Napsal: pon zář 11, 2006 13:42
Zkus specifikovat to [něco] prosím.
to mě šla spotřeba dolů taky po tý co jsem motor přetěsnil..dmatej píše:Při velký spotřebě oleje jsem přidal STP [něco] a spotřeba oleje šla dolů z 1l na 1000 km na cca 0,25l na 1000 km.
-som sa na to pytal lebo ten liter na 1000 je pre mna znama hodnota... s Mysom sme merali tlaky a druhy valec mal nejakych 9,5 ostatne 11. Hovoril ze podla zvuku by to chcelo nastavit ventily... neviem teda ci gufera ventilov su aj na fiatke ale neviem co to je a jak sa to vymiena - tusim trosku odbocujem od temy ale nedalo mi to...Pátrač píše:No jednak byl motor už dost vychozený a neměl tlaky, takže část oleje se ztrácela kolem pístních kroužků. ale 95% z toho šlo kolem gufer ventilů. po přetěsnění ventilů mi motor prakticky přestal žrát olej a i s vyběhanejma pístama měl emise naprosto v pořádku.M150 píše:Patrac co si s tym mal ked to zralo liter na 1000 km?
Jinak co se týče čistoty mého motoru uvnitř tak si myslím že se nemá co uvolňovat. (skoro) neb motor patří možná k jednomu z nejčistějších. alespoň co jsem měl možnost porovnat s ostatníma při seřizování ventilů v Bechyni, trnavě atd.. Dostává pravidelně nový olej a to max po 10 000 km Texaco 15W 40 Api SJ/CL a před první aplikací u něj proběhla malá GO s kompletním propláchnutím a vyčištěním přípravkem zn. Sheron.
Zeptej se Horsta Fuchse, nebo jak se ten magor z TV jmenuje.Dusan píše:hmm zaujimave a nieco take nemate co zvečsi priemer piestu o 0,2mm alebo valec zmensi o 0,2mm taky zaazrak by som cel
Jo výbrus nový písty a kroužky ale vyjde to kapku dráž než "sračka" za 500,-Dusan píše:hmm zaujimave a nieco take nemate co zvečsi priemer piestu o 0,2mm alebo valec zmensi o 0,2mm taky zaazrak by som cel
... ale zase je to temer 100% uspesne. W.Pátrač píše:Jo výbrus nový písty a kroužky ale vyjde to kapku dráž než "sračka" za 500,-
a podla mna su tie prostriedky vyrabane hlavne za ucelom aby sa dotycny zase na niecom nabalilislavoj píše:no do noveho auta to asi nema zmysel davat podla mna su tie prostriedky vyrabane hlavne pre starsie auta.
S tim souhlasim. Podle me je to neco jako nabozenstvi. Nekteri lide tomu proste veri, ackoli schazi jakokoliv dukaz (z laboratore). Nejmin uskodej ty pripravky, ktery se hned po naliti usadej v olejovym filtru, pripadne si pripravkem jen dolijete 0.5l kurevsky drahyho olejeMajo píše: a podla mna su tie prostriedky vyrabane hlavne za ucelom aby sa dotycny zase na niecom nabalili