diferák houká

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Petanek2101
Příspěvky: 1106
Registrován: sob bře 04, 2006 16:56
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petanek2101 »

for koko loko:tak to radsi zustanu u toho co mam.thanks
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Na tom velkém tuším talířovém kole je převod napsaný a z difu 4,1:1 strach neměj, kolega BA3 ve své 2101 měnil svůj chroustající 4,3 za 4,1 a nenadává na to, akorát mu to místo ujetých 100 Km napočítá 95 Km, pokud by jsi chtěl docílit přesnosti tak je třeba vyměnit takový bazmek umístěný na převodovce, což prý není obtížné. Koneckonců i v mé 2105 je 4,1:1 a mimo horší pružnosti při sprintících je to v pohodě.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Koko Loko píše:pokud by jsi chtěl docílit přesnosti tak je třeba vyměnit takový bazmek umístěný na převodovce, což prý není obtížné.
k tomu treba vymenit aj nahon toho bazmeku, a ten uz je pod zadnym deklom prevodovky, co je mierne obtiaznejsie vymenit (snad len marek to ma za polhodku s jednou rukou v riti :mrgreen:)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Myso píše:
Koko Loko píše:pokud by jsi chtěl docílit přesnosti tak je třeba vyměnit takový bazmek umístěný na převodovce, což prý není obtížné.
k tomu treba vymenit aj nahon toho bazmeku, a ten uz je pod zadnym deklom prevodovky, co je mierne obtiaznejsie vymenit (snad len marek to ma za polhodku s jednou rukou v riti :mrgreen:)
Aha, tak já myslel, že stačí jen ta viditelná blbůstka, to už je lepší se s tím naučit žít. :laughing6:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Koko Loko píše:Aha, tak já myslel, že stačí jen ta viditelná blbůstka, to už je lepší se s tím naučit žít. :laughing6:
neviem, neskusal som to, ale myslite, ze ta "viditelna blbustka" ide vybrat von ak je prevodovka zalozena? ked si to tak predstavim, nie je tam zrovna nejak extra miesta na tahanie do boku k tunelu;)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Majo píše:
Koko Loko píše:Aha, tak já myslel, že stačí jen ta viditelná blbůstka, to už je lepší se s tím naučit žít. :laughing6:
neviem, neskusal som to, ale myslite, ze ta "viditelna blbustka" ide vybrat von ak je prevodovka zalozena? ked si to tak predstavim, nie je tam zrovna nejak extra miesta na tahanie do boku k tunelu;)
No já si prohlížel převodovku co mám ve sklepě, tam je místa dost :laughing6: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Majo píše:neviem, neskusal som to, ale myslite, ze ta "viditelna blbustka" ide vybrat von ak je prevodovka zalozena? ked si to tak predstavim, nie je tam zrovna nejak extra miesta na tahanie do boku k tunelu;)
musis zvesit prevodovku od podlahy tak aby sa to dalo vytiahnut pod podlahou...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Myso píše:musis zvesit prevodovku od podlahy tak aby sa to dalo vytiahnut pod podlahou...
preco tejto vete vobec nerozumiem :?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Majo píše:
Myso píše:musis zvesit prevodovku od podlahy tak aby sa to dalo vytiahnut pod podlahou...
preco tejto vete vobec nerozumiem :?
asi malo fantazie ;-)

ja to chapu tak, ze musis docilit toho, aby prevodovka klesla natolik, aby se misto, kde je "ta vec" dostalo pod uroven podlahy a tedy to slo vytahnout do boku. ale mozna ze ja mam fantazie az moc :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

JmJ pochopil presne :hello1:
Roman
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Majo píše:preco tejto vete vobec nerozumiem
tohoto som sa bal
JmJ píše:ja to chapu tak, ze musis docilit toho, aby prevodovka klesla natolik, aby se misto, kde je "ta vec" dostalo pod uroven podlahy a tedy to slo vytahnout do boku. ale mozna ze ja mam fantazie az moc
DA KING :hello1:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ahaa, no aj som mal ten pocit, ale tiez som zvazoval, ci to nemyslis, ze vysekat dieru do tunela aby sa tam dalo dostat z interieru :D
kardan by som koli tomu teda neodpajal, nahon nenahon :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Tak tak.Jde to ale je to o psí chlup. :lol:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Myso píše:
Majo píše:preco tejto vete vobec nerozumiem
tohoto som sa bal
JmJ píše:ja to chapu tak, ze musis docilit toho, aby prevodovka klesla natolik, aby se misto, kde je "ta vec" dostalo pod uroven podlahy a tedy to slo vytahnout do boku. ale mozna ze ja mam fantazie az moc
DA KING :hello1:
mily admin toho fehiru uz nechaj vidis sam nerobi to s tebou dobrotu :happy8:
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4266
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Zajda píše:No ja jsem se bavil na toto tema s jednim znamym, ktery za totality servisoval VB ziguliky a ten, ze pokud tam je original nechat original, protoze tak husty co tam je origo nesezenu u nas! Ze vydrzi hodne pres 200tis km a nic se diferaku nestane! No to ja nevim ja bych dal ten nejhustsi ten API GL-5 ten 140H/80 ci jak to je, protoze navic je do -teplot takze neztuhne v zime tak moc, jak klasicky PP90H, ktery je na houby...
Koukám tu do tabulek Mogulu a tam se píše:
MOGUL TRANS 80W-90H, Bod tekutosti (°C), -33
MOGUL TRANS 85W-140H, Bod tekutosti (°C), -18

Víte někdo co přesně znamená bod tekutosti?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“