Stránka 3 z 6

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: úte lis 04, 2014 21:54
od Jaykee
Tady to je... :wink:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 00:25
od Yellow01
Jaykee píše:Proto si hraju s myšlenkou, že osadím UNI hlavu a šoupnu jí tam. Tu novou bych stejně chtěl nechat líznout.
Ale teď je otázka, víte někdo o kolik se má hlava srazit? Nějakou 100% informaci?
(dík Marku za info, ale jestli tam půjde UNI, potřebuji tutovku, ne cca :wink: )
Záleží, jakej chceš mít kompresní poměr. Já mám na bloku 1,7 osazenou uni hlavu sníženou o 1,5 mm. K tomu stavitelný vačkový kolo, vačku z 1,7, přetryskovanej Ozon, bezkontakt a maďarskej výfuk se svody 4-2-1 a jezdí to výborně. :D

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 07:54
od JmJ
Jaykee píše:Podle mě je záměna hydroštelů za štelovací šrouby možná u jakékoli hlavy. V podstatě stačí 8 hydroštelů a lišta, která je napojená na domeček vačky. Na hydroštely tu byly negativní reference, ale nikdy jsem neslyšel čistější "Žígo" zvuk, než na tomto motoru. Možná jsem moc náročný, ale vždy jsem alespoň jeden ventil slyšel. Na Škodéru jsem je seřídil na první dobrou, u Žíga se mi to k dokonatosti nikdy nepovedlo. Proto je chci stůj co stůj... :D
Ja nejsem moc upravovy typ, ale tohle me celkem zaujalo. Protoze by tim odpadla dalsi starost :-) Negativni reakce proc? Na kolik takova sranda vyjde? Ja jen ze kdyz se ma wergl generalkovat, tak ze by to tam vasator mohl rovnou naroubovat :rolleyes:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 13:04
od Majo
Pozor pri prehadzovani hydrostelov! Vo zveraku postlacat, inak ventily nebudu dovierat! A takisto pozor pri dotahovani - velmi s citom, staci rukou alebo klucom jemne! Fakt si nerobim srandu, uz som rozoberal mnoho hlav, kde este nikdy nikto nic nerozoberal a oni sa volne pretacali. Ten povodny system je v tomto uplne iny, to je fakt problem povolit...

Negativne referencie su prave preto, ze to malokto vie poskladat ked to raz rozoberie. Mne sa to tiez na prvy pokus nezadarilo( a pravdupovediac ani na druhy, ale asi az na 3ti-4ty) :mrgreen:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 20:29
od Jaykee
Dneska jsem byl na Koněvce, dokonce dvakrát a trochu jsem se bavil s pánem. Vše potvrzeno, hlavy praskají, ale jen čtyřbody. Prý se to už zlepšilo, podle mě se jen nasytil trh s díly.
Jinak přikládám vyfocený samotný hydroštel.

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 20:33
od Raduz
to je aje jostomijá součáska

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 21:10
od Jaykee
A ještě jedna věc, povolit matky na klasických štelovákách je opravdu chuťovka. Všem doporučuji dávat maximální pozor na perfektní nasazení oříšku a dodržení kolmé páky. Jinak se žvejkne a je konec. U prvního ventilu se mi to povedlo, zachránilo mě ohnutí podložky, která hned praskla a pár ran přes šroubovák do zbytku podložky. Jak jsem půlku vypreparoval, nechá se nasadit oříšek, který už se má o co opřít a štelovák jde ven. Nehledě na to, že jak zmizí podložka, je defakto povolený.

Aktuální cena dílů z dnešního rána na Lada Koněvova:
hydroštel: 620,-
hydrolišta: 1320,-

Pro případné zájemce bych zkusil nějaké starší díly, nové je to za raketu...

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 21:22
od Raduz
A ceny sou před nebo po LADAklubslevě :?:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 21:27
od Jaykee
Před, takže 6.280,- bez slevy, 5.652,- po slevě. Pořád je to taková palba, že tu slevu v tom moc nevidím... :rolleyes:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 21:38
od Raduz
628,- no dobrá vopice za slevu

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: stř lis 05, 2014 21:54
od Jaykee
Raduz píše:628,- no dobrá vopice za slevu
Tak to každopádně, peníze to jsou pěkné, o tom žádná. Ale za takovouhle cenovku bych raději koupil celý motor. To by muselo být, aby v něm bylo všech osm kousků KO... :wink:

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: čtv lis 06, 2014 17:12
od Marek
Mě stojí jedno hydraulické zdvihátko stovku a vydrží celou předpokládanou životnost motoru (to znamená asi půl milionu km).

To jsou ceny za ty díly, to jeden žasne.......


Ještě bych rád doplnil - pro všechny ty, kteří by snad o úpravě klasického rozvodu na hydraulické vymezování uvažovali: Vězte, že krom těch osmi pajduláků a tlakové lišty na olej potřebujete ještě odpovídající vačkový hřídel. Ten původní pro karburátorové motory, resp. SPi tam nemůžete nechat ;-).

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: čtv lis 06, 2014 17:16
od JmJ
Tu listu bych nejak unesl, ale ty hydrostely jsou docela cecha. plovicni cena by byla tolerovatelna. btw myslite, ze ma cenu to na 05 resit? prijde mi to proste docela zajimave, ze by motor byl o chlup tissi a nemuselo se to co rok stelovat.

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: čtv lis 06, 2014 17:17
od Marek
Vždyť to štelování je na tom všem to nejkrásnější přece!!!!!

Re: Typy hlav motorů LADA 2107-2107

Napsal: čtv lis 06, 2014 17:31
od Michal Pokorný
Marek píše:Vždyť to štelování je na tom všem to nejkrásnější přece!!!!!
Jak pro koho. Já jsem dokonale otráven, když mám toho ledoborce jen umýt.
Při mém nájezdu s krabicí nemá smysl to řešit. I když pomyšlení na to se mi líbí. Ale zase komu bych se tím chlubil? Většina mých známých má o krabicích povědomí takové, že to má řazení pod volantem a startuje se to koženým řemenem navinutým na řemenici :mrgreen: Toto by mi stejně nevěřili :D