Stránka 3 z 3

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 11, 2018 19:41
od Cory
Tie štarty bude treba este vylepsit, rovnako aj rezim ohrievania katalyzatora. Na pedal si zvyknes, aj ked v kolonach to moze byt otravne. Uvidis casom :) Som zvedavy na dalsie skusenosti z premavky :)

P.S.: Uz som sa bal, ci si dorazil v pohode, ale vidim, ze ano :mrgreen:

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 11, 2018 20:00
od dandy
Domov som prišiel o 00.15h. Ešte v KE som dotankoval, a dvakrát som krátko postál (spolu asi 20min. keď príroda volala a koleno už moc bolelo).
Tá hmla bola inverzná, na vrchole Sorošky bolo jasno, hviezdy by sa dali počítať. Na tých dvoch rovinkách pod vrcholom mi aj ECS na III° preblikávalo. Tak to akcelerovalo :shock: , ale musím priznať vlhkú vozovku. Zaujímavosť k spotrebe: keď som sa blížil - plížil pod kopec tak priemerka bola 4,7L/100km, na vrchole 13 a čosi :!: :D

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 11, 2018 20:03
od Křečík Barbuška
To o tom přibývání koníku se čte hezky :) .

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 11, 2018 20:09
od Cory
No uz som sa zlakol, ze zastrajkovalo ESC, ako po prvom prečipovani. A to si len smykal :mrgreen:

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 11, 2018 20:31
od dandy
Nešmýkal, ono to naozaj funguje :shock:

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: stř lis 14, 2018 21:13
od dandy
Cory píše: Na pedal si zvyknes, aj ked v kolonach to moze byt otravne. Uvidis casom :) Som zvedavy na dalsie skusenosti z premavky :)
V kolónach to otravné je, ale ešte to je horšie v kolóne do kopca (nájazd na most). Spojka zasmrdela. Je normálne, že zaberá až hore?

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: stř lis 14, 2018 22:42
od Cory
To sa pytaj kalinistov. Tak co? Vraciame chip naspat?

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: čtv lis 15, 2018 19:12
od Křečík Barbuška
dandy píše: ... Spojka zasmrdela. Je normálne, že zaberá až hore?
Řekl bych, že na Grantě mám podobný pocit pokud tě dobře chápu :rolleyes: . Ono to automatické doštelovávání vůle bude asi nějaké pofidérní. Spojka mi tedy zatím nezasmrděla ani neproklouzla. Doufám, že to ještě chvilku vydrží :lol: .

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: čtv lis 15, 2018 19:38
od posim
Nám na oboch Kalinách spojky zaberajú "normálne", teda určite nie niekde pred horným úvratom pedála. Kdesi tesne nad polovicou zdvihu pedála je spojka už celkom zopnutá. Samostav lanovodu spojky funguje dobre, musí však byť riadne premazaný "povodok sceplenia" na jeho opačnom konci - taká malá plastová vecička naskrutkovaná na konci lanovodu v spojení s vypínacou vidlicou spojky. Alebo si treba kúpiť "povodok sceplenia AGAT" a bude pokoj naveka:
http://tltagat.wixsite.com/povodok
https://autostol63.ru/granta/grantatun/ ... atsun.html

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: pát lis 16, 2018 10:02
od dandy
Ešte k tomu spojkovému pedálu doplním, že je asi o 1,5 cm vyššie ako pedál brzdy. V iných autách sú pedále spojky a brzdy na jednej úrovni. A zaberá ozaj možno posledné 2 cm chodu.

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: sob lis 17, 2018 16:50
od dandy
posim píše: Samostav lanovodu spojky funguje dobre, musí však byť riadne premazaný "povodok sceplenia" na jeho opačnom konci - taká malá plastová vecička naskrutkovaná na konci lanovodu v spojení s vypínacou vidlicou spojky.
Tá malá plastová vecička to drala na sucho. Po telefonickej konzultácii - inštrukcii som nastavil spojku tak ako má byť, t.j. pedál spojky a brzdy v jednej rovine. Zaberá to tak ako som zvyknutý z iných áut, približne v prvej tretine až polovici chodu pedála.
Celá "operácia" zabrala 10-12 minút.
Ďakujem Stanovi 112.

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: ned lis 18, 2018 00:41
od stano112
dandy píše:
posim píše: Samostav lanovodu spojky funguje dobre, musí však byť riadne premazaný "povodok sceplenia" na jeho opačnom konci - taká malá plastová vecička naskrutkovaná na konci lanovodu v spojení s vypínacou vidlicou spojky.
Tá malá plastová vecička to drala na sucho. Po telefonickej konzultácii - inštrukcii som nastavil spojku tak ako má byť, t.j. pedál spojky a brzdy v jednej rovine. Zaberá to tak ako som zvyknutý z iných áut, približne v prvej tretine až polovici chodu pedála.
Celá "operácia" zabrala 10-12 minút.
Ďakujem Stanovi 112.
Hlavné je,že to pomohlo a si spokojný. A nezabudni poriadne mazať :) . Lebo kto maže,ten... :D .

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: čtv lis 29, 2018 09:34
od dandy
dandy píše:Mimo mesta je spotreba približne rovnaká * , v meste ukáže čas.
Ak bude záujem o pár dní dopíšem ďalšie skúsenosti z mestskej premávky.
Pár dní prešlo...
Po vyššie spomínanom nastavení spojky sa jazda v kolónach "upokojila", rozjazdy sú plynulejšie. Autíčko je krásne svižné. Štartovanie v pohode, aj v ľahkých mrazoch. Spotreba v Bratislave sa v porovnaní s predchádzajúcim obdobím mierne zvýšila, ale pripisujem to zníženiu ranných aj denných teplôt. Stále sa však drží pod alebo na hranici 8/100km. Množstvo jázd je krátkych do 6 km, občas 10km. Takže väčšina kilometrov je v studenom alebo polostudenom režime.

Záver: som spokojný. :D

Re: Kalina II alebo Nikita má pra,pra...vnučku Nasťu

Napsal: sob bře 30, 2019 23:46
od dandy
Pred pár dňami som dovŕšil 14 000km a navštívil servis v Galante na "moju" prvú garančku.
Trvalo to 1,5 hodiny, dostal som TOTAL 5W-40 (čakal som 10W-40) a zatiaľ nepozorujem žiadnu zmenu, uvidím až sa výraznejšie oteplí.
A život Vazidla ide ďalej :wink: