Stránka 3 z 3

Napsal: úte říj 17, 2006 14:21
od Tomáš
tak tohle jsem řešil nedávno s 2103...vždycky po jízdě po městě mi teplota lezla až k červenýmu ...pak jsem si jednou otevřel motor a prosahal hadice...ta spodní hadice co jde do termostatu byla vlažná,kdežto ta horní už byla vřelá...po následné výměně..novýho termostatu se problém stratil,ale teplota stále lezla za 90..jakmile se to ale dostalo k červenýmu sepla vrtula...takže asi takhle můj pohled na toto je že každý termostat otevírá jinak a každý čidlo zase jinak spíná..ale pokud ti to přímo nevaří v chladiči asi je to normální

Napsal: ned říj 22, 2006 16:11
od zeek
tak jsem zjistil ještě jednu věc...občas pomůže když to přes tu 90ku přeleze poklepat silněji na budík teploty a on občas sleze...a občas ne...takže jestli problém tkví v špatné kostře budíku...ach jo...
na druhou stranu když stojím před autem tak tam vpředu něco divně rachtá...že by pumpa.... :?

Napsal: úte říj 24, 2006 15:18
od Majo
necital som to tu moc pozorne, ale mam blbu skusenost z novymi termostatmi - uz dvakrat sa mi stalo, ze po vymene vadneho termostatu za novy problemy s prehrievanim neprestali. A dovod? Novy termostat bol nefunkcny! A zistil som to az po nahodeni a uvareni auta, kedy spodna cast termostatu bola stale studena... Vymenil som to za termostat z mojho sukromneho vrakoviska a mam po problemoch 8)

Napsal: čtv říj 26, 2006 12:43
od scherer012
termostat sa dá odskúšať

do hrnca dám variť vodu, vložím teplomer a termostat a pozerám pri akej teplote otvára
ak teplomer nemám musí otvoriť pred tým, než začne voda vrieť
8)

Napsal: čtv říj 26, 2006 14:08
od Luděk Musil
Vypadá to, že problém chlazení motoru byl u mě vyřešen montáží druhého chladiče a druhého termostatu.
Úmyslně říkám druhého........ nové díly se mi (v případě termostatu) nechtělo kupovat (měl jsem někde v šupleti jinej "jetej") a (v případě chladiče) jsem ho ani koupit nemohl (sobota večer, vesnice, kšefty zavřený). Neboť po jeho demontáži, propláchnutí a osazení zpět jsem zjistil, proč mi vlastně neustále unikala voda. Pod autem na parkovišti se to projevovalo každé ráno loužičkou (spíše mokrým flíčkem) velikosti mexického dolaru ( :D ) až víčka od zavařeniny. Byl zcela zkorodován a propouštěl obvod kolem spodního hrdla.
Po instalaci druhého chladiče, termostatu se již ručička teploměru chladicí kapaliny drží na svém místě. L.

Napsal: čtv říj 26, 2006 18:34
od zeek
tak to ti Luďku závidím...mě pořád teplota lítá jak zplašená:(
No příští týden snad vyměním konečně pumpu tak uvidím jestli to pomůže a taky tam teď budu lejt čistící přípravek...to by bylo aby to nepomohlo...

Napsal: čtv říj 26, 2006 20:10
od čmelák
ja som dneska nahodil vrtulu elektricku >| konecne
jazdil som bez nej jako bey vrtule a pohoda >| len v zapche to chodilo hore ale nikdy nie k cevenemu...
neviem kde je ten vykon motora oproti starej vrtuli na vodnej pumpe a tejto elektrickej?
inak zopne vzdy super a na cas
a este sa mi paci ze ked pridem vypnem auto a este chvilku huci vrtula to sa mi lubi

nic neresiem ani neradim len sa tak sam seba chvalim

prepacte

Napsal: sob říj 28, 2006 20:58
od Tomáš
zeek píše:tak to ti Luďku závidím...mě pořád teplota lítá jak zplašená:(
No příští týden snad vyměním konečně pumpu tak uvidím jestli to pomůže a taky tam teď budu lejt čistící přípravek...to by bylo aby to nepomohlo...
hele Zeeku jen takovej dotázek..seš si jist,že to je skutečně nesprávnou funkcí chladící soustavy?..jen mě tak napadlo...mě toto dělá teď u 21073 a není to špatným systémem chlazení,ale špatným budíkem teploty,prostě někde se dělá kraťas a budík si dělá co chce,někdy je vylezlej až nadoraz,pak do něk klepnu a srovná se pak zase spadne níž pak zas vylítne..zkus se na to kouknou vč.sondy co tu teplotu snímá