->Majo:
tak vrtule napřímo jsou funkční, ten spínač je udělanej debilně, je tam + od baterky bez pojistky a napřímo na obě vrtule bez relé
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
to nemůže vydržet...
Zkoušel jsem tu axiální vůli v 5q převodovce, co jsem k autu dostal a hrk je opravdu minimální, takže to by mělo být OK. Měnil jsem olej v přídavné převodovce a vypustil jsem hodně metalizovanej, ale zas na magnetu to tak hrozné nebylo.
Za jízdy bych řekl, že už nic moc nehučí, to se zlepšilo, ale je slyšet dost pískání, hlavně při rychlosti nad 60km/h a když přitlačím na páku redukce, když mám rychlou směrem k sobě, tak to píská víc... není to pískání teda v redukční převodovce?
Ještě jsem včera namontoval plastové podběhy na předek, alespoň mi nebude lítat bahno do motru, okolo diry u blinkru
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Pravej si sednul hezky, ale levej byl od skladování bohužel dos zdeformovanej :/.
Ještě se chci zeptat, co může dělat, že když zabrzdím, tak auto zůstává chvíli přibržděny - pedál jde velmi pomalu nahoru, už jsem nastříkal WDčko všude a nepomohlo, mám podezření na posilovač.
->Radůz:
tady je foto
edit:
Ještě jsem odstranil závadu, myslel jsem si, že vůle na LP kole je horní kulovej čep ramene, ale zjistil jsem, že je povolená poloosa, tak doufám to nedopadne nějak takto:
http://skodoukolemsveta.cz/2015/03/rozk ... oda-party/
a jakou prasečinu jsem tam ještě zjistil, někdo spojil tyč řízení objímkou
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
edit: tak ono to je orginal - 9
http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... l_niva.jpg
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet