Stránka 3 z 6

Napsal: čtv bře 30, 2006 20:16
od JmJ
Ondra 07 píše:Na 5q to ma tak takovej az eletrickej zvuk,ale na dalnice a dlouhy trasy je ta 5 v pohode,nemusis to tak vytacet.Akcelerace je sice mensi ale kdyz mu das plnej tak zrychluje celkem v pohode.
jo jo, clovek ma pocit, ze se to auto snad vznasi, kdyz je 5. kvalt v zaberu ,ale motor se netrapi. nerve to a pritom to jede 100 - 110 a plyn staci jen tak lechtat (ne ze by k necemu moc bylo, kdyz ho clovek zmackne :-) ).

jak ma kazdy kvalt svuj zvuk, tak 5. kvalt je nadzvukovy :wink:

Napsal: sob dub 01, 2006 08:28
od radek mb
S ti m 5q to je pravda.Jenom na cstě z Trnavy domů po namontování 5q se mi snížila spotřeba min. o litr na 100km.(jezdim LPG).A to si to valim v pohodě 110 na 3200 otáček,5 stupeň příjemně lehce hučí.Jenže mam ten plyn dost uškrcenej,takže vflastně jezdim jen na na jednu komoru.Takže to je líný.ale úsporný.

skoro za 12 l

Napsal: úte kvě 30, 2006 16:21
od Hošek Zminný
Nejdřív jsem myslel, že se žigula zbavím, nicméně si na něj začínám zvykat a líbí se mně to! Jenže ta spotřeba je hoodně velká, dneska jsem to počítal a vychází mně to na 11,75 l na 100 km. Mám 21011ku. Jak jsem to tady tak pročítal, obávám se, že s tím asi nic neudělám, zřejmě spadám do té kategorie,¨kdy to má to auto takřka zapsáno v "rodném listě." Pneumatiky mám kvalitní, brzdy v pořádku, jezdím v 99% případů rychlostí 80km/h, jezdím klidně, žádný závodění. Tu spotřebu jsem naměřil v kombinaci město-venkov. Co s tím? :(

Napsal: úte kvě 30, 2006 16:31
od Nulašestka
Právě jsem se vrátil z benzínky.Spotřebu měřím naprosto přesně(na 175/70 "13" je potřeba vzít v úvahu,že každých 100km na kilometrožroutu je 96 km reálných,jinými slovy řečeno,na 100km to přeměřuje,alespoň u mě na těhlech gumách o cca 4-5km,na 165/80 "13"to měří vcelku přesně).Jezdil jsem vcelku svižně,dálniční provoz(100-110,ale taky 160...).Spotřeba 7,5l. :evil: Nejsem zrovna spokojen,Bechyni jsme jeli za 7,3l a to jsme jeli rychleji. :roll: Když jezdím tachometrových 90km/h(=v reálu 83-84,měřeno sat.navigací),jedu v létě za 6,8.Nicméně u kolegy výše mi to skoro připadá na nějaký problém(drhnoucí brzdy atp.).Když jsem auto dostal do ruky bylo v takovém stavu že se nedalo jet pod 10l...

Napsal: úte kvě 30, 2006 16:50
od Little Red Riding Hood
za 12l/100km.. to je mooc.. kor na 1300...

to 06: tvůj problém bych chtěl mít že ti to jezdí za 7,5.. o tom já si můžu jenom nechat zdát..

Napsal: úte kvě 30, 2006 21:14
od RadekP
s 1700i jsem měl po městě překvapivě něco málo přes 6 litrů, 1-2 osoby včetně řidiče

Napsal: stř kvě 31, 2006 06:55
od Luděk Musil
Těch 12 l/100 km svědčí o nějakém problému.
Blahé paměti jsem na 13 -ce (21011 jako Ty) měl spotřebu od 8,5 - 9,5 litru při běžných cestovních rychlostech kolem 90-100 km/h. Na dálkových trasách (z Vyškova do Ostravy či Jihlavy) mí dokonce spotřeba padala na 8 - 8,3 l/100 km.
Napiš o tom voze víc. Takhle příčinu vysoké spotřeby nezjistíme. L.

Napsal: stř kvě 31, 2006 09:50
od tek
No z agentury JPP (jedna paní povídala) jsem se dozvěděl, že ta stará třináctka se dost blbě štelovala na spotřebu. Já se svou 2105 mám teďka spotřebu 9,5 při typické jízdě do práce kdy 7km prolítnu rychlostí 90 - 120 a potom pět minut popojíždím zácpou na jedničku, dvojku. V letošní zimě to bralo 10 - 11l. Asi bych se dostal níž, ale po jarní servisní prohlídce a nějaký údržbě pozoruji znatelně živější chování vozu a s tím i znatelně živější jízdu (možná nosím težší boty) :-)
FLAME
teďka zrovna ještě zkouším, jestli se nějak projeví shell V power (mimo placebo efektu a ještě větší cihly na plynu)
FLAME

Napsal: stř kvě 31, 2006 10:39
od Luděk Musil
Třeba by pomohla výměna karburátoru? Řemenový 13-ky jezdí podstatně úsporněji. L.

Napsal: stř kvě 31, 2006 10:58
od Myso
Luděk Musil píše:Řemenový 13-ky jezdí podstatně úsporněji. L.
povedal kto? zigulman a zacinoval druhu komoru... :weedman:

Napsal: stř kvě 31, 2006 12:23
od Honza 21061
Co já vím, tak s 21011 s původním karburátorem bez podtlaku jsem nikdy nešel mimo město pod 9- 10l/100 km, byly dělané brzdy, výfuk bez extrémních netěsností, ventily (zpočátku) i zapalování v pořádku. Ve městě to bylo vždy 12-13 l před i po seřízní karburátoru. Možná by to šlo i níže, ale bylo to už celkem dost vyběhané auto i když jezdilo výborně! (nojo, krátké převody a rozv. 4,3) :roll:

No a s patnáctkou mám po kompletním seřízení motoru spotřebu 7,5 mimo město (ve městě asi 9-10), nějak zvlášť nevyhazuju kvalt a řadím nahoru spíše později.
Není to sice tak zázračná hodnota, jako má Nulašestka, ale myslím, že těch 7,5 se čtyřkvaltem na žigula 1500 je dost slušná spotřeba...
(jen tak na okraj mimo téma, začínám mít podezření, že tam někdo chytře dal převodovku z Lady 1600 :evil: )

Napsal: stř kvě 31, 2006 13:12
od slavoj
no ako citam tak vidim, ze niesom sam, koho trapi spotreba. Ja na svojej 2105, 1.3, 5q jazdim na Lpg, beznu spotrebu pocitam na 11 litrov/100km. Pri tom auto ma vyborny dojazd na neutrale, teda chcem povedat ze pneu 175/65 R13 Barum Bravuris su velmi dobra volba a samozrejme nebrzdia ho ine veci ako napr. nevracajuce brzdy, malo oleja v prevodovke atd Najvyssiu spotrebu som nameral pri ceste do Polska, zhruba som presiel 250km, 5 dospelych ludi v aute /nazad + nakupene veci /, sportova jazda, priemerna rychlost urcite nad 100km/h teda rychle useky som nesiel pod 130km/h a tych bolo vela. Sam som bol zvedavy, ci dlhsie useky bez krizovatiek a spomalovakov ako su bezne v mestskej doprave ovplyvnia spotrebu smerom dole. No keby som siel len max 90km/h tak by to tak asi bolo ) lenze tazka noha na plyne a sportove radenie a podradovanie ukaze svoje. Takze vysledna spotreba vysla na 13.6litra/100km plynu.

Napsal: stř kvě 31, 2006 13:42
od JmJ
Myso píše:
Luděk Musil píše:Řemenový 13-ky jezdí podstatně úsporněji. L.
povedal kto? zigulman a zacinoval druhu komoru... :weedman:
:lol: :lol: :lol:
extremista no :-)

Napsal: stř kvě 31, 2006 13:50
od JmJ
slavoj píše:no ako citam tak vidim, ze niesom sam, koho trapi spotreba. Ja na svojej 2105, 1.3, 5q jazdim na Lpg, beznu spotrebu pocitam na 11 litrov/100km. Pri tom auto ma vyborny dojazd na neutrale, teda chcem povedat ze pneu 175/65 R13 Barum Bravuris su velmi dobra volba a samozrejme nebrzdia ho ine veci ako napr. nevracajuce brzdy, malo oleja v prevodovke atd Najvyssiu spotrebu som nameral pri ceste do Polska, zhruba som presiel 250km, 5 dospelych ludi v aute /nazad + nakupene veci /, sportova jazda, priemerna rychlost urcite nad 100km/h teda rychle useky som nesiel pod 130km/h a tych bolo vela. Sam som bol zvedavy, ci dlhsie useky bez krizovatiek a spomalovakov ako su bezne v mestskej doprave ovplyvnia spotrebu smerom dole. No keby som siel len max 90km/h tak by to tak asi bolo ) lenze tazka noha na plyne a sportove radenie a podradovanie ukaze svoje. Takze vysledna spotreba vysla na 13.6litra/100km plynu.
se standardni 1.3 2105 motorem je jizda nad 130 = viru v nadrzi. ma zkusenost je, ze 120 se da jet na 5. kvalt vetsinou na prvni komoru a urcite za 8 litru. kdyz chci jet trvale rychleji, chce to casteji podrazovat na 4. kvalt a pekne tomu davat za usi. to je na ekonomickou jizdu nepouzitelne. to auto nema vykon, proto to musis tocit a poradne zdimat a to samozrejme zere palivo. jezdi do 120, brzdi motorem (i pri vezdu do dedin) a musis jezdit za 8 a min pri delsich cestach.

Napsal: stř kvě 31, 2006 15:02
od tek
JmJ píše: se standardni 1.3 2105 motorem je jizda nad 130 = viru v nadrzi.
Sakra, proto mi asi trojka nechce přes 120, vír je tak velký, že to pravděpodobně nasává i vzduch :-)