cory
Po nastelovani karburatora a po vymene trysky a vzdusnika na 2. komore s kontrolkou otvorenia, jazdim s 1,3kou za 6,8l/100km a som spokojny.Samozrejme vsetko je nastavene ako ma byt (predstih,brzdy povoluju...)
Napsal: čtv říj 25, 2007 10:19
od tek
Cory píše:na 2. komore s kontrolkou otvorenia
Asi proto, aby se zbytečně neotvírala. Jak někdo může žít bez zvuku vytočenýho trojáka nechápu
Napsal: čtv říj 25, 2007 13:05
od Cory
Neboj,ja ju pouzivam a to dost casto ked obehujem alebo prudko akcelerujem.Ale preco by som mal jazdit na 2.komore,ked nemusim, najma na rovine alebo pri udrziavani rychlosti
Napsal: čtv říj 25, 2007 14:55
od Drobek81
tek píše:1,3kou za 6,8l/100km
jj, kde sou ty časy
dalo se jet i lehce nad šest dlouhé štreky...s tou potvorou co mám teď to žere o litr víc v benzínu...ale zas je to o zrychlení
Napsal: sob říj 27, 2007 14:54
od Marek89
Sorry, že otváram túto tému, ale ak zmenším trysky zo 150 na 130 a takisto aj vzdušníky, tak motor stratí ťah ? Ja čo mám nový rozdeľovač, tak mam spotrebu niečo okolo 8l/100km, lebo keď natankujem pri blikaní kontrolky 15l benzínu, tak urobím cca 210 - 220 km.
Napsal: sob říj 27, 2007 18:53
od Marek
Pokud mluvíš o trysce a vzdušníku u II.stupně, je to v pořádku. Ale konkrétní chování motoru si musíš vyzkoušet sám - každý motor chce něco jiného.