Stránka 3 z 12

Napsal: ned úno 18, 2007 17:55
od Myso
wau super, to si pis ze by som o nejake veci mal zaujem a velky, casom to dame nejak dohromady...

od toho frenkytuninga napr. veci sa daju kupovat?

Napsal: úte bře 20, 2007 13:01
od janci
pozeral som tie silenbloky, trocha je ta guma vymacknuta,sem tam prasknuta,ako zistim, ze su KO? Bo s prednej napravi nejdu vybracie ani nic podobne.

Napsal: úte bře 20, 2007 13:28
od Myso
pokial su povodne a vyzeraju len popraskane, ale nechyba z nej, a pri prejazde cez jamy ti nebucha naprava tak na to nesahaj!!! alebo kupim ramena aj s tvojimi silentblokmi :weedman:

Napsal: úte bře 20, 2007 21:43
od janci
jednoducho zistim,ze su KO, ked mi po prejazde jam riadne bude trieskat v kasni? alebo aj inak?
BTW tie su tam od poslednej velkej opravi auta ,cize cez 10r

Napsal: úte bře 20, 2007 22:54
od Nemo
Klid, já mám origo od výroby na obou, r.v. 80, i 89, a zatím jsou v pohodě.
Dokud to nezačne rumplovat, nešahej na to.
Koupit dneska gumy do silentbloků aby vydržely dýl než pár měsíců je téměř mimo možnosti běžného pozemšťana. :(

Napsal: stř bře 21, 2007 21:40
od janci
bo som ich uz skoro raz vymenil, /za kupene od SABA/ked som repasoval celu prednu napravu, ale uz som nemal na to nervy.
vraj aj co som vymenil gulove klby,,vraj tiez uz nevydrzia ako tie stare,asi si objednam dopredu nejake ruske.

Napsal: pát bře 23, 2007 18:23
od Majo
http://frenkytuning.hu/index.php?spgmGa ... &Itemid=56
ak som spravne pochopil cennik tak vrchne su po 2000 a spodne po 2400 za kus. Cize sada na auto vyjde 17600Ft, hmm kolko to je? 2500Sk plus minus? Cize 10x tolko co origo nove, ale urcite vydrzia minimalne 10x viac.... keby boli money... :?

Napsal: pon čer 11, 2007 20:07
od Dusan
MAm otazku.... rameno drzia k napravnici 2 skrutky. v ramene je cast na ktorej su silent bloky a dve diery pre skrutky od napravnici.

Teraz ako to rozobrat ...je t otak kvalitne zahrdzavene ze as ..pred rokom som chcel vymenit silentbloky ale dal som dole spruzinu pvolil matky co drzia ten medzikus k napravnici ..a nič an i sa to nepohlo... je pravda ze buchnut sa tam kladivom velmi nedalo.

Uvazujem ze odflexujem sruby ktore idu cez napravnicu k ramenu myslim v tom mieste ako sa davaju vymedzovacie podlozky. Robil to niekto ? pojdu potom lahsie von..nove mam...len ked to spravim na ulici auto sa nebude dat ani odtiahnut..zasa doma supravu na palenie nemam :D

Napsal: pon čer 11, 2007 20:57
od Vašátor
každopádně když do těch šroubů bouchneš kladivem, měli by vyskočit ven. Tím bych asi začal. Když už budeš mít dole pružinu, místo by tam na to být mělo. Kdyžtak buchnout přes nějakou tyč. Rozhodně bych ale bouchal přes našroubovanou matku, aby se šrouby nepoškodili. Mám takový pocit, že tam patří pevnostní - obyčejný bych tam radši nedával ..

Napsal: úte čer 12, 2007 08:18
od Roman
Srouby su nestandartne - so stvorhrannou hlavou.

Napsal: úte čer 12, 2007 09:55
od Little Red Riding Hood
máš je už povolene, nebo to je duvot proč řezat??.. povoloval sem je nedávno, je to docela mordor po 30 letech to povolit, když pořádně okartáčuješ závit fukneš na to něco vzlinavího mastnýho a po chvili se na to vrhneš při stálém přidávání maziva (pokut ovšem už to rozhejbeš), ty to vyšroubuješ, ale mákneš si.. a doporučuji, hned ze začátku si pod tu 4 hranou hlavu něco podložit co ti vymezí vůli (mezi šroubem a nápravanicí) stává se ttiž že se šroub ohlodá a to už se pak dělá nahouby (já sem si to rozložil na dvoudení maraton, jelikož po prvním dnu už sem měl toho plný zuby že bych to auto někam vyhodil..)..

a jinak jestli máš doma origo nové, tak bych možná podle přístupu volil metodu odbroušení, odvrtání, odřezání.. podle přístupu, ale na ulici asi práce nahouby, protože to chce dost vysoko zvednout..


jo aha: jestli už si to povolil, tak když do toho šroubu práskneš musí vyjet, tu jeho 4 hranou hlavu drží malé plíšky (ale chce to mít pružinu venku..)...

Napsal: čtv čer 14, 2007 18:01
od Dusan
Povolit by nemal byt problem.... problem je ze je do zhrdzavene v tom odliatku na ktory idu silent bloky...tak ze ked to odrezem od napravi..mam obavu ci vydu zvysky skrutky z napravy :(

Napsal: stř úno 27, 2008 19:30
od rider
zdravim. mam taku otazku. zrejme budem musiet aj ja menit silentbloky na mojej 2103 a chcel by som sa spytat ako pri zhadzovani ramien vyberate pruzinu, aby vam takpovediac "nerozbila hubu" a tiez ako ju potom nasadite naspat, nakolko tam je dost malo miesta. viem, ze existuje na to nejaky pripravok, ktory tu pruzinu drzi stlacenu, takze sa da pekne vybrat aj nasadit, ale ja ho nemam.

diky

miso

Napsal: stř úno 27, 2008 20:13
od Little Red Riding Hood
rider, vytáhneš tlumič ad ti tam nezavazí... jako jde to i snim.. ale to je práce dost na hov.... povolíš horní kulák (od ramene) a spustíš celou nápravu dolů.. a pružinu od tama vytáhneš..

Napsal: stř úno 27, 2008 20:45
od Maysner
ja podlozim heverem rameno a zvedam a zvedam az zacnu zvedat auto. pak mi nekdo sedne nebo tlacio na blatnik zeshora a ja pruzinu svazu na dvou trech mistech silnym dratem. obtocim to nekolikrat dokola. snazim se pres vsechny volny zavity pruziny, pak podlozit prah a polozit na prah a spusti rameno az dolu. pak mi pruzina nenafackuje a jde vytahnout dobre :) pritom ju takto mohu nechat stazenou a posleze nasadit zpatky