Stránka 3 z 4

Napsal: čtv říj 19, 2006 18:51
od Marcel
jo to nebude tak jednoduchý musíš totiž otevřít kapotu a dostat se k motorkum
ale jestli ti stačí stěrače samotný tak jen sundáš masku a stěrače sundáš podobným spůsobem jako ty na okna jen at jsou opravdu z 07 z 04 jako mám já jsou jiný a musej se upravit

Napsal: čtv říj 19, 2006 19:07
od Tommel
Marcel píše:jo to nebude tak jednoduchý musíš totiž otevřít kapotu a dostat se k motorkum
Co je na tom složité když zvenku tedy ze strany kde je maska sunda matku na 13ku klič jestli se nepletu tak motorek se uvolní a z motorového prostoru ho už v pohodě vynda celá demontaž stěraču světel a motorku je otazkou maximalně 5ti minut a v tom je započitaná i pauza 8)

Napsal: čtv říj 19, 2006 19:25
od Marcel
omlouvám se :oops: ale nejsem si jist že ho pořídíš vytáhnout ale člověk se může mýlit :oops:

Napsal: čtv říj 19, 2006 19:43
od Maysner
je to trochu OT ale co to tak ctu tak ja kdyz si ostriknu celni sklo a sterac je vypnutej(v nulovy poloze) tak mi to dvakrat taky setre

Napsal: pát říj 20, 2006 07:03
od gogo
Marcel píše:já tam mám stěrače z 04 ale taky bych radší 07
no teraz si ma dostal, na 04 som mal stierace, nic proti nim, teraz na 07 mam ich tiez, len ich treba uviest do chodu......ale az doteraz som si myslel ze su rovnake (04,07). aj pochybujem zeby takyto "spotrebny" diel vyrabali v dvoch modifikaciach, mozny rozdiel vidim v tom ze u 07 by mohla byt dlhsia oska od motorceka vzhladom k maske viac vystupenej vpredu, ale na 04ke tam bolo dost miesta.....

Napsal: pát říj 20, 2006 08:13
od Luděk Musil
gogo píše: no teraz si ma dostal, na 04 som mal stierace, nic proti nim, teraz na 07 mam ich tiez, len ich treba uviest do chodu......ale az doteraz som si myslel ze su rovnake (04,07). aj pochybujem zeby takyto "spotrebny" diel vyrabali v dvoch modifikaciach, mozny rozdiel vidim v tom ze u 07 by mohla byt dlhsia oska od motorceka vzhladom k maske viac vystupenej vpredu, ale na 04ke tam bolo dost miesta.....
Je to přesně obráceně.
Stěračový motory pro 07 mají kratší osy a úplně jiná ramena. Celý mechanismus je ukryt pod maskou. Ramena jsou dvoudílný (takový "Z" a krátký ramínko).
Motory pro 04,05 mají dlouhý osy a vyčnívají před masku. Ramena jsou jednodílná, dlouhá a zahnutá :D .
Stěračový lišty jsou stejný.
L.

Napsal: pát říj 20, 2006 08:25
od gogo
no asi to lepsie pozriem, a to som si myslel, ze ma inzinieri uz nedokazu prekvapit.
LudeK: No s tymi nosnikmi prevodovky som mal pravdu, dokonca ten silentblok som si myslel, ze su len dva typy, na vlastne oci som videl tri. aj ked dva z nich boli kompatibilne, no tvarovo odlisne.....

Napsal: pát říj 20, 2006 08:57
od Marcel
Luděk Musil píše:Stěračový motory pro 07 mají kratší osy a úplně jiná ramena. Celý mechanismus je ukryt pod maskou. Ramena jsou dvoudílný (takový "Z" a krátký ramínko).
tak tak a ty já musím sehnat mám naohýbaný ty z 04 ale není to ono

Napsal: pát říj 20, 2006 09:40
od Luděk Musil
Marcel píše:tak tak a ty já musím sehnat mám naohýbaný ty z 04 ale není to ono
Hodně úspěchů při shánění ........ já sháněl nový díly a sehnal jsem jen krátký ramínka a ty "zetka" ani ťuk :cry: . Nakonec jsem si kompletní (a to jednodílná) ramínka vyrobil doma za nedělní odpoledne z nějakýho 2mm plechu za pomoci flexy, pilníku, kořalky a nadávek :D . L.

Napsal: pát říj 20, 2006 09:49
od Marcel
je fakt že na ty zetka by stačila předloha a nějek je udělám ale pak zkusím ještě brozdat a schanět

Napsal: pát říj 20, 2006 10:15
od Tomáš
Syrovice to jistí

Napsal: pát říj 20, 2006 10:51
od martin_ek
Já teda musím mít zapnutý dalkový světla aby mě stíraly stěrače na světlech :shock: Stačí stříknout a dvakrát se otočí

Napsal: pát říj 20, 2006 14:04
od Patrac
nevím jak mi to fungovalo dřív ale myslím že tak ,že po ostříknutí mi to nic nesetřelo ( myšleno sklo okna) jinak stěrače na světlech jsou dobrá věc oceníte to za jízdy při sněžení. přez léto je mám odstavený. V zimě je to super. na jednom se mi zlomilo stírátko a upadlo a rozdíl byl skoro jako když na jedný straně svítíte dálkáčema a na druhý jen obrysovky.. Cesta brno Orlické hory. Voda mě vytekla přez předek jen jednou a to kvůli špatnému motorku. Stěrače na světlech fungují při zapnutých světlech ( obrysky, potkávačky, dálkáče) je k tomu nutno ostříknout čelní sklo. zároveň se stisknutím páčky se ostříknou i skla na světlech a stěrače pak setřou přední světla 1x-3x podle typu použitého relátka..
Teď už mám v autě paměťový cyklovač udělaný a jediné co bych užil je setření při ostříknutí skla. protože první poloha je cyklovač znamená to ostříknout a přepnout na " stálý chod" protože leckdy jedno setření nestačí. a přepnutí do režimu cyklovač , zpět do nulové polohy a zpět do cyklovače po načtení časové prodlevy je trochu nepraktické.

Napsal: pát říj 20, 2006 16:51
od Luděk Ondrůch
Luděk Musil píše:
gogo píše: no teraz si ma dostal, na 04 som mal stierace, nic proti nim, teraz na 07 mam ich tiez, len ich treba uviest do chodu......ale az doteraz som si myslel ze su rovnake (04,07). aj pochybujem zeby takyto "spotrebny" diel vyrabali v dvoch modifikaciach, mozny rozdiel vidim v tom ze u 07 by mohla byt dlhsia oska od motorceka vzhladom k maske viac vystupenej vpredu, ale na 04ke tam bolo dost miesta.....
Je to přesně obráceně.
Stěračový motory pro 07 mají kratší osy a úplně jiná ramena. Celý mechanismus je ukryt pod maskou. Ramena jsou dvoudílný (takový "Z" a krátký ramínko).
Motory pro 04,05 mají dlouhý osy a vyčnívají před masku. Ramena jsou jednodílná, dlouhá a zahnutá :D .
Stěračový lišty jsou stejný.
L.
Je to jinak. Motorky jsou stejný, to jenom 07 maska je oproti 05 vysunutá víc ven, takže oska motorku končí pod maskou a proto jsou tam ty z-ka. Mimochodem mám pocit, že jsem je nedávno viděl u Paličkové (myslím ty Z-ka).

Napsal: pát říj 20, 2006 17:18
od Marcel
Luděk Ondrůch píše:
Luděk Musil píše:
gogo píše: no teraz si ma dostal, na 04 som mal stierace, nic proti nim, teraz na 07 mam ich tiez, len ich treba uviest do chodu......ale az doteraz som si myslel ze su rovnake (04,07). aj pochybujem zeby takyto "spotrebny" diel vyrabali v dvoch modifikaciach, mozny rozdiel vidim v tom ze u 07 by mohla byt dlhsia oska od motorceka vzhladom k maske viac vystupenej vpredu, ale na 04ke tam bolo dost miesta.....
Je to přesně obráceně.
Stěračový motory pro 07 mají kratší osy a úplně jiná ramena. Celý mechanismus je ukryt pod maskou. Ramena jsou dvoudílný (takový "Z" a krátký ramínko).
Motory pro 04,05 mají dlouhý osy a vyčnívají před masku. Ramena jsou jednodílná, dlouhá a zahnutá :D .
Stěračový lišty jsou stejný.
L.
Je to jinak. Motorky jsou stejný, to jenom 07 maska je oproti 05 vysunutá víc ven, takže oska motorku končí pod maskou a proto jsou tam ty z-ka. Mimochodem mám pocit, že jsem je nedávno viděl u Paličkové (myslím ty Z-ka).
a nemáš tušení co zato chtěli ?