 . Trochu jsem to projel terénem s redukcí a zjistil, že se nezapínají vrtule :/, ale kontrolka mazání neblikala ani při 110°C, takže kvalitní olej 15W40 pomohl. Zkoušel jsem propojit ty dva dráty, co jdou na teplotní spínač, ale vrtule se nespustily, ani jedna
. Trochu jsem to projel terénem s redukcí a zjistil, že se nezapínají vrtule :/, ale kontrolka mazání neblikala ani při 110°C, takže kvalitní olej 15W40 pomohl. Zkoušel jsem propojit ty dva dráty, co jdou na teplotní spínač, ale vrtule se nespustily, ani jedna  , tak musím zjistit, kde je problém, předpokládám nějaké relé, obě vrtule snad špatné nebudou. Je zajímavé, že u auta s takto zkorodovanou karoserií jde vše krásně povolit, to se u škodovek nestává
, tak musím zjistit, kde je problém, předpokládám nějaké relé, obě vrtule snad špatné nebudou. Je zajímavé, že u auta s takto zkorodovanou karoserií jde vše krásně povolit, to se u škodovek nestává  .
.Ještě chci vyměnit olej v přídavné převodovce.
->Majo:
Psal jsi mi, že nedoporučuješ GL-5, pročpak? co vím tak tento olej není vhodný k synchronům, ale přídavná převodovka synchrony nemá a tento olej je vhodný na vyšší zátěž, tak nevidím důvod, proč ho tam nedat.
->Luděk Ondrůch:
No možná půjde ven, tak by to šlo takto pořešit.
Hlavně teď přemýšlím, co udělat s tou vypadávající čtyřkou, čím to může být? Zvrchu jde demontovat řadicí páka a zespodu je na převodovce kryt. Myslíte, že je nějaká šance to opravit na namontované převodovce nebo musí určitě ven? Děkuji.


 Tak to som este nevidel "origo"
 Tak to som este nevidel "origo" 
 edit: tak ono to je orginal - 9
 edit: tak ono to je orginal - 9 