Stránka 3 z 4
Napsal: čtv dub 26, 2007 10:52
od Drobek81
Luděk Musil píše:Každopádně tuto neděli nastane den D a proběhne záměna motoru.
Kdyby neco, na sraz muzes jet mym druhym VAZem...staci napsat

Napsal: čtv dub 26, 2007 10:54
od Patrac
kdyby něco tak se tam vrátí ten původní motor

Napsal: čtv dub 26, 2007 10:55
od Wolf
Drobek81 píše:Kdyby neco, na sraz muzes jet mym druhym VAZem...staci napsat

...anebo mym prvnim vozem, no jo, ale ja vlastne bydlim na opacnem konci nasi vlasti ...
Patrac píše:kdyby něco tak se tam vrátí ten původní motor

Ovsem pokud sila motoru neznici spojku, prevodovku, kardan, rozvodovku, poloosy, kola, silnici .... sakra, to jsem se rozjel

. W.
Napsal: čtv dub 26, 2007 10:58
od Patrac
Wolf píše:Drobek81 píše:Kdyby neco, na sraz muzes jet mym druhym VAZem...staci napsat

...anebo mym prvnim vozem, no jo, ale ja vlastne bydlim na opacnem konci nasi vlasti ...

Myslím že toto jsou ale zbytečné obavy neb motor naskočí a povrní jak švýcary

Napsal: čtv dub 26, 2007 11:13
od Drobek81
aha...
Napsal: čtv dub 26, 2007 11:17
od JmJ
Napsal: čtv dub 26, 2007 11:20
od Patrac
jestli narážíte na můj " nefunkční" motor, tak ten šlape jak švícary. stačilo vyměniť třecí lištu rozvodů. Neb byla mi prodána na 01 a já chtěl na 07 rozdíl v délkách způsobil nedostatečné napnutí řetězu a následné nakopnutí motoru po posunutí časování. teď je v závodním autě Milana Blahouta a šlape jak hodinky.No konec konců uvidíte v Příbrami
Napsal: čtv dub 26, 2007 11:28
od Drobek81
to chces rict ze to byla takova piiicovina?!?!moje nervy...
Napsal: čtv dub 26, 2007 11:34
od Patrac
Drobek81 píše:to chces rict ze to byla takova piiicovina?!?!moje nervy...
bohužel..
jinak blok snížili ještě o 1mm a dali jinou více sníženou hlavu. motor už má přeběh ne nedoběh a kompresní poměr bych viděl blížící se dieselovému motoru... a ani tak se to nenakopne..Zvuk to má naprosto brutální. odpovídající výkonu.. no teď o víkendu tomu na rallye v Hustopečích dával pěkný čočky..
více o stavbě, problémech s ní spojených a hlavně fotek se dozvíte na mojich nových webových stránkách:
WWW.PATRAC.CZ
Napsal: čtv dub 26, 2007 13:56
od Myso
ten prebeh je fakt minimalny, to bude len nejaka desatinka mm na dotyk prstom sa to totizto tvarilo zarovno...
hlava je upravovana celkovo, ma ine ventily, lestene potrubia, mozno aj zvacsene a tak ...
Napsal: čtv dub 26, 2007 21:00
od Majo
ja mam v 1,7 napinak z 1200vky a je to naprosto bez problemov, samozrejme mam nadvareny ten dzindzik aby retaz dostatocne naplo...
dal som tam proste "co garaz dala"
Napsal: pon úno 18, 2008 20:16
od mušketýr
tušim kde je jádro pudla.nejspíš novodobé součástky.mam tu plnou bednu nových řetězů a kol vše starej dobrej matroš ala komunismus.musketyr 602132238
Napsal: úte úno 19, 2008 17:15
od Petr HC
Vážení páni „rozvodáři“ ,
rád bych se zde dotázal na možnost „potkání se“ ventilů s písty při přeskočení nebo prasknutí rozvodového řemenu u Lady 2112 16v. Když jsem v r. 1988 kupoval Ladu 2104 , prodejce se dušoval ,že má vybrání v pístech ,které dotyku pístů s ventily bezpečně zabrání . Od koupě 2112ky v r.2005 jsem se nikde (ani v autorizovaném servisu) nedověděl jak je to zde .V katalogu ND (slovenském i ruském) jsou na pístech patrná vybrání ,ale to nemusí nic znamenat . Pokud někdo víte více , prosím ozvěte se .
Dík předem !
P.S. před lety mi jeden dodavatel mého zaměstnavatele ukazoval písty a ojnice ze svého BMW, které narazily do hlavy přes vodu nasátou v brodu . Hrůza a děs !
Napsal: úte úno 19, 2008 18:25
od Stanley__001x
Řemenový třináctky mají v pístech vybrání, ale jak 2112 to opravdu netuším, když je v katalogu na pístech patrno vybrání tak by tam asi mělo být dostatečně dimenzované pro tuto závadu. Na druhou stranu jsem neviděl šestnácti ventil s vybráníma v pístech, ale já neviděl ještě věcí...
Napsal: stř bře 05, 2008 23:19
od dmatej
Asi budeme muset nějakou rozebrat
... ještě že mám jen 8V
