Napsal: sob led 20, 2007 10:29
jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?
na hlavu
na hlavu
Aháááá!čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?
na hlavu
kamos ty uplne mimomtx píše:Aháááá!čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?
na hlavu
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
S tymi ot. som to myslel obrazne!!!!!!čmelák píše:kamos ty uplne mimomtx píše:Aháááá!čmelák píše:jako citam a nechapem na co chce nekdo upravovat motor mat tam vykon ako prasa a iba jemne steklit plyn?
na hlavu
Tak to ked si upravim motor tak prac. otacky musia byt medzi 5000 - 7000 ot./min, pod 5000 sa si zadrie. OK!
já sem se s jedním webrem pod tuto hodnotu nedostal..mtx píše:Na k****t je mi tam 296 vacka a dva webre a pod 12,13l/100km sa nikdy nedstanem.
A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
jestli někdo chcete mam polmo..Pavel04 píše:nebo tam narvi karbec z nejakyho fiata
EDSR byl na Tatře 613. Na Tatře 603 byl úplně jiný karburátor. Záleží na typu motoru. Ale v podstatě JIKOV 30 SSOP.mtx píše:Je to SEDR ten novsi daval sa na T 613. ESDR ten bol tusim na T 603. U nas nie a nie ho zohnat! Ty by si ho dokazal???Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.Little Red Riding Hood píše:co mi bylo řečeno, tak pokut tomu nebudeš vyloženě stát na krku, tak se s tim karburátorem dá jezdit levnějc jako s origo.. nuž pokusim se sehnat a uvidím... mechanik co mi too zdělil s tim takhle fungoval.. plus lehce ostřejší vačka, a kompletně propracovane rozvody, měl to na motoru 21011.. dle jeho slov to bylo bezvadné... ma doma nějaké tabulky jak ho natriskovat do žiga na jakej motor, takže tak.. takže skusim a uvidím.. mam pocit že ten karbec má podtlak na druhé komoře...
Ten bych možná někde vyhrabal.Little Red Riding Hood píše:jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.
To by bolo dobre! Skus volaky pozret a musi byt komplet!Pšenda píše:Ten bych možná někde vyhrabal.Little Red Riding Hood píše:jde přesně o typ: JIKOV 32/34SEDR používal se i ve 1203 s motorem 1500..Pšenda píše:A který typ karburátoru z Tatry měl na mysli? DDSR, EDSR nebo SEDR. Jsou v nich dost podstatné rozdíly.