
Vikend v kose pod autem zas prinesl par postrehu k prevodovce. Starsi jsem trochu porepasoval pred rokem a neresil u ni vetsi vuli hlavniho loziska. Dostala novou vidli na 3/4 kvalt a stejne vypadavala 4. po prujezdu. To vyresila silnejsi pruzinka do aretace tahla vidlicky (podle fora nekde tady) a ten rok to drzelo pekne.. Hlavni lozisko se nedavno syplo o cosi vice, ale kvalty drzely. Nez jsem se dostal k praci, tak asi 1tkm 4. kvalt zacal stavkovat a uz to neni jen vymenit hlavni lozisko a hotove. Takze náhrada za jinou starou.
Po seznameni s jinym 5 kvaltem po narocnejsi praci se ukazal mene funkcni (jestli vubec) synchron 4ky. To uz jsem ale jakoze prehlidl a montovat skrine znovu se 2x nechce, takze s meziplyny to jde docela řadit. Co me ale zaskocilo po asi 200km je, ze ta 4ka se vyrazne zmenila a funguje uplne jinak. Rikam si jestli nebyl prilepeny k presuvnemu krouzku, jesli je to mozne. Predpoklad k trvalemu tlaceni saltrpaky na vidlicku je mozny:D