Stránka 3 z 3
Napsal: stř čer 14, 2006 22:03
od Little Red Riding Hood
to pátrač.. suppr návod.. to se musí nechát.. ale myslím ža to každej rok přemazávat, už je dost zbytečný.. na mojí 01 to vživotě nikdo nemazal a bubny slízaj skoro samy..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: čtv čer 15, 2006 06:38
od Patrac
Dík ale divil by si se co to udělá. Já před měsícem dělal GO zadních brzd. Přední už byly hotový o měsíc dřív. A můžu ti říct teda že jsem bubny musel taky poklepávat a to je pravidelně při výměně Letní/ zimní Zimní/Letní sundávám a kontroluju stav prasátek a paken. Jenže stačí za zimu najezdit třeba 4-5 tisíc v soli a sračkách a divil by si se jak se ta vrstva vazeliny vyplavuje a buben se přižírá k náboji. Pokud si línej ten buben sundat tak je dobrý ho alespoň potočit oproti náboji třeba jen o 1/4 otáčky.Ten magor s tím renckem měl " celoroční" na elektronech a sudával to dolů po dvou rocích.
Napsal: čtv čer 15, 2006 13:07
od Jimmi
Majo píše:...to muselo byt fakt nejake ine auto lebo system ulozenia brzd u Lady(zadokolky) to nedovoli...
Já myslím, že žádná bubnová brzda nevydrží axiální tah. Takže experimentovat s povolením kol.......
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: čtv čer 15, 2006 13:14
od Patrac
Jimmi píše:Majo píše:...to muselo byt fakt nejake ine auto lebo system ulozenia brzd u Lady(zadokolky) to nedovoli...
Já myslím, že žádná bubnová brzda nevydrží axiální tah. Takže experimentovat s povolením kol.......
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Přečti si tůmu tohle je naprosto normální postup.
Napsal: čtv čer 15, 2006 15:10
od Roman
Pri prvotnom povoleni brzdoveho bubna tymto sposobom nejde o axialny tah.Ide o pootocenie poloosi voci bubnu.(u zadneho nahonu) Diskusia bola o tom ci sa take nieco da dosiahnut aj u predneho nahonu na zadnej naprave.V tom pripade samozrejme nie polosi, ale naboja na ktorom je bubon "prilepeny".
Napsal: čtv čer 15, 2006 15:47
od Jimmi
Ne ne, někdo tady radil povolit kola a pak to zkusit. Jenže to se buben i s kolem pohnou mj. i axiálně a máte brzdy komplet venku
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Napsal: pát čer 16, 2006 06:25
od Teepee
Jimmi píše:Ne ne, někdo tady radil povolit kola a pak to zkusit. Jenže to se buben i s kolem pohnou mj. i axiálně a máte brzdy komplet venku
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Radil jsem to asi já (povolit kola a zkusit prudce zabrzdit příslušnou brzdou) a nevím jak by mělo dojít k axiálnímu posunu, protože jsem několikrát zmiňoval, že je třeba kola povolit jen minimálně. Dejme tomu o 1-2 mm vytočit šrouby. I kdyby došlo k axiálnímu posunu bubnu při zabržděné brzdě tak ty dva milimetry bubnová brzda snese. Jenže hlavně, k axiálnímu posunu bubnu s velkou pravděpodobností nedojde (šlo o to ho odtrhnout nic víc) a i kdyby došlo, tak k němu dojde v době odvalování (točení bubnu) a tah na brzdové pakny (čelisti) bude minimální.
Nemám pocit, že by mnou navržený způsob (jak jsem již několikrát předesílal byl momentálním nápadem) byl nějak ohrožující, snad jen kuželové plochy na šroubech a náboji by mohly trochu utrpět. A pak já, protože to třeba vůbec nemusí fungovat.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pon čer 19, 2006 00:26
od Jelen
Já ho nemoh zaboha dostat ven, strhnuly se i ty montážní závity, ale pak jsem dostal spásnou myšlenku - velké kladivo
![Guy with axe :axe:](./images/smilies/icon_axe.gif)
. Jeden buben dopad hooodně blbě, prasknul, tak jsem ho vyměnil, a od tý doby je to krása... Neni nad to, mít vrak na náhradní díly.