Stránka 3 z 8

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon zář 02, 2013 22:54
od smajchl
OK dik sezenu ten kovovo gumovej napinak co tam je a privarim tu pacicku poradne.. uvidim co to vydrzi.
Starterem to utrhnout nejde ta matice, takze zkusim sehnat tu golu poradnou a nacpu drevo do setrvaku nebo dole do klikovky nebo tak neco...

Sroubovak: jak mas ten kryt rozvodu hlinikovej jak je na nem Snimac tak ten ma takovy jakoze vyztuhy a skrz tu remenici kde jsou okynka jde prostrcit sroubovak a zaprit ho o tu vyztuhu na krytu rozvodu... ale bojim se ze se ten kryt takhle rozlame kdyz poradne zaberu... pres kvalt a brzdu je to fakt naprd tuhy

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon zář 02, 2013 23:20
od Cory
Nechce sa mi to tu citat, ale pokial ide o povolenie matice remenice, tak jednoducho tam hod 5ku (4ku), zatiahni rucnu, zober si tupý majzlík a vacsie kladivo...Na treti uder to musi byt povolene.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte zář 03, 2013 18:24
od Dusan
Este by som z autom pojazdil res zohrial ho a skusil to znova cez starter a vidlicak

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: stř zář 04, 2013 09:56
od smajchl
Postup jaky radil Cory fungoval skvele moc mu timto dekuji.

Z motoru jsem vyndal toto: http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1432.jpg http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1433.jpg

jedu pro novy dily a vyzkousim to pak... jeste asi nejaky drobnustky budou ve vane ale to snad nebude na vyzkouseni vadit ;-) rukou to nahmatat neslo...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: stř zář 04, 2013 11:03
od Cory
Fuj, to je ožužlane jak detska hracka...Podla ožužlania oka pre čap usudzujem , ze bola pouzita zla lista - pravdepodobne z motoru 1,2/1,3 a mozno z 1,5/1,6. Blok 1,7 je o nieco nižsi ako 1,5/1,6, preto je lista viac vypukla - odsadena od capu.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: stř zář 04, 2013 12:41
od smajchl
No takhle podle toho jakou mam listu na 1,5ce motoru tahle je jina je delsi a ma gumovej povrch ta 1.5 ma tvrdsi takovej plast tu mi dal v obchode na 1.7 ale ja mu rikal ze to neni ono musel mu pomahat kolega s kazdou blbosti... kolecko rozvodu bylo uplne stejny jako to co jsem z motoru vyndal takze opotrebeny neni a necham je... jen dam komousovskej retez pro jistotu. Ta lista rekl bych tam byla spravna jen z ni odpadl ten zobacek viz http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1441.jpg

Jako zrubany je to solidne je tam i v hlave slusna Drazka a je to necim Zakitovany docela nevim jestli tomu verit nebo to nechat nekde zavarit radsi... moc se mi tu hlavu ale sundavat nechce.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 11:35
od Vašátor
Zavařená hlava? Drážky v hlavě od řetězu? Teče z toho olej? Ne? Tak bych to neřešil.

Pokud však chceš měnit rozvody, je velkou hloupostí měnit jen řetěz a rozvodová kola nechat stará. Zuby jsou vymáčklé podle vytahaného řetězu a nový tam nebude pořádně sedět = brzy zase odejde. Takže pokud měnit rozvody, měnit řetěz i kola. Jinak to nemá smysl.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 11:39
od smajchl
Vasatore ty kolecka jsou fakt jak novy i ten retez vedle novyho na celou dylku je asi o 1mm delsi... takze neni duvod menit podle me.. uz sem to tak udelal, na koleckach byly v zahloubenich videt jeste stopy po obrabeni takze asi nemaj moc najeto fakt..

ta hlava je zapatlana nakym fakt tvrdym kitem a je tam mala dirka skrz a leze z ni ten kit dovnitr... necham to tak.. kdyz to netece, jak rikas .-) Du zkusit seridit ventily a nastartovat.. mtor se toci kolem dokola takze potkanej nebude ;-)

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 13:32
od Luděk Musil
smajchl píše:... motor se toci kolem dokola takze potkanej nebude ;-)
Pche :!: :P . To mě se taky točil motor kolem dokola a potkanej byl. Z 8 ventilů jich bylo ohlejch 6 :D .
Akorát to nemělo kompresi, takže jsem to nenatočil. L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 15:09
od smajchl
No Ludku uz sem na to prisel taky potkany to je, jeden ventil je vyrazne niz nez ostatni, vule sacich bejva kolem 0,3mm a jeden z nich ma 2mm treba... kdyz ho nastavim na spravnou vuli 0,15 takj je vyrazne vic vyjetej nez ostatni ten nastavovaci mechanismus a pak uz motorem dokola tocit nejde... predpokladam ze bude ohnuty.. takze hlavu dolu a doufam ze bude treba stacit jen dat novy ventil, btw ma 1700 hlava stejny ventily jako unifikovana? ze bych zkanibalizoval hlavu tady..

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 15:36
od Cory
Ventily su rovnake...ale pri zamene odporucam zafrezovat sedlo ventilu a zanovny ventil zarovnat na sustruhu.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 19:33
od Luděk Musil
3. ventil ... to je jasný. Až budeš mít tu palici dole - udělej petrolejovou zkoušku :idea: .
Petrolejová zkouška = postav hlavu na bok, svíčkama dolů. Do sacích a výfukových otvorů nalij petrolej. Kolem kterého ventilu to bude protékat či rosit - tak buď výměna nebo zabroušení. L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 20:18
od smajchl
No 1 krajni drzi krasne a dva docela prosakujou benzin do sani a treti ohnutej. Musim vyrobit nakej pripravek na vyndavani je to brutus ty pera..

Mam pak menit tesneni? pod hlavou ta byla zarvana fakt fest asi origo tovarni utahovacka muzu pouzit na tesneni lehce cervenyho silikonu?

staci vymenit ohly 3. ventil? a zabrousit ostatni akuvrtackou opatrne brusnou pastou na ventily?

fotky http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1450.jpg

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv zář 05, 2013 20:26
od Luděk Musil
Na vyndávání přípravek nepotřebuješ :idea:
Pročti zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=9146
Těsnění pod hlavu určitě nové a ŽÁDNÝ silikon! Dřív jsem těsnění potíral olejem, aby se nepřilepilo, ale v poslední době jsem zjistil, že lepší je grafitový prášek. L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pát zář 06, 2013 09:16
od Dusan
Vymen aj vsetky simeringy a neurvi konce na voditkach, pozor na brusnu pastu aby sa to nedostala dp voditok, ventili sa brusia v ruke nie aku vrtackou.... Nie zeby to neslo ale nie je to tak celkom dobre, v servise to robia vrtackou. Simeringy corteco, na hlavu momentak a utahovat podla predpisu,, matice na vacke podla predpisu a dotiahnut momentakom, hlavi a blok ocistitt od stareho tesnenia musi to byt hladke. Pocitaj stym ze ventili budes stelovat viac krat... Po nastaveni....