Stránka 3 z 3
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: čtv lis 27, 2014 11:24
od valda1971
To - plavec = zas tolik "zašité" to nemám, pro mne je to v kabině volně dostupné, ale jinak neviditelné
To - tomass = měření signálu to nemá (jen 3 diodky udávající určitý stav), čidla náklonu a otřesu jsou myslím nezávislá, i se nastavují samostatně. Kolo bych si neodcizil, to jsem si minule vyzkoušel při výměně. Třetí "čidlo" reaguje na změnu napětí (Start, odpojení baterie....). Já to provozuji v režimu stabilního napájení zásuvky tak vnitřní baterie je jen záloha, druhá možnost je v případě vypínatelné zásuvky při vypnutí zapalování, tam se dá nastavit čas automatiky provozu (já aktivuji/deaktivuji prozváněním - aktivaci EMA potvrdí zpětným prozváněním - opět nastavitelné). V případě vypínatelné zásuvky je ovšem čas činnosti omezen vnitřní baterií - cca 2 dny.
Samozřejmě, když někde není signál..... nebo přijde profík tušící zařízení s rušičkou signálu.... = dle hesla, co jeden člověk vymyslí, druhý dojde na to, jak to obejít/vyrušit....
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: čtv lis 27, 2014 11:56
od tomass
Měření GSM signálu může být teoreticky někde v tom adminu přes aplikaci, případně jestli nemá někde výpis stavů, kde by se objevila ztráta signálu. Pokud ani to, tak bych dal vedle mobil (stejný operátor, nebo simka přímo ze zabezpečení a důkladně bych prozkoušel signál na něm). Není nic horšího myslet si, že je všude dobrý signál a až to opravdu někdy bude mět volat o pomoc, tak nebude mít čím.
Pak bych ještě pořešil fixaci v zásuvce. Mám takovou nedobrou zkušennost s nabíječkou přes zásuvku v době, kdy je auto absolutně v klidu a bez pohybu natož, když je tam zapojeno něco trvale a hopsá to i s autem pořád za jízdy. Ono to určitě nevyskočí, třeba se konektor téměř nepohne, přechoďák je v zapalovači vždycky nevyzpytatelný. Přeci jen zapalovač byl původně určen ke krátkodobému použití a podle toho to i tak vypadá. To že je zásuvka nově koupená vůbec nerozhoduje. A pokud to máš v Ladě, myslíš, že někoho napadně jít k Ladě s GSM rušičkou, pokud vizuelně neuvidí, že je uvnitř GSM zabezpečení ?

Myslím, že Lada jako značka už je asi mimo obzor zlodějů. Menšina s ní už většinou nejezdí, Ti chtějí lepší auta. Občané zemí původu také mají jiná auta. Není zas tolik Lad, aby se vyplatilo krást a prodávat na díly, díly jsou obtížně prodejné pro nízkou cenu a malé rozšíření. Prostě zabezpečení v Ladě je z nostalgie a pro klid. Útok se dá v současné době čekat zcela dost vyjímečně, nebo náhodně, pokud není člověk v centru národnostních nepokojů.
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: čtv lis 27, 2014 12:02
od valda1971
"Myslím, že Lada jako značka už je asi mimo obzor zlodějů"
- v tom a dalších řádcích máš zajisté velkou pravdu, vč.té nostalgie a "klid v duši"

Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: sob lis 29, 2014 16:58
od Laďuša
A proto, když zmizelo i několik Žigulíků z fóra (a to je tu jenom nepatrnej zlomek registrovaných Lad v zemi), tak tady vznikla zvláštní sekce pro ukradený auta...
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: ned lis 30, 2014 08:03
od Jelen
tomass píše:Není zas tolik Lad, aby se vyplatilo krást a prodávat na díly, díly jsou obtížně prodejné pro nízkou cenu a malé rozšíření. Prostě zabezpečení v Ladě je z nostalgie a pro klid.
Laďuša píše:A proto, když zmizelo i několik Žigulíků z fóra (a to je tu jenom nepatrnej zlomek registrovaných Lad v zemi), tak tady vznikla zvláštní sekce pro ukradený auta...
Asi to ti zloději kradli z nostalgie, nebo aby zbavili klidu majitele.

Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: ned lis 30, 2014 13:48
od zelvotron
valda1971 píše:já aktivuji/deaktivuji prozváněním - aktivaci EMA potvrdí zpětným prozváněním
No tak to je opravdu hodně praktické zařízení

Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: ned lis 30, 2014 16:11
od tomass
Zelvotrone, nepochybně bude prozvaneni z autorizovaného čísla.

Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: ned lis 30, 2014 17:19
od zelvotron
O to nejde, jen jsem si představil, jak při každým příchodu do auta a odchodu z něj musím prozvánět nějaký číslo...
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: ned lis 30, 2014 18:00
od valda1971
Tak si můžeš udělat zásuvku přes spínačku (bez proudu při vypnutém zapalování) a aktivuje/deaktivuje se sama. Ta možnost tam je také. Pak to má ještě třetí možnost, tu si z hlavy nepamatuji. Viz dříve odkaz, kde je i návod.
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: pon pro 01, 2014 10:26
od tomass
Zelvotrone, je to "daň" - úspora za levné a poměrně šikovné zařízení. Je to jen časový nedostatek pro obsluhu. Kdo ušetřil na jednoduchosti a montáži běžného el. zabezpečení, tak mu to třeba nebude vadit. Jinak se tímto způsobem bezplatně ovládá třeba zapnutí spotřebiče i u profesionálního alarmu. Verze jak popisuje Valda1971 (zásuvka bez proudu) musí zákonitě vyvolat poplach při vstupu do vozu, tedy odeslat SMS. Pokud nevyvolá, tak by ten systém byl naprosto k ničemu. Sice to nehlídá dveře, ale přitom, když se vezme za kliku a dveře se otevřou, pak nasednu by to mělo vyvolat druhý poplach. V případě, že nevyvolá, tak na přístup do vozu pouze na cihlu je to drahá legrace...... Je tam ale taky to omezení asi 2 dny (zřejmě v naprosto ideálním případě a asi stěží v zimě) verze u zásuvky bez proudu, jak se psalo výše, než dojde záložní aku. Pro sichr by to bylo použitelné jen ve voze (verze zásuvka bez proudu), s kterým se jezdí denně a nebude se přístroj extrémně často přihlašovat do sítě, tedy na dobrém signálu. Odběr to má jako běžný alarm s problematikou kterou jsem nedávno popisoval jinde. Zdravý akumulátor bez vyjetí auta ustojí v zimě maximálně 2-3 týdny, aby se dalo ještě vyjet (Lada s aku alespoň 55 Ah). U jiných se to musí vyzkoušet, protože mít v autě 40 Ah a čekat, že za 3 týdny nastartuju je docela utopie s loterií dohromady.
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Napsal: pon pro 01, 2014 11:25
od valda1971
U varianty se zásuvkou bez napětí se do určité doby (opět nastavitelné) musí zapnout zapalování. Odchozí čas je opět nastavitelný. Ale už kvůli výdrži se mi tato varianta z více důvodů nezamlouvala, volil jsem radši prozvonění.