Stránka 3 z 6
Re: Blue Hornet...
Napsal: sob říj 18, 2014 10:30
od Vašátor
Jen taková věcná ... na hladinu oleje jsi se díval?
Re: Blue Hornet...
Napsal: sob říj 18, 2014 11:56
od Mikeš
Anebo jestli také náhodou nepřibyl olej v klik.skříni,dál ty problémy s volnoběhem,a spodkem,třeba je v karbu málo benzínu...co membrána v palivovém čerpadle,nepouští benzím tam kam nemá?
Re: Blue Hornet...
Napsal: sob říj 18, 2014 20:23
od Jaykee
Vašátor píše:Jen taková věcná ... na hladinu oleje jsi se díval?
Málem jsem se urazil...
Hladina je OK, ale jak psal Mikeš, možná únik. Napadlo mě, že jsem měl krapet víc benzínu v nádrži, ale jak jezdím na LPGí, nevěnoval jsem tomu pozornost. Třebas ta membrána, jen už nemám na tento motor nervy. Každá jízda je očistec, kéž by tam byl už jiný...
Re: Blue Hornet...
Napsal: ned říj 19, 2014 10:20
od Vašátor
Divil by ses kolik lidí začne prvně řešit na foru, než aby se přesvědčilo, jaké množství náplně v motoru je. Když je hladina oleje nízko, je to jasné každému. Když je ale hladina nad maximem, málo komu dojde, že to také nemusí být jen olej. Pokud je špatná membrána palivového čerpadla, jde benzín do motorového oleje, hladina oleje stoupá (benzín se však někdy provozem stíhá odpařovat), olej degraduje a motor přestává mazat.
Pokud jsi toto všechno zohlednil, omlouvám se za blbou připomínku
Re: Blue Hornet...
Napsal: ned říj 26, 2014 20:06
od Jaykee
Takže došlo na lámání chleba.
Paradoxně vzhledem k šetření jsem se rozhodl utrácet, abych mohl rozumně jezdit Hornetem, tedy šetřit a zakoupil jsem 1,7mpi.
Čtyrbod, hydroštely, o půl litru vetší obsah, zkrátka nemůžu se dočkat na jízdu!
Včera jsem motor vyměnil, osadil karburátorem, rozdělovačem, dneska dodělal, ale nastal malý problém.
Motor má jednořadý řetěz a kolo na náhon rozdělovače je menší.
Budu muset vyměnit komplet rozvody a dát tam klasický dvouřadý řetez, což proběhne v úterý a snad nenastane komplikace, že něco nebude pasovat.
Jinak motor stál rok pod přístřeškem a je uvnitř "mlíko". Je to normální?
Snad nebude motor, resp. těsnění pod hlavou KO...
Re: Blue Hornet...
Napsal: úte říj 28, 2014 22:49
od Jaykee
Takže motor vyměněn a zprovozněn!
Nakonec jsem musel vyměnit rozvody, jelikož jendořadý řetěz, což jsem netušil, má menší kolečko od náhonu rozdělovače a oil čerpadla.
Jinak jede jako prase! Teda alespoň první pocit, ostatně auto stačí umýt a hned má o pár koní navíc...
Musím jen pozorovat vodu a oil, bylo v něm mlíko, ale rok byl motor pod přístřeškem.
Nemám zkušenosti, jak moc je atmosférický kondenz obvyklý.
Každopádně radost netrvala příliš dlouho. Idiot jsem v rychlosti nezacvaknul sponky na víčku od rozdělovače, takže upadlo, palec zmizel (našel jsem jen dva malé kousky) a závažíčka jsou také pryč. O tůňo výfucku ani nepíšu, protože jak přestal pálit motor, tak pálil výfuck. Dvě rány, Míša, která jela za mnou vyprávěla o plamenech jako v Pomádě. Takže ďoura v třetím dílu. To mě ani tak neštve jako ten rozdělovač. Dokud ho nevyměním, nemůžu jezdit a riskovat, že mě někde ve čtyři ráno Hornet vyšplouchne.
Holt práce kvapná...
Ale jinak jsem se snažil vše v klidu a pečlivě...
Re: Blue Hornet...
Napsal: ned lis 02, 2014 21:03
od Jaykee
Další víkend věnovaný Hornetovi. Obdivuji mojí Míšu, která má se mnou nervy a i když mám volných víkendů jak šafránu, tak mě nechá dělat na autě.
Začalo to v sobotu. Vyměnil jsem zadní pružiny za starší kombíkové, které jsem dostal od Koljy, takže po naložení kufru vercajkem je akorát. Vyměnil jsem čidlo na zpátečku a třetí díl výfuku, který jsem také dostal od Koljy. Pak přišel na řadu směšovač a tam nastal průser. Utrhnul jsem na zadní stěně, pod kterou je membrána na vodu, šroubek a bylo. Už bylo celkem pozdě a tak si tedy zavolal Míšu a pokrakčování proběhlo dnes.
Dneska odvrtáno, místo pětky vyříznutá šestka závit a po shlédnutí ostatních je nakonec šestka ve všech osmi ďurkách. Voda drží, ale větší problém se potvrdil a to že jde z výfucku neustále prádelna. Takže v úterý mě asi čeká těsnění pod hlavou.
Každopádně i tak se bylo spousta radosti, protože už je v autě středový panel z 03 a tři budíky. Zapojené, svítící, prostě lahůdka!!!
Jsou tam jen vložené, nepotažené koženkou atd...
Re: Blue Hornet...
Napsal: úte lis 04, 2014 21:01
od Jaykee
Nejhorší obavy se naplnily, hlava je KO. Třetí válec, prasklina od ventilu až mezi chladící otvory...
Vlastně to mohlo být ještě o chlup horší, mohla být ruplá neviditelně a tak bych ještě platil otlakování...
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 14:01
od Majo
Uplne presne ako na tej mojej.
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 18:35
od Mikeš
To vypadá že ty 1,7 jsou pěkný šlupky
,
nadávno tu snad Vašátor psal že prasklá hlava na žigulovi je skoro rarita,asi to platí jen pro starou řadu 1200-1600...
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 18:51
od Vašátor
Prasklou hlavu u Lady jsem ještě nikdy osobně neviděl. Ale je pravdou, že dělám především motory 1200-1600ccm.
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 20:52
od Jaykee
Majo jen potvrzuje to, co jsem se dozvěděl už na několika místech. Hlavy praskají, ale jen čtyřbody. Vše osatní je OK.
Jinak situaci jsem vyřešil následovně:
Prasklá hlava měla famózní vačky, zdvihátka i ventily (naprosto bez napečenin a dříky jsou rovné, dokonale hladké, bez vybroušených žlábků), takže tyto části byly vyndány. Zbytek půjde do šrotu.
Vzal jsem UNI hlavu, kterou jsem měl schovanou z vrakování 01, byla naprosto tichá. Vačka i zdvihátka bez škrábance, ale dnes jsem si všimnul špatného dříku na pátém ventilu (viz foto). Vzhledem ke stáří a doby bez provozu by si stejně zasloužila minimálně vyměnit gufera, rovnou jsem nařídil osadit jí ventily s pružinami z prasklého kousku a zabrousit. Nehledě na to, že sání s kulatými otvory jen zlepší sání směsi.
Ovšem toto vše bude až po broušení, na radu Yellou01 (díky!) 1,5mm dolů.
Nemůžu se dočkat, zítra dopoledne bych to měl poskládat, snad to pojede. Pojede jako prase...
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 20:57
od Raduz
DRŽIM PALCE
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 21:03
od smajchl
Hezky pekne! A s tema budikama jsi me velice inspiroval a podobnou vec si tam taky dam
Drzim palce at to vyjde s tou uni hlavou!!! Ja mam hlavu na jednobod tak snad bude OK...
Re: Blue Hornet...
Napsal: stř lis 05, 2014 21:47
od Yellow01
Já čerpám vše ohledně motoru u Marka, to on je studnice vědomostí. Já to vždycky jen seskládám a jemu přenechám kompletní seřízení