motor se dusí
Moderátor: Moderátoři
Re: motor se dusí
1. a 4. valec v HU, 4. na konci kompresie (zazih) a vtedy musi byt znacka aj na vacke voci telesu vacky. Ak nie su, daj klukovy hriadel proti znacke a vtedy ±1 az 2 zuby je v poriadku aby bola vacka mimo, to moze byt vytahana retaz (hlavne oneskorena voci kluke). Viac uz nie, tam je nieco v neporiadku. Radsej skontroluj aj 10x, kym povolis napinak a zacnes prehadzovat retaz. Ale radsej skus niekoho pobliz, kto ti poradi a pripadne pomoze. 2 pary oci vidia vzdy viac
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor se dusí
Položím blbou otázku, ale zeptat se musím:Milda78 píše:Tak jsem sundal víko hlavy dal jsem 1valec do horní úvrati a ryska na klice schází po otočit tak o 7zubu aby byla proti rysce a ryska na vačce o 2 zuby ...
Jsi si jistej tím co píšeš?
Vysvětlím a pomůžu si obrázkem, který vychází z motoru SPi a nemyslím si, že u MPi by to mělo být jinak.
Jestliže je 1. a 4. válec v HÚ, potom ("referenční") dvojzářez na klice musí směřovat proti nálitku na předních prsou motoru. Tečka na vačkovém kole buď nebude (= 1. válec je na konci komprese) nebo bude ± proti značce na obalu vačky (= 4. válec je na konci komprese).
To tedy nesouhlasím! Ozubené kolo na vačce MUSÍ být méně než 1/2 - 3/4 zubu před značkou. Všechno ostatní je špatně.Henry píše: ..a vtedy ±1 az 2 zuby je v poriadku …
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: motor se dusí
Nema mpi znacky klikovky nejak uplne jinak znacene nez spi? Jak to u sebe v tematu nastavoval na mpi Ondra, tak mi to tam prislo jine a trochu slozitejsi, hlavne na te klikovce, byt' hu je daná, ale znacky byvaji presne.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor se dusí
No já hlavně MPi naživo neviděl, takže nevím, jak je to přesně a nějakou dílenskou příručku na MPi nemám ani ji nemáme v knihovně . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: motor se dusí
Mpi ma znacku spredu, na ozubenom kruzku a je vo forme jamky. Nic zlozite. Proste znacka
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
Pardon, asi som to napisal nezrozumitelne. Myslel som, ze pri odchylke ±1 az 2 zuby by mal este byt motor v poriadku, teda, ze sa nestretli piesty s ventilmi. Rozvod ma byt samozrejme nastaveny co najpresnejsie a ked uz je to o viac ako zub mimo, tak treba tu retaz skorigovat.Luděk Musil píše:To tedy nesouhlasím! Ozubené kolo na vačce MUSÍ být méně než 1/2 - 3/4 zubu před značkou. Všechno ostatní je špatně.Henry píše: ..a vtedy ±1 az 2 zuby je v poriadku …
L.
Re: motor se dusí
Zdravím tak jsem dal 1valec do horní úvratě a mrkl na vačku a bylo to přeskočeny o zub tak se mě to povedlo dát přesně na značku aniž bych to rozdělaval protože napínák je hydraulický tak to šlo ale stěží ale auto jede jak vítr tak co dokáže 1zub zítra změříme tlaky ale podle mě to bylo ono teť to je jiná jízda zítra pisnu tlaky díky za radu ahoj
Re: motor se dusí
Hmmm...jeden zub taky rozdiel nespravi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
Ale spraví nic jinýho jsem stim nedělal
Re: motor se dusí
Tak bud to bolo o viac zubov, alebo tam musi byt iny problem. Jeden zub na vacke nespravi nic. Riesim to denno denne. MPi sa s tym vie celkom dobre vysporiadat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
To nevím ale jak píši bylo to 1 zub tak jsem to jel projet a nevěřil jsem vlastním očím co to auto dokáže když jsem stim jezdil od doby co jsem to koupil tak to nejelo a až jsem se projel s jinou tak říkám to není možný tak jsem to rozdělal dal 1valec do horní úvrati a jak říkám bylo to o zub a nic jiného jsem nedělal a auto jede hodně dobře
Re: motor se dusí
Tak v podstate to je jedno, hlavne, ze to ide
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: motor se dusí
Zdravím pánové tak nevím co mám dělat Nivka 1.7 r.v.2009 nastartuje jde na 4valce pak na 2nekdy na 3 už nevím čím to může být rozvody v pořádku,kabel nový, svíčky někdy ji vypnu a po3 startu třeba jde normálně .Nejde do otáček, netáhne střílí do sání někdy výfuku.Nemuze to dělat řídící jednotka?Už fakt nevím A ještě se chci zeptat na ten spínač nad sáním takový čtvereček když vytáhnu konektor tak motor jde stejně díky
Re: motor se dusí
Neměl by někdo čas se na to podívat Nové Město na Moravě
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 929
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor se dusí
Ahoj, mohu, ale nevim, jestli Ti pomohu, napadaji me 2 veci, kdyz to, co pises uz mas nove... modul zapalovani a pak snimac polohy kliky. Snimac kliky je stejny s SPi, ten nekde mam... a civku (modul zapalovani), tu bych musel vyndat z kratke. Ale spis ten modul zapalovani, to se takto chova, jak popisujes.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet