Stránka 3 z 4

Napsal: sob led 20, 2007 10:29
od čmelák
jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:

Napsal: sob led 20, 2007 12:26
od mtx
čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!

Napsal: sob led 20, 2007 13:27
od Myso
spravne upraveny motor sa pod 5000 nezadrie, ale zadusi, tam sa totizto nic nedeje... za predpokladu ze pouzijes "velku" vacku...

Napsal: sob led 20, 2007 16:18
od čmelák
mtx píše:
čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
kamos ty uplne mimo :wink:

Napsal: sob led 20, 2007 19:22
od mtx
čmelák píše:
mtx píše:
čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?

na hlavu :ANAL:
Aháááá!
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
kamos ty uplne mimo :wink:
S tymi ot. som to myslel obrazne!!!!!!
Ked chcem pojdem na doraz a ked nie tak na spotrebu.
Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
Tak mi nehovor a nepis nezmysly, ze budem mat vykon ako svina a vzdy pojdem ako posraty!!!!!!!!! A radsej si poriadne precitaj prispevky a nechytaj sa tu za slovicka!!!!!!!

Napsal: sob led 20, 2007 19:58
od Little Red Riding Hood
mtx píše:Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
já sem se s jedním webrem pod tuto hodnotu nedostal.. :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: sob led 20, 2007 20:29
od Pšenda
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.

Napsal: sob led 20, 2007 21:13
od mtx
Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???

Napsal: sob led 20, 2007 21:22
od Pavel04
nebo tam narvi karbec z nejakyho fiata

Napsal: sob led 20, 2007 21:53
od Little Red Riding Hood
Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..

Napsal: sob led 20, 2007 21:54
od Little Red Riding Hood
Pavel04 píše:nebo tam narvi karbec z nejakyho fiata
jestli někdo chcete mam polmo..

Napsal: sob led 20, 2007 22:40
od Pšenda
mtx píše:
Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???
EDSR byl na Tatře 613. Na Tatře 603 byl úplně jiný karburátor. Záleží na typu motoru. Ale v podstatě JIKOV 30 SSOP.

Napsal: sob led 20, 2007 22:40
od Pšenda
Little Red Riding Hood píše:
Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..
Ten bych možná někde vyhrabal.

Napsal: ned led 21, 2007 11:48
od mtx
Pšenda píše:
Little Red Riding Hood píše:
Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..
Ten bych možná někde vyhrabal.
To by bolo dobre! Skus volaky pozret a musi byt komplet!

Napsal: ned led 21, 2007 13:12
od Tommel
Abych nezakladal nové téma tak se chci zeptat když snižim hlavu o 2mm tak mi komprese vzroste z 8,5 na 9,94 o kolik se zvedne výkon motoru ? :roll: Nekamenovat prosím :lol: