Stránka 3 z 3

Lada 1600 zavodna

Napsal: ned led 28, 2007 21:29
od Gurn
jej monzel bol zavodnik a on aj robil auta a on zomrel tak predava tieto motory su dva ostra 300 stupnova vacka po generalke len nahodit

Napsal: pon led 29, 2007 19:13
od Petanek2101
kdo a kde teda?!!! :ANAL:

1600 zavodny

Napsal: úte led 30, 2007 16:24
od Gurn
Jedna pani Blisko Jihlavy

Napsal: úte led 30, 2007 21:52
od Petanek2101
no to jsou informace,kdyz uz neco takovyho napišu tak aspon detailnejc,tak nic no

Re: Lada 1600

Napsal: stř led 31, 2007 20:34
od Vašátor
Gurn píše:jeden motor stiji 30000cz a druhy 20000cz
Za 18 000Kč nechám svůj nedodělanej motor BA3 1.6 cca 150Ps :D :D :D

Napsal: úte kvě 08, 2007 11:51
od Štěpán
Zhruba před necelým měsícem, co jsem udělal technickou prohlídku, tak jsem začal s implantací dalo by se říct stejnýho motoru. Sehnal jsem před pul rokem dva motory FIAT 125 ( italský stopětadvacítky myslím :lol: ). Jeden rozebral, udělal jsem generálku ( až na písty. nový jsem nesehnal, tak jsem tam dal nový kroužky ).

Co vím o těchhle motorech je to, že existujou 3 typy bloku válcu:
1. je FIAT 124 - vrtáni 80 / zdvih 71,5 nebo 79,5
2. je FIAT 125 - vrtáni 80 / zdvih 80 ( A-čkovej měl výkon 66kW, verze Special 74kW
3. je FIAT 132 - vrtáni 84 / zdvih 80

Dal jsem ho vcelku bez větších problému do motorového prostoru. Pár problému tám ale stejně bylo.
1. Odbrousit flexou na prvním dílu převodovky mezi horními šrouby uchyceni k motoru část ( 4 mm široký pruh ) hliniku.
2. Předělat vstup podtlaku brzd na sacím potrubí.
3. Předělat buď první díl výfukového potrubí ( mám to tak já, ale nedoporučuju ) , nebo radší udělat komplet nový svody.
4. Přizpůsobit ovládání plynu a sytiče.
5. Přizpůsobit hadice chlazení a topení. ( maličkost v porovnání s tim předchozím )

Další poznatky:
Dát velikej pozor na štelování ventilové vůle ( je docela velka 0,30-sací a 0,35výfuk ) . Jinak motor buď rachta jak traktor, nebo běží nepravidelně. Ventily se štelujou pomocí výměňování podložek požadovaný tloušťky. ( NENI TO AUTOMATICKÉ ŠTELOVÁNÍ )

Mám tam teď sériovej karburátor z 2106 takže ještě pořádně ani nevim, co se v tomhle motůrku skrývá koní, ale zatím se mi líbí jeho chuť jít do otáček, a hlavně jak najednou zabere od 3000rpm nahoru. Ještě to ale bude chtít trocha laborování a vylaďování.

ps: Dal bych sem i fotky, ale navim JAK. Poraďte!!!!!!! :cry:

Napsal: úte kvě 08, 2007 17:16
od Roman
Len na upresnenie, tych motorov je ovela viac: DOHC maju zdvih 79,2 a vrtanie 86 (to je 16 ventil 1839ccm), 84 objem 1756ccm, 80 objem 1592ccm, zdvih 80 a vrtanie 80 objem 1608ccm, vrtanie 84 a zdvih 90 (16 ventil 1995ccm). Zdvih 71,5 a vrtanie 84 s objemom 1585 mal motor OHV.

Napsal: úte kvě 08, 2007 17:29
od Štěpán
Já jsem tady psál tu tabulku těch typu bloku jen v souvislosti s tou F124 hlavou DOHC - 8V.
Jinak pokuď vím tak FIAT 124 Spider od Abarthu měl 2-litra s 16-ventilovou hlavou.

Jestli máte někdo víc informací o těchhle typech motorů od Fiata, co pasujou do Lady, tak sem s nima. ( ale to by asi chtělo rovnou založit nové téma co ? :lol: )

Napsal: úte čer 05, 2007 23:59
od janci
taka mini otazka,nedal by sa namontovat motor z fiata UNO do lady?

Co viem,tak teraz montoval bratranec DIESEL z FIATA TEMPRA na ladacku prevodovku,a nerobil ziadne upravy!

Taky motor z fiata una s turbom,to by nebolo zle.Bola to tusim 1,3 TURBO